• Hier komt nog wel tekst ooit misschien.


    take me back to the basics and the simple life

    Leora schreef:
    Relatielijstje Aaron (Gabi vorige page)

    (...)
    Aaron

    Hallestrom

    • Cain Sokratis von Rieder
    Aaron zal samen met Cain aan het begin behoorlijk aan elkaar hangen omdat ze allebei nieuw zijn. Echter lijken ze té veel op elkaar om vrienden te blijven. Daarnaast heeft Aaron het niet zo erg op mudbloods. Dit komt puur uit zijn opvoeding en niet omdat hij er zelf mee eens is.
    • Augustus Felix Björk
    Ook al zijn August en Aaron aan elkaar gewaagd; is Aaron toch de dominantere van de twee. Aaron weet precies hoe hij August moet bespelen, hoewel het soms nog wel eens de verkeerde kant op wil gaan dreigen. Toch kunnen de jongens het wel met elkaar vinden.

    Molokov

    • Astrid Losnedahl
    Aaron en Astrid waren haast gemaakt voor elkaar. Beide doen ze aan atletiek en als Astrid een man was geweest, of Aaron een vrouw, waren ze hoogstwaarschijnlijk binnen de kortste keren aan het daten. Aaron vind het fijn om vaak bij haar te zijn en waardeert haar als persoon. Ook omdat hij zo bot kan zijn als hij wilt en het meisje daar niet meteen in janken uit barst zoals de meeste.
    • Mykhaila Anna Chownyk 1.2
    KOMT WANNEER AF
    • Bethany Adeline Grace
    Aaron zal haar niet een interessant meisje vinden om mee om te gaan. Puur omdat ze een dramaqueen is en daar absoluut niet van houd.

    • Vincent Milan Zima
    Vincent & Aaron moeten elkaar nog ontmoeten. Aaron vind Vincent maar raar en moet niks van de jongen hebben. Hij zou, ondanks Vincent rare ticks, geen gemene dingen zeggen. Dit voornamelijk omdat hij weet hoe het is om anders te zijn dan de rest.
    • Sebastian Nordström
    Aaron en Sebastian gaan een tijd terug. Al vanaf de kindertijd werden ze vaak bij elkaar gedumpt als vol bloed kinderen om samen te spelen. Ook al zijn Sebastian en Aaron geen beste vrienden, kunnen ze niet met, maar ook niet zonder elkaar. Niemand moet dan ook aan Sebastian komen, want dan krijg je wel wat problemen.

    Rhoswen

    • Stella Rose Carrow
    KOMT WANNEER AF
    • Alessandra Gloriya Ivanov
    Aaron zou niet zoveel problemen met Alessandra hebben. Waarschijnlijk zou hij het wel leuk vinden om rond zich heen te hebben, hoewel hij wel soms een sneer kan maken als ze weer iets stoms heeft gedaan uit een impulsieve actie. Misschien dat hij haar ook soms uitdaagt dingen te doen?

    • Alexander Stoyan Lyuben
    Gabi en Alex kennen elkaar al van jongs af aan. Ze komen beide uit belangerijke pure blood families, hoewel ze ongetwijfeld, als je diep gaat graven, aan elkaar verwant zijn. Gabi vind Alex een arrogante eikel die misbruikt maakt van meisjes, hoewel Alex dit probeert te veranderen. Dit komt omdat de twee uitgehuwelijkt zijn. Iets wat Gabi alles behalve ziet zitten met een manho als Alex.
    • ? — ? — Valium — ?

