• Weet niet zo goed hoe ik dit echt neer moet zetten,
    maar zitten er hier ook mensen op ehmm die ook niet 100% gezond zijn? kan van alles zijn.... cuz i feel like i am the only one haha
    please don't judge...


    edit; meer in de zin van ziek zijn

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 22:42 ]


    I just come to read

    Chronische dystrofie bij mijn rechterbeen, ook alles behalve prettig.


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Ik heb coeliakie en astma, maar ik vraag me af of er überhaupt iemand is die 100% gezond is.

    Ik ben best wel vaak ziek en ook heel snel moe. Ik kan nauwelijks iets van mijn lichaam vragen of ik ben alweer ziekjes, en ik heb een beetje een energietekort. Ook heb ik bijna altijd last van mijn keel. Helaas is er nog geen reden gevonden; mijn keelamandelen zijn eruit gehaald en dat zou moeten helpen, maar dat hielp helaas niet. Toen is er onderzoek gedaan naar mijn schildklier, maar ook dat leek goed te zijn. Mijn verstandskiezen gaan ook nog worden getrokken en ik heb van horen zeggen dat ook dat zou kunnen helpen, al heb ik er niet heel veel vertrouwen meer in.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik heb scoliose (bocht in de ruggenwervel) niet echt een ziekte maar wel superirritant

    Astma...


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik heb AD(H)D, niet echt een ziekte ofzo maar toch

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 16:20 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    greywaren schreef:
    Ik heb een longziekte en daarnaast heb ik meerdere psychische aandoeningen. Je bent dus zeker niet de enige!


    Ik heb ook een longziekte... toevallig t zelfde? haha ..


    I just come to read