• Hallo iedereen,

    Afgelopen week ben ik ontzettend verslaafd geweest aan een game, namelijk Life is Strange. Het heeft letterlijk mijn leven overgenomen... Ik kan alleen nog maar hierover denken, echt een grote mindf*ck.




    Deze game gaat over een meisje, Max, die ineens de tijd terug kan draaien. Dit kan zij dus gebruiken in haar voordeel. In dit spel staat de speler centraal voor de keuzes die Max maakt. Er zijn kleine, maar ook grote keuzes die de verhaallijn beïnvloeden. In dit verhaal is er een meisje, Rachel Amber vermist en krijg je in een droom een enorme tornado te zien... die uit zou kunnen komen...



    Ik vraag mij af of er dus andere mensen zijn die dit spel gespeeld hebben, en zo ja. Wat vond je er van? Wat heb je bij de allerlaatste keuze gedaan? Daar ben ik gestopt want ik kon niet kiezen. (Zet dit wel even onder een spoiler)

    En als je het leuk lijkt, episode 1 (van de 5) kan je gratis spelen op steam! :)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 20:50 ]


    Treat people with kindness

    JA JA JA JAJ AJ JA JAJAJJAJAJAJ DIT SPEL IS HONESTLY BAE


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb van dit spel gehoord, ja! Het ziet er echt leuk uit! c: (je moet wel even je bericht aanpassen en het filmpje onder een quote zetten, nu blokkeert de destkop versie)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    dit spel...

    eerst de grootste haat daarna de grootste liefde voor Nathan Prescott..
    ff serieus bro

    Firgun schreef:
    Ik heb van dit spel gehoord, ja! Het ziet er echt leuk uit! c: (je moet wel even je bericht aanpassen en het filmpje onder een quote zetten, nu blokkeert de destkop versie)


    Had ik al door ahha, wist alleen niet waardoor. Heb het aangepast :)


    Treat people with kindness

    Kawasaki schreef:
    dit spel...
    eerst de grootste haat daarna de grootste liefde voor Nathan Prescott..
    ff serieus bro


    Yep.. en precies andersom met Jefferson :O


    Treat people with kindness

    I love this game.

    OH OH IH

    en dat voicemail berichtje got me CRAAAAZY.
    ik had echt de neiging door mijn beeldscherm heen te springen en die kerel een dikke knuf te geven.
    alles voor Nathan 😂

    Kawasaki schreef:
    OH OH IH
    en dat voicemail berichtje got me CRAAAAZY.
    ik had echt de neiging door mijn beeldscherm heen te springen en die kerel een dikke knuf te geven.
    alles voor Nathan 😂


    JAAAAA... Wat heb jij op het laatst gekozen? Hiero een rage quit XD


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    JAAAAA... Wat heb jij op het laatst gekozen? Hiero een rage quit XD


    ik heb gehuild en dan heb ik voor chloe gekozen en dan weer gehuild


    JONGENS IK BEN TOCH NIET DE ENIGE DIE VERLIEFD IS OP DE GAMEMUZIEK


    Heaven is a place that we all have

    Nadine23x schreef:
    (...)

    JAAAAA... Wat heb jij op het laatst gekozen? Hiero een rage quit XD

    Sacrifice Chloe
    ik kon het niet aan dat Nathan zo'n dood kreeg
    ik speelde echt alleen maar voor Nathan nadat ik erachter kwam dat Jefferson de bitch was 😂😂dus ja ik moest mr. baby redden. hij mag niet dood. niet op zo'n manier hahaahha

    Pagu schreef:
    (...)

    ik heb gehuild en dan heb ik voor chloe gekozen en dan weer gehuild


    JONGENS IK BEN TOCH NIET DE ENIGE DIE VERLIEFD IS OP DE GAMEMUZIEK



    JAAA De muziek is echt geweldig!!!

    Ik vind de hele game sowieso erg mooi gemaakt!

    Ik kan echt niet kiezen! Eerst zit je de hele tijd Chloe te redden... dus waarom zou je dr opofferen.. Maar aan de andere kant... de hele stad whaaa


    Treat people with kindness

    jongens jongens die muziek is echt prachtig gewoon. echt een enorm leuke game met verhaallijn on fleek en muZIEK ON POINT


    Heaven is a place that we all have

    ik heb de album in mijn muzieklijst wahha

    Pagu schreef:
    jongens jongens die muziek is echt prachtig gewoon. echt een enorm leuke game met verhaallijn on fleek en muZIEK ON POINT


    Life is Strange 2 is confirmed hea :D

    Eigenlijk zou hij januari 2017 uitkomen... dus ik zit vol spanning af te wachten


    Treat people with kindness

    Pagu schreef:
    jongens jongens die muziek is echt prachtig gewoon. echt een enorm leuke game met verhaallijn on fleek en muZIEK ON POINT

    Elke keer als ik 'we played hide and seek in waterfalls' hoor, begin ik te janken, hahah.

    Maar even serieus een mega spoiler over de game en dan vooral over het hele spel en het einde
    Uiteindelijk maakt het geen hol uit wat je allemaal kiest omdat alles hetzelfde is als hoe het begon: met de dood van Chloe. Die hele tornado komt alleen maar omdat zij Chloe redt in de wc's.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 21:02 ]