• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Alles kan weggegooid worden... Alles. FUCKING ALLES.
    Als het aan aangestoken brand is en ik vind de persoon die dit gedaan heeft eh, die persoon is dood. Morsdood. Niemand zal hem ooit meer kunnen identificeren, zo dood is die.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fleimkepa schreef:
    Alles kan weggegooid worden... Alles. FUCKING ALLES.
    Als het aan aangestoken brand is en ik vind de persoon die dit gedaan heeft eh, die persoon is dood. Morsdood. Niemand zal hem ooit meer kunnen identificeren, zo dood is die.


    Oh wat een vreselijk nare situatie zeg! Heel veel sterkte met de hele boel :/


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Oh wat een vreselijk nare situatie zeg! Heel veel sterkte met de hele boel :/


    Het meeste geld dat we hebben, komt uit het verkopen van snoepgoed en dergelijke. Alles wat er in ligt kan waarschijnlijk weggegooid worden. Niet door brand, maar door rookschade, waterschade, geur. Alles. Ik zit hier te janken.
    Het kost zoveel en eindelijk hadden we een voorraad, zodat we niet telkens zonder geld zouden zitten als we nieuwe voorraad moesten komen. En nu..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I feel like dying. Like literally dying.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pls laat er echt nooit nooit nooit een In Bruges 2 komen ._. Het is perfect zo.


    Caution first, always.

    Fleimkepa schreef:
    (...)

    Het meeste geld dat we hebben, komt uit het verkopen van snoepgoed en dergelijke. Alles wat er in ligt kan waarschijnlijk weggegooid worden. Niet door brand, maar door rookschade, waterschade, geur. Alles. Ik zit hier te janken.
    Het kost zoveel en eindelijk hadden we een voorraad, zodat we niet telkens zonder geld zouden zitten als we nieuwe voorraad moesten komen. En nu..



    Happy Birthday my Potter!

    Borderlands schreef:
    Pls laat er echt nooit nooit nooit een In Bruges 2 komen ._. Het is perfect zo.

    Wut. Zeg je dit nu random of zijn er plannen?

    Goldstein schreef:
    (...)



    <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krolock schreef:
    (...)
    Wut. Zeg je dit nu random of zijn er plannen?

    Nah, ik dacht er even opeens aan, maar ik zie wel eens dingen voorbij komen dat mensen het willen en dat CF het zou willen doen of zo. Pls don't.


    Caution first, always.

    Bij zelf gedrukte boeken word ik nu constant herinnerd aan jou en wat je gezegd hebt en krijg ik weer dat nare gevoel, dat beklemmende gevoel. Ik wilde dat dit alles nooit gebeurd was en je mij gewoon met rust had gelaten in plaats van mij zo kapot te maken.


    Happy Birthday my Potter!

    Ff janke, kijk hoeveel progress ik maak ;____; Natuurlijk is de kans weer groot dat ik het toch weer laat afweten iedere keer, maar stiekem wil ik dit wel heel graag ook al is alles eng ._.


    Caution first, always.

    istg..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ruuuuudddeee


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    *maakt schoolopdracht*
    School: wat zijn je goede eigenschappen?
    Mom:' nou ja hebt ze niet echt, misschien behulpzaam?
    me: 😁😁😁😅😅😅😢😢


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Twijfels over deze proloog. Twijfels over deze story. Twijfels over dit leven. Aka basically mijn leven op dit moment


    This ain't no place for no better man.