• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ffffff iemand moet mij eens ver weg houden van al deze vreselijk tragische documentairekeuzes


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou eventueel bij iemand kunnen verblijven als ik naar Londen zou gaan deze zomer en dat zou echt geweldig zijn, maar stiekem ben ik ook wel weer een schijtluis. :')
    Maar even serieus... dan zou ik enkel de reis moeten betalen en krijg ik gratis rondleidingen door Londen en word ik gedwongen om Engels te praten. Dat is precies wat ik wil. Hm.

    Plisetsky schreef:
    (...)[/spoiler]

    HAHAHAHAHAHAHAHA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I think I unintentionally set up two of my friends? Whoops?


    kindness is never a burden.

    I'm watching, I'm waiting, I'm aching, suffocating.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Natuurlijk zeg je dat. Waar verdoe ik mn tijd ook eigenlijk aan bij jou?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eigenlik wil ik schrijven, maar mijn brein voelt zo dood aan, dat ik maar beter serie kan gaan kijken.


    Stenenlikker

    Omg ik heb gewoon een 2ds gekregen.

    Ik haat het om mij zo te voelen. Ik probeer leuke dingen te regelen met mijn vrienden, zoals een paar dagen op vakantie gaan. Ik roep het al maanden dat ik zo graag met vrienden op vakantie wil! Maar niemand kan. Allemaal hebben ze opeens afspraken met oudere vrienden buiten school. Na de vakantie's praten ze allemaal welke leuke dingen ze hebben gedaan met vrienden. Het enige wat ik kan denken is: ik heb geen vrienden buiten school. Ik heb helemaal niemand buiten school. Al mijn oude vrienden zijn mij vergeten. Ik voel mij zo eenzaam bij al die leuke verhalen....


    Seasons will change, but I shall remain

    Still waiting for that new baseball season to happen.


    This ain't no place for no better man.

    ihbdjkf vekjisjnouevih *gooit laptop, tablet en telefoon tegen de muur en daarna uit het raam*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I am a strong and independent woman and I don't need a boy- or girlfriend to make me feel good. And this time I mean it.


    kindness is never a burden.



    I need to know.


    This ain't no place for no better man.

    holy shit i can't stop eating


    i put the fun in funeral

    Ofcourse no one cares.


    — Inner peace, it's hard to find. —