• Celeb of the Week
    Antonie Kamerling

    Kamerling:
    Antonie Kamerling, een Nederlands acteur en zanger die doorbrak met zijn rol als Peter Kelder in GTST begin jaren 90.(Goede Tijden Slechte Tijden) daarna speelde hij in films zo als De Kleine Blonde Dood, Allstars, zowel de televisie serie als de film. Daarnaast heeft hij onder zijn naam Hero (Van All Stars) enkele nummers uitgebracht. En een van de meest bekende nummers van Antonie is "Toen ik je zag" geweest. Antonie stond later op het Toneel van musicals zoals Elisabeth/Sunset Boulevard en Turks Fruit. Naar meerdere serieuze stukken zoals Hamlet.

    De reden waarom ik voor Antonie kies is omdat ik mij op een af andere reden verbonden met hem voel, als je kijkt naar interviews met hem is hij eigenlijk best een verlegen maar ook perfectionistisch persoon. Daarnaast is hij ook een hele grote grappenmaker. Als ik naar zijn liedjes luister zowel als Hero of nummers uit Turks Fruit ik kan er gewoon wegdromen en mijzelf in de tekst vinden. Hij was een geweldige acteur en ontzettend lieve man.
    Alleen is Antonie er helaas niet meer op 6 oktober 2010 heeft hij besloten een einde aan zijn leven te maken.

    H.e.r.o. - Toen Ik Je Zag

    Musical Turks Fruit: "Heelal van je hart" Antonie Kamerling & Jelka van Houten

    Antonie Kamerling 'tackeld' Prins Willem-Alexander.

    Antonie Kamerling (interview over perfect willen zijn): Video

    NS Efteling reclame met Antonie Kamerling (begin jaren 90): Video


    Antonie als Peter Kelder


    Klik hier om naar het algemene topic van Celeb of the Week the gaan.

    Heel erg bedankt voor dit topic over Antonie <3

    Je hebt het echt heel erg mooi neer gezet, en ik hoop dat de rest van Quizlet die hem misschien nog niet kent nu misschien denkt; "Hee misschien wat voor mij."


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Kamerling schreef:
    Heel erg bedankt voor dit topic over Antonie <3

    Je hebt het echt heel erg mooi neer gezet, en ik hoop dat de rest van Quizlet die hem misschien nog niet kent nu misschien denkt; "Hee misschien wat voor mij."

    Ik kon alleen niet zo heel veel over hem vinden haha. Gelukkig had jij genoeg info geleverd. ^^

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik kon alleen niet zo heel veel over hem vinden haha. Gelukkig had jij genoeg info geleverd. ^^


    Haha maakt niet uit, ik heb wel nog een paar gifs voor je haha die ik zelf heb gemaakt want er is niks te vinden over hem.





    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 15:13 ]


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known