• hey mensen... zoals jullie kunnen lezen heb ik jullie hulp nodig. Ik wil graag een lippiercing [zo eentje als Tom van TH ook heeft..] maar dan komt nu het probleem;; ik mag het niet van mijn moeder. Bij mijn vader hoef ik het niet te vragen want die flipt al als ik vraag of ik in de kerstvakantie langs kan komen [went opzich wel hoor zo'n flippende vader xD] maar.. als ik hem voor 5 december vraag[youknow sinterklaasshit] dan krijg ik hem ook niet. En in de kerstvakantie ga ik naar Utrecht, maar denk dat ik hem dan ook niet krijg. voor mijn verjaardag krijg ik hem ook niet. volgens mijn moeder mag ik geen piercing voor mijn 18e. Maar ik wil er zo graag 1!!! Weet iemand misschien wat ik nu kan doen?

    p.s. doorzeuren heeft ook al geen zin, heb ik laatst dikke ruzie door gekregen:(

    xx


    Gone...

    (...)

    ja ik ben ook bang... vooral dat het pijn doet ofzo... maar een ander meisje dat ik ken heeft gwoon een wenkbrauwpiercing gekregen voor haar verjaardag :| niet eerlijk... en ik ben ook heel bang dat het dan heel lelijk staat fzo...


    jah :( volgens mij hebben we de zelfde problem's xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    i think so...


    Gone...

    (...)

    AVATAR!!! I WILL MISS YOU :'( maar ze zijn op dvd hea ;) xD


    YEAAHHHHH!!!ga hem vragen voor sinterklaas x)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    i think so...


    ;)

    moe zo naar tandarts voor beugel


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xD ik ook... maar nee... ik wou die piercing voor sinterklaas en niks anders xD nou dan maar vn me eige geld xD [dat ik nu ff niet heb ofzo omdat ik een beetje een gat in mn hand heb xD]


    Gone...

    (...)

    ;)

    moe zo naar tandarts voor beugel


    ghehe xD veel plezier xD


    Gone...

    het is over het is voorbij ik mag die piercing niet meer en ik ben niet BLIJ :(


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xD ik ook... maar nee... ik wou die piercing voor sinterklaas en niks anders xD nou dan maar vn me eige geld xD [dat ik nu ff niet heb ofzo omdat ik een beetje een gat in mn hand heb xD]


    whahaaha xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    :o ohoh... das niet goed :'(
    hoe heb je dat nu weer voor elkaar gekregen??


    Gone...

    (...)

    ghehe xD veel plezier xD

    jah bedankt =,=


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    :o ohoh... das niet goed :'(
    hoe heb je dat nu weer voor elkaar gekregen??

    men mama kwam thuis dus ik zeg kijk deze wil ik[liet plaatje zien]
    zegt ze : je krijgt hem toch niet,dus ga niet steeds kijken naar da plaatje....


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    graag gedaan xD


    Gone...

    (...)
    men mama kwam thuis dus ik zeg kijk deze wil ik[liet plaatje zien]
    zegt ze : je krijgt hem toch niet,dus ga niet steeds kijken naar da plaatje....


    :O dat is niet lief :'(

    neem een neppe ;) dat gaat toch moeilijk? lama xD


    Gone...

    (...)

    :O dat is niet lief :'(

    neem een neppe ;) dat gaat toch moeilijk? lama xD


    xD gwn met stift tekenen xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik ben eral mee opgehouden koop anders gewoon neppe bij de claires!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.