• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hoi, ik ben Kim en ik ben single en niet ready to mingle. Huehue. Ik ben voor het eerst in 5 jaar alleen met V-day. Die dag gaat echt zwaar voor me worden en waarschijnlijk wil ik de meter hoge teddybeer die ik vorig jaar van mijn ex kreeg in stukken scheuren en verbranden...

    @ Mieczyslaw

    Dat is wel waar. Toch vind ik dat anders, want dan zie je ook hoe iemand zich gedraagt (als je op hem gaat letten) dus dan krijg je toch een andere indruk van iemand. Eerlijk gezegd zou ik me dan wel af vragen of ik ooit een match zou krijgen, bij Tinder. Dat is toch die onzekerheid.

    Inderdaad. We werken wel in hetzelfde bedrijf, maar ik zou hem dan niet de hele tijd zien als ik werk. Ik denk ook dat het dan komt, omdat je elkaar al de hele dag ziet en dan elkaar eerder zat word ofzo.


    Physics is awesome

    Tbh vind ik Valentijnsdag gewoon opgeblazen commerciële shit.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    Tbh vind ik Valentijnsdag gewoon opgeblazen commerciële shit.


    Same. Plus dat het elk jaar zo is dat ik veel meer aangesproken word door gozers rond Valentijnsdag and it creeps me out. Heb ik een bord op mijn hoofd met "nog geen valentijnsdate" of zo? Fuck off :')


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Same. Plus dat het elk jaar zo is dat ik veel meer aangesproken word door gozers rond Valentijnsdag and it creeps me out. Heb ik een bord op mijn hoofd met "nog geen valentijnsdate" of zo? Fuck off :')


    HAHAHAA. Nah, not me. Het is zo'n dag waarop iedereen aan zichzelf twijfelt en bla bla. Dat doen we de overige 364 dagen al genoeg. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    (...)

    HAHAHAA. Nah, not me. Het is zo'n dag waarop iedereen aan zichzelf twijfelt en bla bla. Dat doen we de overige 364 dagen al genoeg. :'D


    Ik raad iedereen die aan zichzelf twijfelt die dag aan om de cursus "Het Denkende Lichaam" te volgen aan de universiteit van Utrecht. Iedereen die een date had op Valentijnsdag, heeft die namelijk moeten cancelen om gezellig naar Sontag te gaan, een verplichte voorstelling op de avond van 14 Februari yay! Dus je hebt dan een super goede reden om geen date te hebben. Je bent gewoon veel slimmer dan al die niet op de avond van Valentijnsdag studerende mensen.

    Stiekem heb ik dus een date met mijn studie op Valentijnsdag *insert rapeface smiley*


    Happy Birthday my Potter!

    @Kelmeckis
    JA hahahah ik ben dus ook wel bang voor die match gebeuren of dat als hij me dan in het real meet zo is van .... rather took a stray dog LOOL :'D dus ja. Nope not doing tinder like ever :'D

    Ooh maar dan scheelt het al alot en kan je t opzich wel proberen c;

    @Kim Destroy it like a pinjiata!

    @Anna uuuhmm rather drink alone in the shed dan dat ik naar zo'n college ga haha :'D

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 22:54 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ik raad iedereen die aan zichzelf twijfelt die dag aan om de cursus "Het Denkende Lichaam" te volgen aan de universiteit van Utrecht. Iedereen die een date had op Valentijnsdag, heeft die namelijk moeten cancelen om gezellig naar Sontag te gaan, een verplichte voorstelling op de avond van 14 Februari yay! Dus je hebt dan een super goede reden om geen date te hebben. Je bent gewoon veel slimmer dan al die niet op de avond van Valentijnsdag studerende mensen.

    Stiekem heb ik dus een date met mijn studie op Valentijnsdag *insert rapeface smiley*


    Oh damn Anna. Doe geen dingen waar je spijt van krijgt. 😏

    Also, ik ga wel zitten eten. En ik heb die dag volgens mij tot 17:00 college dus eh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    @ Mieczyslaw

    Ik ook. Hoewel ik dan ook wel bang ben dat hij niet degene is die hij zegt te zijn. Als ik eerlijk ben, vind ik dat een foto mij goed laat zien dus in dat opzicht zou hij moeten weten wat hem te wachten staat.

    Eigenlijk heb ik al op werk gezegd dat ik bang ben dat het dan ongemakkelijk zou worden en er isneen redelijke kans dat hij dat heeft gehoord.


    Physics is awesome

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ik raad iedereen die aan zichzelf twijfelt die dag aan om de cursus "Het Denkende Lichaam" te volgen aan de universiteit van Utrecht. Iedereen die een date had op Valentijnsdag, heeft die namelijk moeten cancelen om gezellig naar Sontag te gaan, een verplichte voorstelling op de avond van 14 Februari yay! Dus je hebt dan een super goede reden om geen date te hebben. Je bent gewoon veel slimmer dan al die niet op de avond van Valentijnsdag studerende mensen.

    Stiekem heb ik dus een date met mijn studie op Valentijnsdag *insert rapeface smiley*


    Ik ben praktisch getrouwd met mijn studie. We zijn heel gelukkig samen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb serieus 4 vriendinnen die allemaal een serieuze relatie uit Tinder gehaald hebben. (Zag dat het daar over ging). En ik heb zelf een hele goede vriendschap opgebouwd met een jongen. Maar verder werkte Tinder niet voor mij (':

    En ik had laatst een gesprek met een leuke jongen, maakt mijn baas een opmerking, is hij weg (': wel, daar ging mijn kans (': Was mooi geweest zo vlak voor Valentijn... helaas (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Fictionalworld schreef:
    Ik heb nog nooit gehad... Tel ik nu als dubbel Single?


    Same here!


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    GusWaters schreef:
    (...)

    Haha precies dit (:
    Verder ben ik gewoon niet goed in het aangaan van relaties i guess, als een jongen geïnteresseerd is, vind ik dat wel fijn maar hou ik ergens ook weer afstand waardoor alles uiteindelijk zo wat stil valt en dan heb ik daar nadien weer spijt van (;


    Herkenbaar!


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    ik heb zondag een date.... Mag ik hier nog komen? xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    *Zucht* Heb ik contact met een best leuke/aardige jongen, is hij ook weer in de sneltrein naar lovecity gestapt...
    Jongens wat is er mis met rustig opbouwen? :')

    Daarnaast steekt het misschien ook wel een beetje dat hij de ex is van een oude vriendin(die eigenlijk inmiddels een kennis is ipv vriendin)


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face