    Ranaulph

    • Saengdao Kanya Ngam-Chit
    Aaron en Saengdao moeten elkaar nog leren kennen in de RP. Echter is Saengdao jaloers op zijn openlijke seksuele geaardheid, hoewel ze dat verbergt met rot opmerkingen te maken. Iets wat Aaron genadeloos terug zou doen. De twee zijn geen vrienden, hoewel, als Aaron erachter zou komen dat ze een andere seksuele voorkeur heeft dan mannen, haar zou willen ‘sparen.’
    • Elea Lise Thorsdóttir
    KOMT WANNEER AF
    • Brooke Jane Eatside
    Brooke is niet het meest opvallende meisje. Zeker niet voor Aarons oog. Aaron houd van populaire, ijdele mensen die niet doorsnee zijn. Echter red dat laatste het meisje. Aaron merkt dat ze een vrouwelijke voorkeur heeft en beschouwt haar als een van zijn projectjes. Misschien dat uit die project wel best friend material komt.
    • Mae Nicola Mickelson
    Mae en Aaron gaan elkaar in deze RP nog ontmoeten, maar het zal direct klikken tussen die twee. Dit door Mae’s dosis humor en lesbische neigingen en gewoon omdat Aaron haar, ook al zou hij dit niet vaak zeggen, een tof wijf vind.

    • Nathaniel Viktor Meijer
    Nathaniel en Aaron gaan een tijd terug. Toen Aaron naar Zweden verhuisde op zijn achtste, vond hij Nathaniel daar als buurjongen. Ondanks dat ze tegenpolen waren, trokken ze elkaar aan. Echter werden ze algauw weer uit elkaar gehaald toen het té goed tussen die twee leek te gaan, dat ze onafscheidelijk werden. Aaron heeft sindsdien Nathaniel niet meer gezien.
    • Emanuel Hugo Ostberg
    KOMT WANNEER AF
    • Traian Valeriu Petruscu 1.6


    You forgot Mari.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Necessity schreef:
    (...)

    Alex zal haar altijd mogen :Y)


    Is helemaal goed, dan is het in de zomer gebeurd nadat Stella haar vader was overleden.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Leora schreef:
    Relatielijstje Aaron (Gabi vorige page)

    (...)
    Aaron

    Hallestrom

    • Cain Sokratis von Rieder
    Aaron zal samen met Cain aan het begin behoorlijk aan elkaar hangen omdat ze allebei nieuw zijn. Echter lijken ze té veel op elkaar om vrienden te blijven. Daarnaast heeft Aaron het niet zo erg op mudbloods. Dit komt puur uit zijn opvoeding en niet omdat hij er zelf mee eens is.
    • Augustus Felix Björk
    Ook al zijn August en Aaron aan elkaar gewaagd; is Aaron toch de dominantere van de twee. Aaron weet precies hoe hij August moet bespelen, hoewel het soms nog wel eens de verkeerde kant op wil gaan dreigen. Toch kunnen de jongens het wel met elkaar vinden.

    Molokov

    • Astrid Losnedahl
    Aaron en Astrid waren haast gemaakt voor elkaar. Beide doen ze aan atletiek en als Astrid een man was geweest, of Aaron een vrouw, waren ze hoogstwaarschijnlijk binnen de kortste keren aan het daten. Aaron vind het fijn om vaak bij haar te zijn en waardeert haar als persoon. Ook omdat hij zo bot kan zijn als hij wilt en het meisje daar niet meteen in janken uit barst zoals de meeste.
    • Mykhaila Anna Chownyk 1.2
    KOMT WANNEER AF
    • Bethany Adeline Grace
    Aaron zal haar niet een interessant meisje vinden om mee om te gaan. Puur omdat ze een dramaqueen is en daar absoluut niet van houd.

    • Vincent Milan Zima
    Vincent & Aaron moeten elkaar nog ontmoeten. Aaron vind Vincent maar raar en moet niks van de jongen hebben. Hij zou, ondanks Vincent rare ticks, geen gemene dingen zeggen. Dit voornamelijk omdat hij weet hoe het is om anders te zijn dan de rest.
    • Sebastian Nordström
    Aaron en Sebastian gaan een tijd terug. Al vanaf de kindertijd werden ze vaak bij elkaar gedumpt als vol bloed kinderen om samen te spelen. Ook al zijn Sebastian en Aaron geen beste vrienden, kunnen ze niet met, maar ook niet zonder elkaar. Niemand moet dan ook aan Sebastian komen, want dan krijg je wel wat problemen.

