• Vandaag was ik dan toevallig in de Primark in Amsterdam, maar vooral de broeken worden in mijn ogen echt fors in prijs verhoogd. Natuurlijk, het blijft goedkoper dan meeste andere winkels, maar ik koop wel m'n broeken nu ergens anders, omdat je voor een simpele broek €19,- neerknalt tegenwoordig en dan betaal ik liever €6,- meer voor een leuke, unieke broek. Maar ook truien zijn opeens duurder. Hebben andere dit ook opgemerkt of ligt dit aan mij?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Broeken haal ik sowieso al niet bij de Primark, en shirts en zo vind ik allemaal nog wel meevallen.

    Mij is het dus niet opgevallen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Haha, dit valt me al zo'n 2 jaar op. De tijd dat je tassen vol had voor €50,- is helaas echt voorbij :c

    Als ik iets koop bij de Primark dan is dat of van die stapel met shirtjes van 3 euro enz, of de broeken van €8,- (die zitten ook het lekkerst vind ik), soms ook wel sokken / pantys enzo en als ik wat leuks zie ook wel een vestje of een trui of een pyjama ofzo, maar de laatste tijd zijn de prijzen wel echt gelijk aan C&A en H&M ofzo. Idd duurder. Had dinsdag voor €20 een vestje en een broek, terwijl ik een jaar terug voor dezelfde prijs 5 kledingstukken had. Ligt er ook aan wat je koopt. Vind de collectie ook steeds meer tegenvallen tho. Allemaal zo mainstream


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vind de Primark broeken juist het allerfijnst, 11 euro voor een broek die ik eeuwen draag. En dat de prijzen omhoog gaan vind ik niet zo vreemd, het feit dat je vroeger 1 euro betaalde daar voor een shirtje riep namelijk ook wel vraagtekens op volgens mij.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Valtersen schreef:
    Vind de Primark broeken juist het allerfijnst, 11 euro voor een broek die ik eeuwen draag. En dat de prijzen omhoog gaan vind ik niet zo vreemd, het feit dat je vroeger 1 euro betaalde daar voor een shirtje riep namelijk ook wel vraagtekens op volgens mij.


    De kwaliteit van die 1 euro shirtjes was wel beter dan de kwaliteit van de 10 euro shirtjes nu :'D heb er nog eentje uit die periode (zo'n 5 jaar terug ofzo?) en dat ding is niet kapot te krijgen, terwijl nieuwere shirtjes toch wat sneller 'slijten'...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dit viel mij dinsdag ook al erg op toen ik naar de primark ging
    Kon er ook niet veel leuks tussen vinden heb alleen Harry Potter shirts (2) en meer kon ik niet echt vinden...

    Ik ben gister naar de Primark in Eindhoven gegaan en daar was een jeansbroek voor €5 en hij was best mooi tbh. Meer was er ook absoluut niet, zelfs de onesies suckte.


    Heaven is a place that we all have

    Bij onze Primark kon je vroeger alle broeken voor 8 euro kopen, en nu is alles ineens 15 euro (ik was er toevallig gisteren). Echt vreemd.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik koop zelden kleding bij de Primark, hoewel dat voor een substantieel deel te maken heeft dat ik überhaubt al zelden winkel. Enfin, ik ga voor Primark vooral voor licensed producten, zoals Harry Potter en Disney. En ik vind hun pyjama's en fluffy sokken ook erg fijn, haha. Dus sorry, ik weet het niet. Af en toe vind ik dingen bij Primark duurder geprijst dan ik had verwacht (en het eruit vind zien) en soms juist omgekeerd. Maar het is wel vreemd dat de prijzen zo enorm omhoog zijn gegaan, ik kan mij niet herinneren dat je gemiddeld €19 moet neerleggen voor een broek bij Primark.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 12:19 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben nog nooit in de Primark geweest hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het ongelofelijk meevallen hoor. Zo heb ik vorig weekend 2 shirtjes voor €3.00 en een Harry Potter shirtje voor €5.00 gekocht. En dat te bedenken dat meestal ''merch'' van een film, boek of game meestal erg duur is.

    Ik ga nooit naar een winkel zoals Primark maar eh is €19 voor een broek op zich al niet super goedkoop?


    The soul needs autumn.

    Ik denk dat dat te maken heeft met dat de crisis 'over' is. Mensen hebben meer koopkracht, waardoor winkels hun prijzen weer omhoog gooien. (Idunno, ben geen econoom, maar dat is mijn theorie.)


    Deep inside, I've never felt alive

    Denk dat het ook wel te maken heeft met het pand en de locatie van de Peimark in Amsterdam :3

    En hopelijk ook een toename van kwaliteit en betere omstandigheden voor de fabrieksarbeiders.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2017 - 11:20 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik vind het eigenlijk een kwestie van goed recht dat die prijzen wat omhoog gaan. 19 euro voor een broek vind ik heel redelijk, zelfs goedkoop. Als ik zie wat mijn vriend namelijk kwijt is voor een redelijke broek.


    26 - 02 - '16

    Het is wel wat duurder geworden, maar ik vind het nog steeds goedkoop. Als de kwaliteit ook beter zou worden zou het helemaal fijn zijn! (niet dat ze super slechte kwaliteit hebben, want ik heb shirts waarmee ik drie jaar doe en andere net twee maanden...)


    Seasons will change, but I shall remain