• Weet niet zo goed hoe ik dit echt neer moet zetten,
    maar zitten er hier ook mensen op ehmm die ook niet 100% gezond zijn? kan van alles zijn.... cuz i feel like i am the only one haha
    please don't judge...


    edit; meer in de zin van ziek zijn

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 22:42 ]


    I just come to read

    Ik ben wel vaak ziek, bedoel je dat?


    16 - 09 - '17

    As je met ongezond bedoelt veel frietjes, hamburgers, koekjes en shizzle eten, dan ja. Ik ben ongezond :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Perkins schreef:
    Ik ben wel vaak ziek, bedoel je dat?


    ja bijvoorbeeld.


    I just come to read

    Frodo schreef:
    As je met ongezond bedoelt veel frietjes, hamburgers, koekjes en shizzle eten, dan ja. Ik ben ongezond :Y)


    haha helaas bedoel ik dat niet xd


    I just come to read

    Bedoel je lichamelijke aandoeningen? If zo: Ik ben deel van de 0,3 tot 6,6% van alle mensen met de aandoening Tuba Aperta; aka een open buis van Eustachius. Altijd leuk #not.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    PiercedTattooed schreef:
    (...)

    ja bijvoorbeeld.


    Dan ben je dus niet de enige (:


    16 - 09 - '17

    Jup. Me.
    Ik heb CVS aka het chronisch vermoeidheidssyndroom.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Perkins schreef:
    (...)

    Dan ben je dus niet de enige (:



    soms is het wel eens fijn om met mensen te kletsen die eh eff lullig gezegd ook iets hebbe...


    I just come to read

    Hippolyta schreef:
    Jup. Me.
    Ik heb CVS aka het chronisch vermoeidheidssyndroom.


    lijkt me heel vervelend ;o


    I just come to read

    PiercedTattooed schreef:
    (...)

    lijkt me heel vervelend ;o


    Ja, dat is het soms ook wel.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb PDS. Het is niet echt een ziekte, meer een aandoening. Maar o wat is het verdomd vervelend D: en pijnlijk


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik heb een derde nier :W


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Door een noodzakelijke kaakoperatie heb ik bijna continu oorpijn. In de winter en wanneer het hard waait, is het extra erg. Geloof me, chronische oorpijn, alsof iemand een breipriem door je beide oren steekt, is niet fijn.
    En doordat ik in zomer 2013 klierkoorts heb gehad, zijn mijn klieren nooit de oude geworden, ofja, misschien mijn lichaam in het algemeen. Als ik mezelf overdoe, zit ik meteen met een dikke hals en zware vermoeidheid. Ik heb al een paar keer mini-black-outs gehad op kantoor terwijl ik met een klant aan het praten was tegenover me. Gewoon van de vermoeidheid, alsof ik in slaap aan het vallen ben. Zo generend. :$
          Het positieve eraan is dat ik ook meteen weet wanneer ik heel vatbaar ben voor ziek te worden. Dat voel ik echt in mijn hals en dan weet ik dat ik niet over mijn grenzen mag gaan of teveel met zieke mensen in contact komen. Want wanneer ik dit voel, weet ik dat mijn klieren al aan het vechten zijn tegen iets en als ik het lot ga tarten, dan heb ik het vlaggen. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Door een noodzakelijke kaakoperatie heb ik bijna continu oorpijn. In de winter en wanneer het hard waait, is het extra erg. Geloof me, chronische oorpijn, alsof iemand een breipriem door je beide oren steekt, is niet fijn.
    En doordat ik in zomer 2013 klierkoorts heb gehad, zijn mijn klieren nooit de oude geworden, ofja, misschien mijn lichaam in het algemeen. Als ik mezelf overdoe, zit ik meteen met een dikke hals en zware vermoeidheid. Ik heb al een paar keer mini-black-outs gehad op kantoor terwijl ik met een klant aan het praten was tegenover me. Gewoon van de vermoeidheid, alsof ik in slaap aan het vallen ben. Zo generend. :$
          Het positieve eraan is dat ik ook meteen weet wanneer ik heel vatbaar ben voor ziek te worden. Dat voel ik echt in mijn hals en dan weet ik dat ik niet over mijn grenzen mag gaan of teveel met zieke mensen in contact komen. Want wanneer ik dit voel, weet ik dat mijn klieren al aan het vechten zijn tegen iets en als ik het lot ga tarten, dan heb ik het vlaggen. :')


    Dat heb ik ook gehad na mijn kaakoperatie in juni, maar na twee maand was het weer verdwenen.
    Wat vervelend dat het niet weg is gegaan bij jou :x



    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ADD en een chronisch vitamine D te kort, maar met beide kan ik eigenlijk prima leven als niet al te gekke dingen wil doen


    We've lived in the shadows for far too long.