    Rhoswen

    • Stella Rose Carrow
    KOMT WANNEER AF
    • Alessandra Gloriya Ivanov
    Aaron zou niet zoveel problemen met Alessandra hebben. Waarschijnlijk zou hij het wel leuk vinden om rond zich heen te hebben, hoewel hij wel soms een sneer kan maken als ze weer iets stoms heeft gedaan uit een impulsieve actie. Misschien dat hij haar ook soms uitdaagt dingen te doen?

    • Alexander Stoyan Lyuben
    Gabi en Alex kennen elkaar al van jongs af aan. Ze komen beide uit belangerijke pure blood families, hoewel ze ongetwijfeld, als je diep gaat graven, aan elkaar verwant zijn. Gabi vind Alex een arrogante eikel die misbruikt maakt van meisjes, hoewel Alex dit probeert te veranderen. Dit komt omdat de twee uitgehuwelijkt zijn. Iets wat Gabi alles behalve ziet zitten met een manho als Alex.
    • ? — ? — Valium — ?

    Ranaulph

    • Saengdao Kanya Ngam-Chit
    Aaron en Saengdao moeten elkaar nog leren kennen in de RP. Echter is Saengdao jaloers op zijn openlijke seksuele geaardheid, hoewel ze dat verbergt met rot opmerkingen te maken. Iets wat Aaron genadeloos terug zou doen. De twee zijn geen vrienden, hoewel, als Aaron erachter zou komen dat ze een andere seksuele voorkeur heeft dan mannen, haar zou willen ‘sparen.’
    • Elea Lise Thorsdóttir
    KOMT WANNEER AF
    • Brooke Jane Eatside
    Brooke is niet het meest opvallende meisje. Zeker niet voor Aarons oog. Aaron houd van populaire, ijdele mensen die niet doorsnee zijn. Echter red dat laatste het meisje. Aaron merkt dat ze een vrouwelijke voorkeur heeft en beschouwt haar als een van zijn projectjes. Misschien dat uit die project wel best friend material komt.
    • Mae Nicola Mickelson
    Mae en Aaron gaan elkaar in deze RP nog ontmoeten, maar het zal direct klikken tussen die twee. Dit door Mae’s dosis humor en lesbische neigingen en gewoon omdat Aaron haar, ook al zou hij dit niet vaak zeggen, een tof wijf vind.

    • Nathaniel Viktor Meijer
    Nathaniel en Aaron gaan een tijd terug. Toen Aaron naar Zweden verhuisde op zijn achtste, vond hij Nathaniel daar als buurjongen. Ondanks dat ze tegenpolen waren, trokken ze elkaar aan. Echter werden ze algauw weer uit elkaar gehaald toen het té goed tussen die twee leek te gaan, dat ze onafscheidelijk werden. Aaron heeft sindsdien Nathaniel niet meer gezien.
    • Emanuel Hugo Ostberg
    KOMT WANNEER AF
    • Traian Valeriu Petruscu 1.6


    Wat bedoel je met komt wanneer af?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    EASE schreef:
    Ik heb Astrid, op "Extra" na, helemaal af! Ik al morgen even een lijstje maken, maar ik zoek:

    -Goede/Beste vrienden
    -Ex(en)?
    -Een crush/iemand waarmee ze een relatie heeft
    -Iemand die haar helpt met haar moeilijke vakken
    -Iemand bij wie ze altijd terecht kan om te praten, maar daar hoeft ze verder geen goede vrienden mee te zijn
    -Iemand die haar liefde voor muziek deelt
    -iemand die ze absoluut niet uit kan staan/iemand die haar absoluut niet uit kan staan
    -Anything you want, really


    Ik heb Cain en Traian voor je! Misschien kun je zelf kijken of iets past? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    EASE schreef:
    (...)

