• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    ER IS EEN NIEUW TOPIC

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 8:52 ]


    all because i liked a girl


    Ik twijfel nog, maar ik heb in ieder geval iets.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Krolock schreef:
    (...)
    Vet!


    Dankje ^^

    Pickett, die is echt gaaf!

    Heeft iemand nog een tip hoe je kan voorkomen dat nieuwsgierige ouders achter je beeldscherm kijken? Ik mag de komende dagen research naar het oproepen van demonen gaan doen en heb zo het idee dat het misschien verstandig is als mijn ouders dan niet proberen mee te kijken :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Pickett schreef:


    Ik twijfel nog, maar ik heb in ieder geval iets.


    Oh wooow, die is echt moooooi! :'D


    The soul needs autumn.

    Necessity schreef:
    (...)

    Dankje ^^

    Pickett, die is echt gaaf!

    Heeft iemand nog een tip hoe je kan voorkomen dat nieuwsgierige ouders achter je beeldscherm kijken? Ik mag de komende dagen research naar het oproepen van demonen gaan doen en heb zo het idee dat het misschien verstandig is als mijn ouders dan niet proberen mee te kijken :')

    In 2 verschillende internet browsers (of 2 verschillende vensters) werken, de ene met demonen en de andere met youtube en facebook en weet ik het wat voor lieve dingen, dan kun je wisselen als je ouders mee kijken. ^^

    Thanks! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alleen nog wachten tot mijn cover af is en dan kan ik hem ook gaan inzenden! De inzendingen zien er nu al veel belovend uit:)


    Second Star to the Right and straight on till the morning

    Pickett schreef:


    Ik twijfel nog, maar ik heb in ieder geval iets.

    Hij is echt mooi c:!


    Seasons will change, but I shall remain

    Dit is mijn cover ! Ik ben er stiekem heel trots op want dit is de eerste keer dat het écht goed ging met meerdere foto's samenvoegen en ik vind de sfeer heel goed bij mijn idee passen. Titel is erop gezet door Perpetual (,:

    Nou, hij staat online haha. Lets do this.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb vanavond met mijn vader overlegt (die vind het altijd wel leuk om mee te denken) en nu heb ik een basis plot, basis wereld én een basis voor een magic system waar ik blij mee ben. c: Nu nog na gaan denken over characters en details. ^.^

    Ik heb nu een openingscitaat en een proloog online staan :Y)
    Voordat ik die proloog online had staan en ik ging kijken wat voor reactie er was geplaatst, toen kwam ik erachter dat ik drie abo's heb! #Happy


    all because i liked a girl

    *Zucht* ik wacht nog op een cover

    Ik heb twee verhaallijnen die hetzelfde betekenen maar een metafoor voor elkaar zijn, iemand enig idee hoe ik die in elkaar kan vlechten?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Ik heb twee verhaallijnen die hetzelfde betekenen maar een metafoor voor elkaar zijn, iemand enig idee hoe ik die in elkaar kan vlechten?


    Hoe bedoel je precies?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je precies?

    Ik heb verhaallijn 1 (jantje loopt naar de supermarkt) en 2 (jantje wordt opgegeten door een monster) en beide verhaallijnen betekenen in mijn geval hetzelfde. Twee is een metafoor voor een. Ik wil ze allebei vertellen, maar twee staat centraal, alleen weet ik niet hoe ik dat doe zonder het confusing af te maken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.