• Hey,

    Ik zoek een cover. Ik heb alleen vage ideeën over waar ik naar opzoek ben, waardoor zelf maken niet echt lukt of zo. Dus vandaar dat ik er nu eentje zoek. Het heeft totaal geen haast, dus mocht je er eentje willen maken, maar nu nog geen tijd hebben, dan is dat niet erg. Het zou echter wel fijn zijn als je het dan even laat weten. Anders wacht ik mogelijk op niets natuurlijk ^^

    Titel (op de cover): Spiegelzicht
    Mijn naam (op de cover): A.M. de Vries
    Sfeer: Rustig, donker, duister, spannend, avontuurlijk, mysterieus, misschien zelfs een beetje droevig.
    Tinten: Zwart, grijs tinten, blauw, groen en bruinig (natuurtinten) mag ook.
    Wat er op de cover zou kunnen: Iets met tweelingen. Mocht je echt voor mensen willen gaan, houd er dan rekening mee dat de tweeling uit het verhaal bestaat uit een jongen en een meisje ergens tussen de 20/30 jaar. Jongvolwassenen dus. Bossen/bomen zijn ook altijd goed, een kruisboog/gewone boog/iets wat te maken heeft met jacht, Een ekster (deze zou ik sowieso toch wel erg graag op de cover willen zien), en het thema dubbel/twee kanten/gespiegeld mag er ook best in verwerkt worden aan de hand van weerspiegelingen/spiegels. Iets dat verwijst naar een prins/koning mag ook. Donkere lucht/slecht weer/storm en regen past ook nog bij het verhaal. Van al deze dingen wil ik eigenlijk alleen de ekster echt heel graag terug zien. Verder is het helemaal zelf in te vullen en zijn het enkel dingen die bij het verhaal zouden passen en dus de juiste sfeer uit zouden ademen. Het hoeft er zeker niet allemaal in verwerkt.

    Zijn er mensen die hier iets mee kunnnen/willen doen? c:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 12:04 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Oh ook weer anders en heel cool. Dankjewel ^^


    u welcome. c:


    Heaven is a place that we all have

    Is het voor iedereen nog steeds oké als ik morgen een cover kies?

    @Aelin_Ashryver
    Was het nog gelukt met uploaden?


    Happy Birthday my Potter!

    Nee, het lukt me niet om de cover op quizlet te zetten. :(
    Gelukkig zijn er veel mooie covers geplaatst dus er is genoeg keus! :)

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 16:29 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Oké, gezien het de 18e is en niemand had aangegeven meer tijd te willen heb ik een keuze gemaakt!


    Allereerst wil ik zeggen dat mijn keuze niet gebaseerd is op schoonheid. Ik vind alle covers namelijk oprecht heel mooi en ze hebben mij heel goed geholpen bij het vormen van een beeld van mijn verhaal, een letterlijk en zichtbaar beeld. Ik ben jullie allen daar heel dankbaar voor. Iedereen die een cover heeft ingezonden, krijgt dan ook een vermelding bij het verhaal. Mocht je graag een link naar een coverstore zien, geef dat dan alsjeblieft even aan c:

    En dan naar de gekozen cover:
    Ik heb gekozen voor de cover van Pickett! Ik maak de credits zsm naar je over. De kleursetting is voor mij gewoon perfect. Ik heb alle covers in mijn story geplaatst om te kijken en qua kleuren, sprong onder andere deze cover er voor mij echt uit. Daarnaast paste de inhoud van de cover ook het best bij het verhaal, wat ik ontzettend knap vind, want er staat hier niet eens een concrete inhoud. Zelfs de personen op de cover kloppen gewoon perfect bij de hoofdpersonages. Geen idee hoe, maar het is alsof ik daadwerkelijk Zoran en Pepca zie. Ik heb ontzettend lang getwijfeld, omdat alle covers zo verschillend en heel mooi waren, maar ben tot de conclusie gekomen dat deze cover het best bij mijn verhaal past na een uitgebreide analyse.


    Nogmaals super bedankt allemaal! Jullie hebben mij allen echt oprecht geholpen.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Oké, gezien het de 18e is en niemand had aangegeven meer tijd te willen heb ik een keuze gemaakt!


    Allereerst wil ik zeggen dat mijn keuze niet gebaseerd is op schoonheid. Ik vind alle covers namelijk oprecht heel mooi en ze hebben mij heel goed geholpen bij het vormen van een beeld van mijn verhaal, een letterlijk en zichtbaar beeld. Ik ben jullie allen daar heel dankbaar voor. Iedereen die een cover heeft ingezonden, krijgt dan ook een vermelding bij het verhaal. Mocht je graag een link naar een coverstore zien, geef dat dan alsjeblieft even aan c:

    En dan naar de gekozen cover:
    Ik heb gekozen voor de cover van Pickett! Ik maak de credits zsm naar je over. De kleursetting is voor mij gewoon perfect. Ik heb alle covers in mijn story geplaatst om te kijken en qua kleuren, sprong onder andere deze cover er voor mij echt uit. Daarnaast paste de inhoud van de cover ook het best bij het verhaal, wat ik ontzettend knap vind, want er staat hier niet eens een concrete inhoud. Zelfs de personen op de cover kloppen gewoon perfect bij de hoofdpersonages. Geen idee hoe, maar het is alsof ik daadwerkelijk Zoran en Pepca zie. Ik heb ontzettend lang getwijfeld, omdat alle covers zo verschillend en heel mooi waren, maar ben tot de conclusie gekomen dat deze cover het best bij mijn verhaal past na een uitgebreide analyse.


    Nogmaals super bedankt allemaal! Jullie hebben mij allen echt oprecht geholpen.

    Awh yay, ik ben blij dat hij zo goed past (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oprecht verdient ! c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Pickett schreef:
    (...)
    Awh yay, ik ben blij dat hij zo goed past (:


    Mocht je het verhaal ooit gaan lezen, dan zal je het denk wel merken hoe bijzonder goed hij past haha. Ik was er echt een beetje verbaasd door of zo, want hoewel hier een sfeer impressie staat en heel veel staat vermeld van wat kan, had ik niet verwacht dat iets zo perfect zou passen of zo. Ik kon er zelf ook gewoon echt even niks mee aan.
    Als het goed is zijn de credits gedoneerd btw.


    Happy Birthday my Potter!

    Het bedankje plus de vermelding is hier terug te vinden bij "woord vooraf"! Ik ga dan nu even een slotje aanvragen voor op dit topic, want dit is dan afgerond.


    Happy Birthday my Potter!

    -> Slotje op aanvraag (:


    I am an idiot, I move.