• Dat vind ik!!!!
    Want zonder Sidney en Noël is het egt saai hier!
    er worden aleen nog maar topic's geopent, ofer hun dat ze geband zijn! En daaar word ik gek van!!!
    Nu kunnen jullie gaan zegen dat dit overbodig is, en dat er genoeg leuke mensjes zijn hier. maar ike mis hun gewoon, en nu kun je ook zeggen. Dat ze het er naar hebben gemaakt. Maar Noël heeft niks gedaan!! en heeft 60 dagen Ban >.< en Sidney 30!
    en ik geef toe, ik heb meer gedaan dan Noel! en nee, nu wil ik geen ban..xD
    En nu kunt je gaan zeggen dat ik fout zit, en Bla,Bla Bla. Maar ik geeft hier een mening, dat het hier Saai is, nu. er zo veel mensen zijn Gebannen!
    En nu wil ik weten, wie er nu samen met mij zielig gaat lopen zijn, en wagten tot het her weer gezelig word!?!?!

    En Sisney zegt Dat Julie mogen ophouden met roddelen, en ze het heel laag vind. om dat nu te doen, aangezien ze niet kan antwoorden!

    En ik spreek haar op Msn, dus niet gaan denken dat ze ander Acoun t heeft ofzo!
    Want zo vals zijn ze niet!!
    Zo en Chantou heeft er ook eens iets over gezegt!!


    Dunno ><

    (...)
    In ieder geval, succes ermee.

    Dankjewel!!
    Zal ik nodig hebben :P


    Dunno ><

    (...)
    Ja dat wwillen ze!
    en ik weet lekker wat Sidney dan als eerste gaat doen:P

    Nou, gooi het in de groep.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    OKe. Maar als iemand ofer mijn vrienden praat, komt het altijd wat harder bij me aan.
    ja hun leven er mee, maar nu moet ik er nog mee leren leven. want Nicol gaat nu ook al weg.
    en nu moet ik egt nieuwe vrienden gaan zoken!
    anders kom ik de maand niet door >.<

    Ik moet ook terug vrienden zoeken hier op quizlet


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    OKe. Maar als iemand ofer mijn vrienden praat, komt het altijd wat harder bij me aan.
    ja hun leven er mee, maar nu moet ik er nog mee leren leven. want Nicol gaat nu ook al weg.
    en nu moet ik egt nieuwe vrienden gaan zoken!
    anders kom ik de maand niet door >.<

    dat bedoel ik dus dat je er ook andere mee "pest" ..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    Zoals deze :D

    Hmmmhmmm, inderdaad^^
    Ik weet niet waarom juist, ik discussieer eigenlijk best wel graag.
    Maar op sommige momenten gaat dat niet want dan beginnen sommige kinderachtig te doen=/
    Gelukkig dat het hier dan nog gaat.^^

    Btw. ik denk dat als iemand gewoon over je vrienden praat dat dat al hard aankomt dus eigenlijk is je reactie vrij normaal. Alleen moet je soms gewoon beseffen dat je er bij andere mensen misschien niet zo zou over denken of doen.^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Hmmmhmmm, inderdaad^^
    Ik weet niet waarom juist, ik discussieer eigenlijk best wel graag.
    Maar op sommige momenten gaat dat niet want dan beginnen sommige kinderachtig te doen=/
    Gelukkig dat het hier dan nog gaat.^^

    Btw. ik denk dat als iemand gewoon over je vrienden praat dat dat al hard aankomt dus eigenlijk is je reactie vrij normaal. Alleen moet je soms gewoon beseffen dat je er bij andere mensen misschien niet zo zou over denken of doen.^^

    ik discusieer eigenlijk ook wel graag x'D als het niet te kinderachtig wordt tenminste


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    Hmmmhmmm, inderdaad^^
    Ik weet niet waarom juist, ik discussieer eigenlijk best wel graag.
    Maar op sommige momenten gaat dat niet want dan beginnen sommige kinderachtig te doen=/
    Gelukkig dat het hier dan nog gaat.^^

    Btw. ik denk dat als iemand gewoon over je vrienden praat dat dat al hard aankomt dus eigenlijk is je reactie vrij normaal. Alleen moet je soms gewoon beseffen dat je er bij andere mensen misschien niet zo zou over denken of doen.^^

    Ik snap ook niet hoezo deze topic nog leeft.
    Ik dagt eigenlijk dat hij gesloten zou worden.
    Ik weet aleen niet warom, of dat ik weer ruzie met menzen zou krijgen die vinden dat ze het verdient hebben en dat ik niet moet zuuren ofzo.
    Maar gelukig is dat niet zo :D
    Ik discuseer ook heel graag. Aangezien ik altijd gelijk wil hebben:P
    Ja, ik zag ook weel dat er sercasme in zat. aleen toen zij ze nog wat. en daar zag ik geen sercasme in, en dat ze het gewoon hard meende, en dan breekt er tog iets in me,..


    Dunno ><

    (...)
    ik discusieer eigenlijk ook wel graag x'D als het niet te kinderachtig wordt tenminste

    Jah inderdaad, daar geef ik je groot gelijk in^^
    Nja, vind het gewoon best wel leuk om zo eens te discussiëren, maar dat wordt soms verpest door mensen die zich kinderachtig gedragen =/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    waarom zou je eigenlijk vrienden móeten hebben op quizlet xd
    ik heb wel mensen in mn lijst staan, maar ik praat er nooit mee :'p
    je hebt toch msn ofniet, dan praat je op msn maar met ze xd


    -

    waarom zou je eigenlijk vrienden móeten hebben op quizlet xd
    ik heb wel mensen in mn lijst staan, maar ik praat er nooit mee :'p
    je hebt toch msn ofniet, dan praat je op msn maar met ze xd

    Vind ik eigenlijk ook =). Like, ik heb hier niet echt "echte" vrienden waar ik al mijn levensverhalen aan vertel :').


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Ik snap ook niet hoezo deze topic nog leeft.
    Ik dagt eigenlijk dat hij gesloten zou worden.
    Ik weet aleen niet warom, of dat ik weer ruzie met menzen zou krijgen die vinden dat ze het verdient hebben en dat ik niet moet zuuren ofzo.
    Maar gelukig is dat niet zo :D
    Ik discuseer ook heel graag. Aangezien ik altijd gelijk wil hebben:P

    Ach wees blij dat die nog leeft, en je hebt nog veel reacties ook =D
    Nja inderdaad discussiëren is denk ik gewoon ook leuk, omdat je meningen kan uitwisselen en ook nog eens gelijk kan hebben, soms dan wel natuurlijk, ik heb echt niet altijd gelijk x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    waarom zou je eigenlijk vrienden móeten hebben op quizlet xd
    ik heb wel mensen in mn lijst staan, maar ik praat er nooit mee :'p
    je hebt toch msn ofniet, dan praat je op msn maar met ze xd

    Nou,, omdat ik anders vriendloos ben, en dat wil ik niet!
    en, ja ik heb hun msn, maar dan ben ik tog wel vriendloos hier op Quizlet:P


    Dunno ><

    Schatz ik ben er nog voor dese avond.. like it's my afscheidsavond.. n_n
    vnavond om half 8 fso salk Q afsluiten en dan komk nie terug maar goed.. xP tot die tijd sijn se nog even niet vn mij af


    We can only learn to love by loving.

    waarom zou je eigenlijk vrienden móeten hebben op quizlet xd
    ik heb wel mensen in mn lijst staan, maar ik praat er nooit mee :'p
    je hebt toch msn ofniet, dan praat je op msn maar met ze xd

    ik heb anders wel vrienden op quizlet, alleen nii zoveel op het forum x'D
    && vrienden die hetzelfde als jij denke op het forum is altij goe, dan kunne ze Uu gelijk geve in een topic ofzow (als ze het zelf ook denke natuurlijk x'D)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    Ach wees blij dat die nog leeft, en je hebt nog veel reacties ook =D
    Nja inderdaad discussiëren is denk ik gewoon ook leuk, omdat je meningen kan uitwisselen en ook nog eens gelijk kan hebben, soms dan wel natuurlijk, ik heb echt niet altijd gelijk x'D

    Tuurlijk ben ik blij dat hij nog leeft:P
    Maar ik plaats natuurlijk zelf ook reacies, dus dat telt niet:P
    Ik weet ook wel dat ik niet altijd gelijk heb., maar ik ben te egowisties om dat dan toe te geven. en dan ga ik lekker door. en dan worden mensen gek van mij, en dan geven ze het op. en dan heb ik alnog gelijk, terwel ik dat helemaal niet heb >.<


    Dunno ><