• Weet niet zo goed hoe ik dit echt neer moet zetten,
    maar zitten er hier ook mensen op ehmm die ook niet 100% gezond zijn? kan van alles zijn.... cuz i feel like i am the only one haha
    please don't judge...


    edit; meer in de zin van ziek zijn

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 22:42 ]


    I just come to read

    Ik heb een longziekte en daarnaast heb ik meerdere psychische aandoeningen. Je bent dus zeker niet de enige!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Hippolyta schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook gehad na mijn kaakoperatie in juni, maar na twee maand was het weer verdwenen.
    Wat vervelend dat het niet weg is gegaan bij jou :x



    De operatie is 6 - 7 jaren geleden. Ik heb er ook voornamelijk last van gehad in de maanden na de operatie en daarna jaren niet, tenzij er koude wind in mijn oren vloog (dan waren ze net iets gevoeliger). Maar sinds het laatste jaar heb ik er continu last van. De dokter zegt dat er niets aan te doen valt. Het is eigenlijk een soort van kaakpijn die zich uit via de oren. =(
    Ik vind het wel fijn om te horen dat nog iemand zoiets heeft gehad. Ik hoor echt nooit dat iemand ook een kaakoperatie heeft gehad. Wat voor operatie moest jij ondergaan?

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 23:20 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik ben al serieus bijna 3 jaar elke dag verkouden. ik kan amper ademen en heb heel vaak last van oorpijn.
    volgens de dokter ben ik gewoon gevoelig lol
    ben er wel klaar mee tbh.

    Ik heb overmatige bloedingen tijdens de menstruatie. Ze houden 2 weken aan en ik verlies zoveel bloed dat het goed is om mij in een ziekenhuis te kunnen laten belanden. Het is goed te verhelpen met de pil. Zit er daardoor al jaren aan en het werkt nu 9/10 normaal en ik ben het maar ong. 4 dagen. Heb nu alleen last van de pijnlijke bijkomen (cat) (yay pijnstillers). Ben alleen benieuwt hoe het gaat over een aantal jaren als er mee gestopt moet worden.

    Ik ben ook lactose intolerant. Komt veel voor in de wereld, in Nederland wat minder. Maar ik heb Aziatische afkomsten, dus het is niet heel ongewoon.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 17:34 ]


    Shoganai i ne~

    Extreme allergieën ;'(

    Ik kan eigenlijk amper ergens zitten zonder een allergische aanval te krijgen, maar het gaat al steeds beter met behulp van medicijnen. Hierdoor raak ik alleen erg vermoeid.


    ~My Mind Is Free~

    Fybromialgie en duizend andere kleine dingetjes. Alles behalve gezond dus haha


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    MT. Dus eigenlijk wat er aan je lichaam mankeert?

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 3:24 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb een te snelle spijsvertering dus ik ben heel erg dun. Ik heb ook thalassemie.


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb PDS (prikkelbare darm syndroom) en chronisch pijnsyndroom/fibromyalgie.

    Dus ja. Je bent zo te zien lang niet de enige die tegen gezondheidsproblemen aanloopt. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 9:02 ]


    Ik ben Lactose Intolerant.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 9:03 ]

    Ik heb een spastische darm , altijd een lekkere inknaller.


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb chronishe migraine :x


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik heb een heleboel, maar ze vinden nooit wat, zeg maar. Dus misschien ben ik wel een enorme hypochonder :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb PDS, CVS/ME, chronisch pijnsyndroom en chronische spanningshoofdpijn. Dus ja ik hoor ook bij de club.


    The truth is out there.