• Hallo iedereen,

    Afgelopen week ben ik ontzettend verslaafd geweest aan een game, namelijk Life is Strange. Het heeft letterlijk mijn leven overgenomen... Ik kan alleen nog maar hierover denken, echt een grote mindf*ck.




    Deze game gaat over een meisje, Max, die ineens de tijd terug kan draaien. Dit kan zij dus gebruiken in haar voordeel. In dit spel staat de speler centraal voor de keuzes die Max maakt. Er zijn kleine, maar ook grote keuzes die de verhaallijn beïnvloeden. In dit verhaal is er een meisje, Rachel Amber vermist en krijg je in een droom een enorme tornado te zien... die uit zou kunnen komen...



    Ik vraag mij af of er dus andere mensen zijn die dit spel gespeeld hebben, en zo ja. Wat vond je er van? Wat heb je bij de allerlaatste keuze gedaan? Daar ben ik gestopt want ik kon niet kiezen. (Zet dit wel even onder een spoiler)

    En als je het leuk lijkt, episode 1 (van de 5) kan je gratis spelen op steam! :)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 20:50 ]


    Treat people with kindness

    Jerboa schreef:
    Ik zag Jefferson al van zo ver aankomen haha, maar neemt niet weg dat de game echt waanzinnig is. Uiteindelijk heb ik Chloe opgeofferd. Ten eerste omdat ik Max met Warren ship, ten tweede omdat ik me af en toe rot ergerde aan haar. Snap dat ze door een heleboel shit is gegaan in dr leven maar soms werd ze gewoon onredelijk.


    True true, btw dat van Jefferson kon je achteraf echt overal terugvinden in episode 1-4.... ik voelde me echt dom haha


    Treat people with kindness

    Over Chloe en Kate

    Als kate belde of aandacht nodig had, was Chloe altijd meteen boos. Beetje medeleven voor iemand die ziek is please.


    En over Kate alleen
    Hebben jullie haar geholpen toen David haar lastigviel? Of een foto gemaakt?
    En hebben jullie haar gered van zelfmoord?

    Het lijkt me een leuk spel, maar natuurlijk is het alleen voor Xbox One en niet de 360 ): En mijn laptop kan dit spel niet aan...


    Stenenlikker

    Laasyanir schreef:
    Over Chloe en Kate
    Als kate belde of aandacht nodig had, was Chloe altijd meteen boos. Beetje medeleven voor iemand die ziek is please.


    En over Kate alleen
    Hebben jullie haar geholpen toen David haar lastigviel? Of een foto gemaakt?
    En hebben jullie haar gered van zelfmoord?


    Ik heb haar geholpen en haar zelfmoord is uiteindelijk niet doorgegaan. Was ik heel blij mee want ik vond Kate een erg bijzonder karakter. Zo iemand die ik het liefst door het scherm zou trekken om een knuffel te geven.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Laasyanir schreef:
    Over Chloe en Kate
    Als kate belde of aandacht nodig had, was Chloe altijd meteen boos. Beetje medeleven voor iemand die ziek is please.


    En over Kate alleen
    Hebben jullie haar geholpen toen David haar lastigviel? Of een foto gemaakt?
    En hebben jullie haar gered van zelfmoord?


    Geholpen, maar ik heb haar helaas niet kunnen redden :(


    Treat people with kindness

    Syncline schreef:
    Het lijkt me een leuk spel, maar natuurlijk is het alleen voor Xbox One en niet de 360 ): En mijn laptop kan dit spel niet aan...


    Damnn :( Misschien als je ooit een nieuwe laptop koopt! Ik wilde dit spel ook al erg lang spelen, heb nu eindelijk een nieuwe laptop dus nu kon het eindelijk (en hij was in de aanbieding op steam, mn vriend gaf het me haha)


    Treat people with kindness

    Dit spel. I love it so much.

    Saved Chloe though.
    En Kate is me ook gelukt!

    Wat me het meest frustreert is dat die stomme plant bij mij dood is? Ik dacht: elke dag water geven. Maar nee hoor.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 19:11 ]


    A girl who wonders.

    Onsra schreef:
    Dit spel. I love it so much.

    Saved Chloe though.
    En, konden jullie Kate redden?


    Helaas niet :( Ik ben het nu opnieuw aan het spelen omdat ik haar wil redden, ben benieuwd naar die ziekenhuis scenes


    Treat people with kindness

    Ik was een tijd lang echt super verslaafd aan deze game. Soms speel ik bepaalde stukken van de game nog steeds opnieuw omdat ik telkens nieuwe dingen tegenkom :Y) Ik heb hem nadat ik m' gekocht heb echt binnen een weekend uitgespeeld geloof ik..


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Romulus schreef:
    Ik was een tijd lang echt super verslaafd aan deze game. Soms speel ik bepaalde stukken van de game nog steeds opnieuw omdat ik telkens nieuwe dingen tegenkom :Y) Ik heb hem nadat ik m' gekocht heb echt binnen een weekend uitgespeeld geloof ik..


    Jaaa er is zoveel te ontdekken!! Ik heb hem ook echt in een paar dagen uitgespeeld haha


    Treat people with kindness