• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    ER IS EEN NIEUW TOPIC

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 8:52 ]


    all because i liked a girl

    Goldstein schreef:
    Wie heeft er ook altijd ruzie met de samenvattingen? (Heb net de eerste versie van de mijne af)

    Dat moet gelukkig nog komen c: Voor zover vooral ruzie met het middenstuk, ik heb nu een begin (proloog achtig-idee) en een einde.

    Goldstein schreef:
    Wie heeft er ook altijd ruzie met de samenvattingen? (Heb net de eerste versie van de mijne af)


    Samenvattingen? :X


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Samenvattingen? :X


    Samenvatting/flaptekst/Hoe je het ook wil noemen.

    Edit: dat korte stukje tekst dat bij je inzending moet staan dus c;

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 22:15 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Wie heeft er ook altijd ruzie met de samenvattingen? (Heb net de eerste versie van de mijne af)

    Ik, iedere keer opnieuw. Bij verhalen die op Q komen moet ik het vijf keer opnieuw doen en uiteindelijk geef ik gewoon op en neem ik de minst falende versie. Bij verhalen die niet op Q komen laat ik de samenvatting meestal gewoon zitten, want ik wil mezelf niet onnodig martelen met samenvattingen als ik ze niet ga nodig hebben in de nabije toekomst :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Goldstein schreef:
    (...)

    Samenvatting/flaptekst/Hoe je het ook wil noemen.

    Edit: dat korte stukje tekst dat bij je inzending moet staan dus c;



    Oooooh! Ja daar heb ik ook enorme struggles mee gehad.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dazai schreef:
    (...)
    Ik, iedere keer opnieuw. Bij verhalen die op Q komen moet ik het vijf keer opnieuw doen en uiteindelijk geef ik gewoon op en neem ik de minst falende versie. Bij verhalen die niet op Q komen laat ik de samenvatting meestal gewoon zitten, want ik wil mezelf niet onnodig martelen met samenvattingen als ik ze niet ga nodig hebben in de nabije toekomst :')


    Haha merp ik vind ze nooit spannend genoeg en ik heb teveel informatie die ik in een klein stukje tekst probeer te proppen.


    Happy Birthday my Potter!

    Dan maar een avondje series op Netflix kijken, in de hoop inspiratie op te doen voor mijn verhaal.


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Ik ben echt veel te enthousiast over mijn verhaal. Ik kan er niet vanaf blijven ugh :')


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Samenvatting/flaptekst/Hoe je het ook wil noemen.

    Edit: dat korte stukje tekst dat bij je inzending moet staan dus c;


    Oh daar heb ik meestal nooit problemen mee. Het is eerder dat wanneer ik een echte volledige samenvatting probeer te maken ik in de problemen kom te zitten :p


    The soul needs autumn.

    Ik heb eindelijk een superleuk idee, so excited om het uit te schrijven hahaha.

    Oh, en ik ben ook echt heel slecht in samenvattingen. ><

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 9:53 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Goldstein schreef:
    Ik ben echt veel te enthousiast over mijn verhaal. Ik kan er niet vanaf blijven ugh :')


    Same haha, ik zit ineens aan hoofdstuk 5 :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Oh daar heb ik meestal nooit problemen mee. Het is eerder dat wanneer ik een echte volledige samenvatting probeer te maken ik in de problemen kom te zitten :p


    Jaloers 0.0

    Frodo schreef:
    (...)

    Same haha, ik zit ineens aan hoofdstuk 5 :'D


    Goed bezig! Ik moet van mijzelf eerst andere projecten afronden, maar de flaptekst thingy staat al klaar en ik weet ook al hoe ik wil gaan beginnen etc. Mijn hele hoofd wordt er constant door beheerst en het is mega irritant haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Whaaah er kwam ineens een idee in me op en ik twijfel of ik het in mijn verhaal moet verwerken, aangezien het behoorlijk kan overheersen. Twijfelssss


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Whaaah er kwam ineens een idee in me op en ik twijfel of ik het in mijn verhaal moet verwerken, aangezien het behoorlijk kan overheersen. Twijfelssss


    Als het gaat overheersen en je dit liever niet wil, zou je het misschien beter niet kunnen doen. Maar je zal dan nooit weten hoe het met dat idee zal zijn...
    Moeilijk dit (':


    all because i liked a girl

    Ziegler schreef:
    Whaaah er kwam ineens een idee in me op en ik twijfel of ik het in mijn verhaal moet verwerken, aangezien het behoorlijk kan overheersen. Twijfelssss

    Gewoon in een of andere braindump opschrijven en later kijken of je het wil gebruiken. c: