• ❤       Dus bij dezen onze "act of true love" voor jou, Sofie      ❤


    Vandaag liep niet bepaald volgens plan. Met een groep Quizletters zouden we namelijk verzamelen in het gevaarlijke Brabant om Sofie daar de (vervroegde) verjaardag van haar leven te geven. Vol frisse moed werden wij vanochtend wakker om te zien dat de wegen vrij onbegaanbaar waren en de dienstregeling echt weer een gevalletje van "typisch NS" was. Wat nu? dachten wij, toen de conclusie getrokken werd dat zeker een groot deel van ons in ieder geval niet kon komen. En op dat moment kwam de oplossing: we gaan deze kille verdrietige situatie tegen met een ware "act of true love" en laten Sofie via dit topic weten hoe vreselijk we allemaal balen om zo het feestje en de gezelligheid toch nog een beetje naar Quizlet te halen. Wees dus ook vrij om hier al je lieve complimentjes voor Sofie (Occamy) achter te laten c:


    ❤      Een act of true love van Aviva/Altaria


    Lieve Sofie,
    Allereerst wil ik je zeggen dat ik het echt heel erg jammer vindt dat het weer en de weg zo tegen zit. Ik hoop echt dat we een nieuwe datum kunnen vinden om af te spreken. Waarom vraag je? Nou dat is heel simpel. Ik vind jou gewoon een super toffe lieve meid en helemaal niets kan dat veranderen! En eigenlijk is het al veeeeelste lang geleden dat wij elkaar voor het laatst gezien hebben. Dus ik zou zeggen laten we maar snel een nieuwe afspraak plannen. Sofie je weet dit, maar je bent altijd iemand naar wie ik opkijk en ik ben echt heel erg dankbaar dat ik je mijn vriendin mag noemen. Dus alvast gefeliciteerd en ik zie je hopelijk gauw!
    X
    Aviva



    ❤      Een act of true love van Emma/Krullie


    Lieve Sofie,

    Wat ontzettend jammer dat wij, Naomi en ik, vandaag hebben moeten afzeggen ! Helaas bleek het vanochtend echt de realiteit dat het spek en spekglad is.
    Ik vind het echt ontzettend jammer dat ik niet heb kunnen komen. Ik had heel graag gezien hoe je alle cadeaus open maakte en er super blij mee was geweest.. maar dat komt later sowieso nog een keer! Al is het maar in delen, dat iedereen je apart nog een keer opzoekt ofzo.. mijn cadeau komt een keer bij jou! En dan gaan we er een groots feest van maken!

    Love you! xx Emma / Krullie



    ❤      Een act of true love van Jolijn/SPECS


    Allerliefste Sofie,

    Tijd met jou doorbrengen is altijd even leuk, ik vind het dan ook heel naar dat vanavond niet door gaat. Hopelijk heb je alsnog een leuke avond en dag morgen. Sneeuw is normaal mooi en leuk, maar vandaag even niet. De eerst volgende keer dat ik je zie krijg je een héél mooi cadeau, hopelijk stemt dat vooruitzicht je wat vrolijker!♥ Voor maandag; alvast een hele fijne verjaardag, je verdient wel wat liefde en geluk.

    Hopelijk tot heel snel



    ❤      Een act of true love van Andrea/Waddles


    Lieve Sofie,

    Van uit het hoge, koude en witte Noorden wens ik je alsnog een hele gelukkige verjaardag, ondanks het feit dat diezelfde sneeuw een bezoekje aan jou onmogelijk heeft gemaakt. Hopelijk heb je ondanks alle regelstress toch vandaag nog een leuke dag gehad en heb je de negende een nog veel betere dag! Ik hoop ook je snel weer eens te zien en dat er in de zomer geen sneeuw ligt, zodat de treinen braaf blijven rijden =D. Voor nu nogmaals: Hartelijke gefeliciteerd Sofie!

    Groetjes,
    Andrea


    ❤      Een act of true love van Inge/Square


    Hee Sofie,

    Dit heb ik inmiddels al een paar keer gezegd, maar wow, ik baal echt enorm van hoe dit is uitgepakt, vooral ook omdat ik weet dat jíj er ontzettend van baalt. Ik had je dat grote verjaardagsfeest echt helemaal gegund, want je bent een super leuk en gezellig mens en je was zo heerlijk enthousiast. Misschien dat het er ooit toch nog van komt, maar ik hoop in ieder geval in de tussentijd heel erg dat je toch nog enigszins kunt genieten van het mooie (zij het extréém slecht getimede en op het moment nogal vervloekte) winterweer, van WIDM vanavond, van je verjaardag maandag, en van onze cadeaus zodra we de kans krijgen die alsnog aan je te geven. In gedachten zitten we nu allemaal in jouw woonkamer en vieren we samen met jou het feest van de eeuw. 🎁




    ❤      Een act of true love van Naomi/JetBlackHeart


    Lieve Sofie,

    Als eerst krijg je bij deze eerst een virtuele knuffel, die ik je eigenlijk persoonlijk had willen geven vanavond. Die hou je dan ook zeker nog tegoed, net als een geweldig feestje, die alle verwachtingen van vandaag zal overtreffen. Het is naar om dit bericht te moeten typen vanaf mijn bank en dat ik niet gezellig daar ben, om met iedereen jouw 21ste verjaardag te kunnen vieren. Maar ze zeggen altijd dat je dan nog iets heb om naar uit te kijken en het niet voorbij is toch? Daar houden we ons dan aan vast! 😊
    Ik hoop dat je ondanks alles een geweldige avond/weekend heb en ik je snel op een ander moment mag meeten, zodat ook het cadeau alsnog goed terecht zal komen.
    En vergeet een ding nooit: Je bent een toppertje! <3



    ❤      Een act of true love van Anna/Goldstein


    Lieve (andere) Tony,

    Ik baal er echt zo van dat ik niet fysiek kon komen. My ghostly mind will hunt you though. Deze hele avond, dus als er spontaan rare onverklaarbare dingen gebeuren, alvast mijn oprechte excuses. Het was nooit mijn bedoeling jullie te laten schrikken. Ik wil er enkel heel graag bij zijn.
    Nu ja, dan wens ik je nu dus maar op deze manier alvast een amazing birthday. We gaan gewoon een andere keer afspreken, want we moeten hoognodig weer eens fangirlen over alle fandoms die we gemeen hebben (musical, Anastasia, JILY JILY JILY JILY). Dat is namelijk het coole aan jou: je vindt enkel awesome dingen leuk, wat je een mega awesome persoon maakt en dus moeten we de afspraak duidelijk verzetten in plaats van cancelen, want cancelen kan mijn arme hart echt niet aan hoor *dramatic Sirius sigh *.

    Heel veel liefs,
    Princess Anna of Arendelle


    Happy Birthday my Potter!

    Ik las net te laat over deze plannen en ik vind het super jammer dat je feestje zo in het water (of eigenlijk sneeuw) is gevallen. Echt het vriest nooit in Nederland en uitgerekend nu wel. Nou had dat voor mij weinig verschil gemaakt omdat ik al misselijk wordt van mijn telefoonscherm, maar voor alle anderen wel en het is gewoon echt een nare samenloop van de omstandigheden. Ik hoop dat je toch nog een leuke avond hebt met de mensen die wel konden komen. <3


    Every villain is a hero in his own mind.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer



    Deze doen we volgende keer nog eens over!


    You were born original, don't die as a copy.

    AJSHDDHSJSJDHSJ
    (bloos)
    Thank you huns :3
    Sorry dat ik zo vervelend ben geweest vandaag, ik was niet helemaal mezelf geloof ik.

    Echt echt echt supersupersuperdankjewel! ♡


    Deep inside, I've never felt alive

    Héél graag gedaan Sofie en ik vond je helemaal niet vervelend. Ik vond je reactie alleen maar heel logisch, alles komt goed.(K)

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 18:56 ]


    You were born original, don't die as a copy.



    Liefste Sofie,

    Ook ik kon helaas niet komen, maar dat was al eerder bekend. Ik vind het super naar voor je dat door deze winterkou zoveel mensen op het laatste moment moesten afzeggen en ik hoop dus ook dat je desondanks toch nog een beetje een leuke verjaardag hebt gehad. Ik had al voorgesteld om een nieuwe datum te kiezen: een waarop ik wel kan, maar misschien kunnen we wel iets afspreken met iedereen uit dit topic om er een Sofie-meeting van te maken? (: Dat klinkt wel als een leuk idee.

    Liefs, Femke


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SPECS schreef:
    Héél graag gedaan Sofie en ik vond je helemaal niet vervelend. Ik vond je reactie alleen maar heel logisch, alles komt goed.(K)


    Ik sluit mij hier volledig bij aan (bloos)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Occamy schreef:
    AJSHDDHSJSJDHSJ
    (bloos)
    Thank you huns :3
    Sorry dat ik zo vervelend ben geweest vandaag, ik was niet helemaal mezelf geloof ik.

    Echt echt echt supersupersuperdankjewel! ♡


    Je was helemaal niet vervelend. Het weer was gewoon gemeen. Kan jij niks aan doen en iedereen begrijpt dat dat heel naar voor je is *hugs*


    Happy Birthday my Potter!

    Eens, je was echt totaal niet vervelend, Sofie. Daarnaast had je 100% het recht om even behoorlijk done te zijn met de wereld, die precies op zo'n dag een bak ijs en sneeuw over Nederland uitstort. Ik zou willen zeggen dat het niet cool was van het weer, maar helaas was het dat nou juist wel heel erg. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan