• Hallo iedereen,

    Afgelopen week ben ik ontzettend verslaafd geweest aan een game, namelijk Life is Strange. Het heeft letterlijk mijn leven overgenomen... Ik kan alleen nog maar hierover denken, echt een grote mindf*ck.




    Deze game gaat over een meisje, Max, die ineens de tijd terug kan draaien. Dit kan zij dus gebruiken in haar voordeel. In dit spel staat de speler centraal voor de keuzes die Max maakt. Er zijn kleine, maar ook grote keuzes die de verhaallijn beïnvloeden. In dit verhaal is er een meisje, Rachel Amber vermist en krijg je in een droom een enorme tornado te zien... die uit zou kunnen komen...



    Ik vraag mij af of er dus andere mensen zijn die dit spel gespeeld hebben, en zo ja. Wat vond je er van? Wat heb je bij de allerlaatste keuze gedaan? Daar ben ik gestopt want ik kon niet kiezen. (Zet dit wel even onder een spoiler)

    En als je het leuk lijkt, episode 1 (van de 5) kan je gratis spelen op steam! :)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 20:50 ]


    Treat people with kindness

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Elke keer als ik 'we played hide and seek in waterfalls' hoor, begin ik te janken, hahah.

    Maar even serieus een mega spoiler over de game en dan vooral over het hele spel en het einde
    Uiteindelijk maakt het geen hol uit wat je allemaal kiest omdat alles hetzelfde is als hoe het begon: met de dood van Chloe.


    True, ik voelde me toen best verraden. Maar deze game is zo geweldig dat ik het ze vergeef


    Treat people with kindness

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Elke keer als ik 'we played hide and seek in waterfalls' hoor, begin ik te janken, hahah.

    Maar even serieus een mega spoiler over de game en dan vooral over het hele spel en het einde
    Uiteindelijk maakt het geen hol uit wat je allemaal kiest omdat alles hetzelfde is als hoe het begon: met de dood van Chloe.


    oml mensen ik zit wat te huilen


    Heaven is a place that we all have

    Nadine23x schreef:
    (...)

    True, ik voelde me toen best verraden. Maar deze game is zo geweldig dat ik het ze vergeef

    Same, al ben ik heel bang dat de 2e echt nooit zo goed wordt.

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Same, al ben ik heel bang dat de 2e echt nooit zo goed wordt.


    Positief blijven, ik kan geen genoeg krijgen van deze game haha


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Positief blijven, ik kan geen genoeg krijgen van deze game haha

    True ^^

    Maar even, Mr Jefferson was echt wel knap ^^
    Ik vond het echt erg toen ik er achter kwam dat hij de dader was en niet een ander.

    Laasyanir schreef:
    (...)
    True ^^

    Maar even, Mr Jefferson was echt wel knap ^^
    Ik vond het echt erg toen ik er achter kwam dat hij de dader was en niet een ander.


    Ik ook, schrok me rot!


    Treat people with kindness

    Laasyanir schreef:
    (...)
    True ^^

    Maar even, Mr Jefferson was echt wel knap ^^
    Ik vond het echt erg toen ik er achter kwam dat hij de dader was en niet een ander.


    die plottwist was echt. asdfghjkl. ik moest even een slokje water drinken en gaan neerzitten.


    Heaven is a place that we all have

    Chloe spoiler

    Het was ook heel erg toen je terug in de tijd ging via de foto en haar vader redde. Toen ik haar in de rolstoel zag moest ik zo janken. En toen ik haar in haar bed dood moest laten gaan door de dosis van de pijnstilling te verhogen. Dat was echt super sad.

    Laasyanir schreef:
    Chloe spoiler
    Het was ook heel erg toen je terug in de tijd ging via de foto en haar vader redde. Toen ik haar in de rolstoel zag moest ik zo janken. En toen ik haar in haar bed dood moest laten gaan door de dosis van de pijnstilling te verhogen. Dat was echt super sad.


    Ja true! Ik had het geweigerd want ik kon het echt niet...


    Treat people with kindness

    Ik heb het spel ook. Vond 'm echt super nice!


    The truth is out there.

    Auror schreef:
    Ik heb het spel ook. Vond 'm echt super nice!


    Wat heb je gedaan bij de laatste keuze?


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Wat heb je gedaan bij de laatste keuze?


    De city gered. Arme Chloe. D:


    The truth is out there.

    Auror schreef:
    (...)

    De city gered. Arme Chloe. D:

    Zelfde (huil)

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Zelfde (huil)


    Mijn gevoel gaat daar nu ook naar toe.. Maar ik kan het niet (huil)


    Treat people with kindness

    Ik zag Jefferson al van zo ver aankomen haha, maar neemt niet weg dat de game echt waanzinnig is. Uiteindelijk heb ik Chloe opgeofferd. Ten eerste omdat ik Max met Warren ship, ten tweede omdat ik me af en toe rot ergerde aan haar. Snap dat ze door een heleboel shit is gegaan in dr leven maar soms werd ze gewoon onredelijk.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"