• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Casterwill schreef:
    Ik heb serieus 4 vriendinnen die allemaal een serieuze relatie uit Tinder gehaald hebben. (Zag dat het daar over ging). En ik heb zelf een hele goede vriendschap opgebouwd met een jongen. Maar verder werkte Tinder niet voor mij (':

    En ik had laatst een gesprek met een leuke jongen, maakt mijn baas een opmerking, is hij weg (': wel, daar ging mijn kans (': Was mooi geweest zo vlak voor Valentijn... helaas (':


    Dat klinkt goed.

    Nu ben ik toch wel heel benieuwd naar wat je baas tegen hem heeft gezegd. Heb je het gehoord?


    Physics is awesome

    @Mieczyslaw

    De leuke jongen van werk is trouwens op gestapt dus ik kan weer op zoek!


    Physics is awesome

    ..

    [ bericht aangepast op 8 jan 2018 - 1:11 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    LOOOOL yaaaaas Sam. YAAAS. Lol :'D *makes it rain with hotdogs*

    Mijn Valentijnsdag loopt perfect. Mijn schaduw en ik zijn vandaag behoorlijk hecht geworden samen laaaawl


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb een valentijnskaart van mijn engels docent gekregen om door te geven dus ik heb hem aan mijn moeder gegeven, haha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    single sixteen years straight now xxx
    (technisch gezien elf, maar telt een liefje uit het derde kleuter mee die enkel je liefje was omdat je koekjes kreeg???)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik had vandaag een soort van kleine valentijn :$
    Maar we moeten het nog uitzoeken dus ik ben nog (even) single


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Wat ben ik blij dat ik geen vriend heb op dit moment, want ik ben zo ziek als ik weet niet wat.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb valentijn gezellig gevierd met m'n vriendinnen afgelopen nacht. Ook al was het niet echt een feestje voor valentijn, maar toen het middernacht was werden er papieren hartjes in de lucht geschoten (of hoe zeg je dat deftig haha). Dus ik vind het eerlijk gezegd niet zo erg dat ik geen vriendje heb om valentijn mee te vieren.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    V-day zuigt voor iemand die voor het eerst in 5 jaar single is. Having a pretty rough time. Maar he, ik heb de grote knuffelbeer die ik vorig jaar van mijn ex kreeg nog. Die is knuffelbaar. :Y)

    Ik ben voor de twintigste keer single. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    Ik ben voor de twintigste keer single. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb een ge wel dige date met mijn studie gehad. Het was ontzettend interessant, zeer vermakelijk en bovenal leerzaam. En dat meen ik oprecht haha


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga lekker verder met smutty fanfics en Malec. Beter kan niet (wbw)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wanneer een RPG chat een beetje uit de hand loopt...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.