    Voor wat? (:


    Oja oops ;D
    Alles behalve "iemand waar ze een relatie mee heeft" kan opzich wel haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jaa ja jaa ik heb 3 personages in de aanbieding haha, zal ook nog even een lijstje maken maar:

    • crush
    • bestfriend
    • studiemaatje
    • eventueel een ex?
    • gewone vrienden

    Heb voor alle drie Sasha, Dimitri en Ash nog niks afgesproken of bedacht. Dus als je iets leuk lijkt, let me know!

    calice schreef:
    Jaa ja jaa ik heb 3 personages in de aanbieding haha, zal ook nog even een lijstje maken maar:

    • crush
    • bestfriend
    • studiemaatje
    • eventueel een ex?
    • gewone vrienden

    Heb voor alle drie Sasha, Dimitri en Ash nog niks afgesproken of bedacht. Dus als je iets leuk lijkt, let me know!


    Ik heb voor allen Alessandra? Zal ze zo doorlezen c:


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    calice schreef:
    Jaa ja jaa ik heb 3 personages in de aanbieding haha, zal ook nog even een lijstje maken maar:

    • crush
    • bestfriend
    • studiemaatje
    • eventueel een ex?
    • gewone vrienden

    Heb voor alle drie Sasha, Dimitri en Ash nog niks afgesproken of bedacht. Dus als je iets leuk lijkt, let me know!


    Nemen wij gwn onze oude relatie afspraken terug or u wanna make new one? (ik heb namelijk Aaron en Gabi weer) c;

    @shaikru Oh ik dacht was je personage niet af. Oops mss verkeerd gekeken. Weet jij iets? c;

    [ bericht aangepast op 28 dec 2016 - 18:47 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kaj staat open voor relaties c:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Jaa even drie relatielijstjes:

    Sasha Elena Draganov:

    • Gabi: jaa love Gabi weer goede vriendinnen doen?
    • Saengdao: Sasha en Saengdao hebben gemeen dat ze allebei erg slim zijn en hun best doen voor school, maar verder niet veel, dus misschien soort van rivalen in vakken ofzo?
    • Alexander: Sasha zou wel een beetje een crush op hem kunnen hebben, maar aangezien hij uitgehuwelijkt is aan Gabi weet ze dat ze er nooit iets mee zou kunnen doen.
    • Cain: Sasha leeft wel een beetje op populariteit, dus dat wordt denk ik niets haha
    • Vincent: niet echt dezelfde soort types, maar misschien dat ze samen kunen studeren of iets?
    • Mae: denk dat deze twee of vriendinnen of rivalen van elkaar zijn, of een soort frenemys ofzo? weet niet meer wat we hadden afgesproken.
    • Brooke: hmm niet echt type om vrienden te zijn
    • Mari: zouden wel vriendinnen kunnen zijn?
    • Bethany: eventueel wel vriendinnen
    • Alessandra: vriendinnen?
    • Gus: fav <3 bestfriendss
    • Stella: beide rich girls, dus zouden wel vriendinnen kunnen zijn.
    • Astrid: maybe friends, maybe not idk.
    • Nathaniel: Sasha zou heel graag met Nathaniel om willen gaan, zou hem stiekem ook een beetje leuk vinden
    • Sebastian: weet ik ook niet zo goed, wat denk jij?
    • Traian: Sas zou wel een crush op hem hebben.


