• The Kisslist:

    1. Sarah Harrison
    2. Liv Adams
    3. Cadi
    4. Char
    5. Rhain
    6. Liza
    7. Jo

    8. Lizzy Stuart
    9. Elizabeth
    10. Alison Cain
    The Holy-Virgin Lijst

    1. Bethany Saint
    2. Annelise
    3. Rozelyn
    4. Chantal
    5. Rose Smith
    6. Birdy Miller
    7. Jessica Jones
    8. Madison Stevens
    9. Grace Houston
    10. Lucy

    [ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 19:27 ]


    Mhm?

    Gewoon ff onder een spoiler en een 16+ warning erboven en dan komt alles goed


    We've lived in the shadows for far too long.

    The Holy Virgin lijst is ook bijgewerkt ^^ Als er nog iets in de beginpost moet, hoor ik het wel.


    Mhm?

    Anders vullen we die laatste twee namen ook in?
    Ik denk niet dat er nog mensen op moeten.

    Let me think

    Jessica Jones
    Clarke Stevens


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lunea schreef:
    Anders vullen we die laatste twee namen ook in?
    Ik denk niet dat er nog mensen op moeten.

    Let me think

    Jessica Jones
    Clarke Stevens


    Is Clarke geen jongensnaam?


    Mhm?

    Het was me nog niet helemaal duidelijk waarom de Holy Virgin lijst er is en hoe je hoger/er op komt. Oftewel ik ben het vergeten.
    Zou iemand het even willen uitleggen?

    Lilly_Potter schreef:
    Het was me nog niet helemaal duidelijk waarom de Holy Virgin lijst er is en hoe je hoger/er op komt. Oftewel ik ben het vergeten.
    Zou iemand het even willen uitleggen?


    Het is eigenlijk een beetje een spotlijst met alle meisjes die inderdaad juist heel erg tegen de lijst zijn en/of letterlijk nog maagd zijn en bvb in de ogen van de jongens geen (sociaal) leven hebben of de ultieme nerd zijn of iets anders dat in hun ogen niet "cool" is.


    Mhm?

    MabeI schreef:
    (...)

    Het is eigenlijk een beetje een spotlijst met alle meisjes die inderdaad juist heel erg tegen de lijst zijn en/of letterlijk nog maagd zijn en bvb in de ogen van de jongens geen (sociaal) leven hebben of de ultieme nerd zijn of iets anders dat in hun ogen niet "cool" is.

    oké bedankt

    MabeI schreef:
    (...)

    Is Clarke geen jongensnaam?


    Volgens mij voor beide maar anders kun je het nog veranderen in Madison ofzo


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Jill?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik voel me trouwens niet echt heel lekker. Een beetje kloten op Q gaat, maar echt schrijven wil niet echt lukken. Ik probeer hiervoor even wat te schrijven, maar het zal niet goed zijn. (fijn dat er geen woorden limiet is, dat helpt op zulke momenten echt heel veel).


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Ik voel me trouwens niet echt heel lekker. Een beetje kloten op Q gaat, maar echt schrijven wil niet echt lukken. Ik probeer hiervoor even wat te schrijven, maar het zal niet goed zijn. (fijn dat er geen woorden limiet is, dat helpt op zulke momenten echt heel veel).


    Beterschap!


    Mhm?

    Perffect schreef:
    Ik voel me trouwens niet echt heel lekker. Een beetje kloten op Q gaat, maar echt schrijven wil niet echt lukken. Ik probeer hiervoor even wat te schrijven, maar het zal niet goed zijn. (fijn dat er geen woorden limiet is, dat helpt op zulke momenten echt heel veel).


    Beterschap (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Perffect schreef:
    Ik voel me trouwens niet echt heel lekker. Een beetje kloten op Q gaat, maar echt schrijven wil niet echt lukken. Ik probeer hiervoor even wat te schrijven, maar het zal niet goed zijn. (fijn dat er geen woorden limiet is, dat helpt op zulke momenten echt heel veel).


    Beterschap!

    Wauw, wat een reacties, wat lief van jullie!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Ik voel me trouwens niet echt heel lekker. Een beetje kloten op Q gaat, maar echt schrijven wil niet echt lukken. Ik probeer hiervoor even wat te schrijven, maar het zal niet goed zijn. (fijn dat er geen woorden limiet is, dat helpt op zulke momenten echt heel veel).


    De griep heerst, helaas. Ik heb het ook hahah maar beterschaaapp! 🐑


    I don't want you to die, I want you to suffer.