• Dat vind ik!!!!
    Want zonder Sidney en Noël is het egt saai hier!
    er worden aleen nog maar topic's geopent, ofer hun dat ze geband zijn! En daaar word ik gek van!!!
    Nu kunnen jullie gaan zegen dat dit overbodig is, en dat er genoeg leuke mensjes zijn hier. maar ike mis hun gewoon, en nu kun je ook zeggen. Dat ze het er naar hebben gemaakt. Maar Noël heeft niks gedaan!! en heeft 60 dagen Ban >.< en Sidney 30!
    en ik geef toe, ik heb meer gedaan dan Noel! en nee, nu wil ik geen ban..xD
    En nu kunt je gaan zeggen dat ik fout zit, en Bla,Bla Bla. Maar ik geeft hier een mening, dat het hier Saai is, nu. er zo veel mensen zijn Gebannen!
    En nu wil ik weten, wie er nu samen met mij zielig gaat lopen zijn, en wagten tot het her weer gezelig word!?!?!

    En Sisney zegt Dat Julie mogen ophouden met roddelen, en ze het heel laag vind. om dat nu te doen, aangezien ze niet kan antwoorden!

    En ik spreek haar op Msn, dus niet gaan denken dat ze ander Acoun t heeft ofzo!
    Want zo vals zijn ze niet!!
    Zo en Chantou heeft er ook eens iets over gezegt!!


    Dunno ><

    (...)
    ik heb anders wel vrienden op quizlet, alleen nii zoveel op het forum x'D
    && vrienden die hetzelfde als jij denke op het forum is altij goe, dan kunne ze Uu gelijk geve in een topic ofzow (als ze het zelf ook denke natuurlijk x'D)

    Ik hebb al mijn vrienden van Quizlet. hier op leren kennen:P


    Dunno ><

    Ik vind het hier niet saai ofzo wel lekker rustig. x.o Don't Kill me Please.

    & ik heb dezelfde mening! :D
    Maar ik ken ze dan ook niet zo goed. (':
    x(H)


    Some people make the world special just by being in it

    ik doe meestal quizjes hier, en kijk af en toe eens op het forum. vrienden hebben is leuk natuurlijk x'd maar vrienden op i-net hoeft voor mij niet meer. heb liever vrienden in RL xd en als je echt zo vriendloos bent, ik bied me aan :')


    -

    Schatz ik ben er nog voor dese avond.. like it's my afscheidsavond.. n_n
    vnavond om half 8 fso salk Q afsluiten en dan komk nie terug maar goed.. xP tot die tijd sijn se nog even niet vn mij af

    Mar ik wil helemaal niet van jou af zijn!
    want dan ben ik helemaal aleen :'(
    *Ja, ik moet weer is aan mezelf denken :P*
    maar dan moet je wel egt tot half 8 blijfen he!!
    Oja, en ik moet van Sidney zeggen, dat je op msn moet komen;)


    Dunno ><

    (...)
    Tuurlijk ben ik blij dat hij nog leeft:P
    Maar ik plaats natuurlijk zelf ook reacies, dus dat telt niet:P
    Ik weet ook wel dat ik niet altijd gelijk heb., maar ik ben te egowisties om dat dan toe te geven. en dan ga ik lekker door. en dan worden mensen gek van mij, en dan geven ze het op. en dan heb ik alnog gelijk, terwel ik dat helemaal niet heb >.<

    Nja at least weet je dan toch dat je geen gelijk hebt x'D
    Als ik geen gelijk heb, geef ik dat gewoon toe, buiten als ik er dan nog steeds van overtuigd ben dat ik juist zit x'D

    Nja eigenlijk heb ik niet echt vrienden op quizletö
    Ik heb wel mensen waar ik erg goed mee overweg kan, maar echt vrienden beschouw ik ze niet x'D
    Nja, wel eentje ofzo eigenlijk.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Ik hebb al mijn vrienden van Quizlet. hier op leren kennen:P

    ikke nii :P ikke door rare reactie's op mijn serie's, en dan die persoon haar serie's gaan maken, en ook rare reactie's plaatsen, en dan vragen voor een rol, en dan beginnen pb'en, en dan msn uitwisselen, en dan heb je der een vriendje bij :P
    maar op't forum heb'k maar een paar mense die ik echt ken enzow..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    Mar ik wil helemaal niet van jou af zijn!
    want dan ben ik helemaal aleen :'(
    *Ja, ik moet weer is aan mezelf denken :P*
    maar dan moet je wel egt tot half 8 blijfen he!!
    Oja, en ik moet van Sidney zeggen, dat je op msn moet komen;)


    gheghe dan moet je maar op domme sites gaan sitte soals habbo xP daar leef ik ook op :x maar goed ik kom wel op msn xP


    We can only learn to love by loving.

    ik heb eigenlijk niet echt 'vrienden' hier. alleen een paar in mn vriendenlijst zodat ik die quiz kon blijven volgen x'd


    -

    (...)
    Nja at least weet je dan toch dat je geen gelijk hebt x'D
    Als ik geen gelijk heb, geef ik dat gewoon toe, buiten als ik er dan nog steeds van overtuigd ben dat ik juist zit x'D

    Nja eigenlijk heb ik niet echt vrienden op quizletö
    Ik heb wel mensen waar ik erg goed mee overweg kan, maar echt vrienden beschouw ik ze niet x'D
    Nja, wel eentje ofzo eigenlijk.

    Maar, ik Moet gewoon altijd gelijk hebben, alen ik weet niet hoezo:P
    Volgens mijn Leraar moet ik in een DebatClub. want ik ga ook altijd de strijd aan met hem.en 2x raden wie er wint :D
    Ike weet het niet. wie ik als vrienden beschouw en wie niet.
    Zowiezo Sidney. Maar die is er nu niet meer >.<
    en met de mensen die egt om ging. zijn nu ook weg!
    of gaan weg zoals Nicol!


    Dunno ><

    (...)
    ikke nii :P ikke door rare reactie's op mijn serie's, en dan die persoon haar serie's gaan maken, en ook rare reactie's plaatsen, en dan vragen voor een rol, en dan beginnen pb'en, en dan msn uitwisselen, en dan heb je der een vriendje bij :P
    maar op't forum heb'k maar een paar mense die ik echt ken enzow..

    Nee, als ik niet op het forum was gekomen, waren mijn Quizjes ook nooit gemaakt :P
    Omdat dan niemand mij zou kennen, dus ook mijn quizjes niet:P


    Dunno ><

    (...)
    Maar, ik Moet gewoon altijd gelijk hebben, alen ik weet niet hoezo:P
    Volgens mijn Leraar moet ik in een DebatClub. want ik ga ook altijd de strijd aan met hem.en 2x raden wie er wint :D
    Ike weet het niet. wie ik als vrienden beschouw en wie niet.
    Zowiezo Sidney. Maar die is er nu niet meer >.<
    en met de mensen die egt om ging. zijn nu ook weg!
    of gaan weg zoals Nicol!

    Whah, misschien is dat een goed idee, een debatclub, als je sowieso van je leerkracht wint, dan vast van vele andere studenten!^^
    Moet je echt eens doen, zou je vast goed in zijn^^

    Nja, doe het even rustiger aan, en zie hoe anderen reageren op topics enzo, en wel je zal wel iemand vinden hoor^^
    Gewoon afwachten, zoiets overvalt je, moet je niet naar zoeken.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)

    gheghe dan moet je maar op domme sites gaan sitte soals habbo xP daar leef ik ook op :x maar goed ik kom wel op msn xP

    Omg,, ja je brengt me op zupper iedee, ik ga ook habbo aanmaken :D
    Allen daar word je ook alen maar Bevriend als je Vip ben >.< en i kga darar dus egt geen geld aan uitbesteden >.<


    Dunno ><

    (...)
    Maar, ik Moet gewoon altijd gelijk hebben, alen ik weet niet hoezo:P
    Volgens mijn Leraar moet ik in een DebatClub. want ik ga ook altijd de strijd aan met hem.en 2x raden wie er wint :D
    Ike weet het niet. wie ik als vrienden beschouw en wie niet.
    Zowiezo Sidney. Maar die is er nu niet meer >.<
    en met de mensen die egt om ging. zijn nu ook weg!
    of gaan weg zoals Nicol!

    ik ga mee in de DebatClub x'D de leerkrachten hebben zo'n beetje haat aan mij door mijn discussie's altijd :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    Omg,, ja je brengt me op zupper iedee, ik ga ook habbo aanmaken :D
    Allen daar word je ook alen maar Bevriend als je Vip ben >.< en i kga darar dus egt geen geld aan uitbesteden >.<


    ^^ gheghe maak dan Horse-Nation [?] aan fso xP da doek ook ik ben rijk mr vat er geen ruk vna xP en het is komisch


    We can only learn to love by loving.

    sorry ik ga hem wel sluiten.
    dit topic gaat nergens over. ze zijn weg, en komen niet terug voor hun dagen om zijn. PUNT.

    En als je nu geen vrienden meer hebt is dat klote voor je, maar niet ons probleem. Er zijn genoeg andere leden die aardig zijn, maar omdat jullie zo klieken kennen jullie alleen elkaar. Slotje dus, het gaat trouwens ook helemaal offtopic.