    Ashley Josheph Diggory:
    • Aaron: we hadden goede vrienden, zullen we dat weer doen?
    • Seangdao: voor Ash is ze een beetje te ocd en perfectionistisch.
    • Alex: vrienden?
    • Cain: Ash is niet de slimste persoon en houdt totaal niet van agressieve opvliegerige types, dus hmm
    • Vincent: deze jongens zijn compleet verschillend
    • Mae: zij kunnen wel vrienden zijn denk ik
    • Brooke: zouden vrienden kunnen zijn denk ik
    • Mari: Ash zou wel vrienden kunnen zijn met het meisje
    • Bethany: ook eventueel wel vriendinnen
    • Gabi: Ash vindt Gabi een beetje intimiderend, door haar harde werken en altijd perfect gestylede uiterlijk.
    • Alessandra: zouden goede vrienden kunnen zijn, beiden Rhoswhen, hij zou ook wel een crush op haar kunnen hebben.
    • Gus: nouuu liggen elkaar denk ik niet heel erg haha. Ash is denk ik beetje te raar voor Gussie.
    • Stella: Ash zou Stella heel cute vinden en graag met haar om willen gaan,
    • Astrid: jaa deze twee zouden denk ik echt goed overweg kunnen. goede vrienden, exen, of crush, Ash zou haar iig erg leuk vinden.
    • Nathaniel: hmm idk, gewoon oke omgang?
    • Sebastian: weet ik niet zo goed, wat denk jij?
    • Traian: ze houden beiden van feesten, vrouwen , zijn niet de allerslimste of meest gemotiveerdste leerlingen voor school, denk match made in heaven haha; goede vrienden?


    Dimitri Viktor Volkov:
    • Aaron: Dimi en Aaron hebben niet heel veel gemeen, dus ze zouden denk ik niet per se vrienden zijn. Miss dat Aaron hem bijles geeft ofzo?
    • Seangdoa: ze zouden denk ik goede vrienden kunnen zijn, spelen samen quidditch en allebei Ranaulph.
    • Alex: weer goede vrienden?
    • Cain: denk dat zij wel vrienden zouden kunnen worden, allebei introverts
    • Vincent: ook deze twee zijn niet echt dezelfde types, dus misschien dat ze elkaar kennen van quidditch maar verder niet echt vrienden ofzo?
    • Mae: weer friends doen?
    • Brooke: denk dat Brooke en Dimi wel goede vrienden zouden kunnen zijn.
    • Mari: ook Dimi zou wel vrienden met Mari kunnen zijn.
    • Bethany: misschien dat Beth een beetje te lief is voor Dimi z'n norse en introverte karakter, misschien studeren ze samen? exen ?
    • Gabi: hmm niet echt dezelfde types, maar zouden evenuteel wel oke met elkaar om kunnen gaan.
    • Alessandra: zouden vrienden kunnen zijn
    • Gus: bespreken we al
    • Stella: beetje te lief denk ik voor Dimi
    • Astrid: beetje te heftig voor Dimi
    • Nathaniel: zouden wel vrienden kunnen zijn
    • Sebastian: zouden wel met elkaar om kunnen gaan denk ik
    • Traian: zijn niet echt zelfde types, hebben denk ik weinig met elkaar.


    laat maar weten wat je vindt & wat jij denkt/wilt. <3 alle ideen zijn welkom.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2016 - 22:04 ]

    Heey
    Ik ben één dagje weggeweest en ik heb veel gemist zie ik :x
    Ik ben trouwens akkoord met al de voorstellen van de relatielijstjes ^^

    Klinkt goed! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elea is min of meer af! Ik kan nu echt niks meer verzinnen, haha. Ik zal even de voorstellen doorlezen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oké, ik weet nit zo heel veel en ik heb nog nit alle rollen goed doorgelezen, lol. Dus als iemand ideeën heeft voor iets met Elea, tell me. Ze is een backstabbing bitch die zich voordoet als een heilige, of zo.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    Oké, ik weet nit zo heel veel en ik heb nog nit alle rollen goed doorgelezen, lol. Dus als iemand ideeën heeft voor iets met Elea, tell me. Ze is een backstabbing bitch die zich voordoet als een heilige, of zo.


    I got Augustus en Nathaniel voor je? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH