• hey mensen... zoals jullie kunnen lezen heb ik jullie hulp nodig. Ik wil graag een lippiercing [zo eentje als Tom van TH ook heeft..] maar dan komt nu het probleem;; ik mag het niet van mijn moeder. Bij mijn vader hoef ik het niet te vragen want die flipt al als ik vraag of ik in de kerstvakantie langs kan komen [went opzich wel hoor zo'n flippende vader xD] maar.. als ik hem voor 5 december vraag[youknow sinterklaasshit] dan krijg ik hem ook niet. En in de kerstvakantie ga ik naar Utrecht, maar denk dat ik hem dan ook niet krijg. voor mijn verjaardag krijg ik hem ook niet. volgens mijn moeder mag ik geen piercing voor mijn 18e. Maar ik wil er zo graag 1!!! Weet iemand misschien wat ik nu kan doen?

    p.s. doorzeuren heeft ook al geen zin, heb ik laatst dikke ruzie door gekregen:(

    xx


    Gone...

    (...)

    xD gwn met stift tekenen xD


    ik zou niet met watervast doen xD als het dan verkeerd gaat... xD maar als je het niet met watervast doet en het gaat regenen is dat ook weer zo kut... DILEMMA!!


    Gone...

    (...)

    ik zou niet met watervast doen xD als het dan verkeerd gaat... xD maar als je het niet met watervast doet en het gaat regenen is dat ook weer zo kut... DILEMMA!!


    ik zit in een dilemma want ik wil een piercing
    maar die moet tekenen
    Zit in een dilemma moet het watervast zijn maar als het nou verkeerd gaat?en als gwn doe gaat het regenen en dn?

    ik ben een mix aan het maken van brace zijn liedje en mijn probleem xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xD whahahaha.... ik lig dubbel xD [dubbelliggen;; lijkt me ook al zo pijnlijk...]


    Gone...

    Fake-piercing kan je kopen bij de: Claires


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    xD whahahaha.... ik lig dubbel xD [dubbelliggen;; lijkt me ook al zo pijnlijk...]


    whahaha ik lig in een deuk xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    SHANICE KOM MEE NAAR DE CLAIRE'S FAKERTJE HALEN!!


    Gone...

    IEWLLL...

    een deuk in je lichaam :S


    Gone...

    ik wil dr ook graag zoneen!! mijn ouders zijn wel hardstikke vrij in dat soort dingen aleen is mijn vader het probleem!!! die vind me bijna voor alles te jong(huil)
    ik moet dan nog maar 2 jaartjes w8en want ik mag pas op mn 15de :(

    xXx Marisha


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    SHANICE KOM MEE NAAR DE CLAIRE'S FAKERTJE HALEN!!


    jaaahhhhh!!!maa hoe krijg ik in godsnaam zon ding in mijn boven lip(zo noem ik het,de monroe-piercing noem ik de bovenlip piercing)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    IEWLLL...

    een deuk in je lichaam :S


    WHaha hoe verzin je het xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    1. WEET IK VEEL HOE JE ZOWN DING ERIN DOET xD gwoon porre denk ik xD

    2. ik weet niet eens hoe ik het verzin hoor... kwam opeens in me op...

    DIT IS REACTIE NUMMER 100!!! PARTY-TIME!!!


    Gone...

    ow... w8... nmmr 101 was dit[dus dit is 102??] SHANICE GEFELICITEERD MET DE 100E REACTIE xD

    *give cake*


    Gone...

    ik wil dr ook graag zoneen!! mijn ouders zijn wel hardstikke vrij in dat soort dingen aleen is mijn vader het probleem!!! die vind me bijna voor alles te jong(huil)
    ik moet dan nog maar 2 jaartjes w8en want ik mag pas op mn 15de :(

    xXx Marisha


    laat je ouders samen met jou er over praten en als ze nog steeds wijgeren niet gelijk schreeuwen maar gwn rustig blijven en vertellen dat je het echt graag wilt

    Bedank me later ma ;)(A)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ghehe... die is goed xD of gewoon naar de Claires gaan en je ouders een hartaanval bezorgen [en dan vooral je vader xD]


    Gone...

    ow... w8... nmmr 101 was dit[dus dit is 102??] SHANICE GEFELICITEERD MET DE 100E REACTIE xD

    *give cake*


    YEAAAHHHHH

    *pakt cake blij aan en eet lkkr op,oooo eindelijk iets te eten naar al die jaren*


    Listen to your heart and your dreams come true ~