• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Gianna schreef:
    (...)

    Het was te zwaar voor hem om mij te steunen. Wat een eersteklas hufter he. Ew. Wel gehuild natuurlijk, mis hem ook wel maar hij is het echt niet waard als je iemand dumpt om iets waar die ander niks aan kan doen. En wat overgaat notabene. Zucht.

    En ja dacht ik ook al aan. Veel kosten wel geld natuurlijk. Laat je weten als je wat leuks ontdekt hebt? Heb wel twee gratis varianten gevonden: Paiq en Knuz. Geen idee of het wat is maar het schijnen wel grote sites te zijb.


    Wat een eerste klas droeftoeter zeg! Je mag blij zijn dat je van hem af bent want dan is hij je echt niet waard. Niemand niet trouwens.
    Belachelijk zeg

    Ik heb ook pogingen gedaan maar internet daten is niks voor mij vrees ik..


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Gianna schreef:
    Kneiterhard gedumpt laatst door mijn hernia, dus weer single. Hoe ontmoeten jullie mensen? Ik kom niet heel veel op sociale plekken (uitgaan) door mijn gezondheid. Bekend met Tinder maar dat wil ik even vermijden. Iemand tips?


    Dat is echt gemeen. Want daar kan jij niks aan doen en jij zou liever ook geen hernie hebben, lijkt me.

    Precies hetzelfde probleem hier, ik ben niet zo'n sociaal persoon.

    Hoe was jouw ervaring met Tinder? Want ik twijfel nog steeds om het te downloaden.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Dat is echt gemeen. Want daar kan jij niks aan doen en jij zou liever ook geen hernie hebben, lijkt me.

    Precies hetzelfde probleem hier, ik ben niet zo'n sociaal persoon.

    Hoe was jouw ervaring met Tinder? Want ik twijfel nog steeds om het te downloaden.


    Ik heb wel 3/4 leuke dates gehad door tinder en 1 lange vaste relatie. Helaas ook deze laatste jongen, vandaar dat ik de zin in die app een beetje kwijt ben. Het hangt er heel erg vanaf. Veel mensen zijn helemaal niks maar als je kritisch swypet en duidelijk aangeeft wat je wil (eerlijk zeggen als je geen seks/fwb wil) blijven er uiteindelijk wel wat leuke matches over. Het is net mazzel hebben. Ik vind het helemaal niet zo'n vreselijke app als mensen altijd zeggen maar je moet wel kritisch zijn en niet teveel verwachten. Als je dat doet is het best heel grappig en leuk. Mensen zijn gewoon judgy terwijl ze er zelf allemaal ook op zitten hahaha. (:

    @Rewritten: Helaas kwam ik daar achter nadat ik al verliefd was. Dat ebt gelukkig razendsnel weg. Ik wens hem toe dat hij hetzelfde gaat meemaken. Kan hij zien wat een lul hij is, en hoe pijnlijk het is. Ik heb ook direct al het contact verbroken (hij had niet eens het lef om het in real life uit te maken en ook niet eens om het letterlijk te zeggen). Wat een zielig hoopje mens.


    The truth is out there.

    @gianna WOW DAT IS ZO RUDE
    holy moly blij dat die klojo uit je leven is


    Heaven is a place that we all have

    Gianna schreef:
    (...)

    Het was te zwaar voor hem om mij te steunen. Wat een eersteklas hufter he. Ew. Wel gehuild natuurlijk, mis hem ook wel maar hij is het echt niet waard als je iemand dumpt om iets waar die ander niks aan kan doen. En wat overgaat notabene. Zucht.

    En ja dacht ik ook al aan. Veel kosten wel geld natuurlijk. Laat je weten als je wat leuks ontdekt hebt? Heb wel twee gratis varianten gevonden: Paiq en Knuz. Geen idee of het wat is maar het schijnen wel grote sites te zijb.

    Je moet maar denken dat je beter af bent zonder zo iemand. Er zijn genoeg anderen die niet wegrennen in zware tijden (Y)

    En ik zal je op de hoogte houden als ik iets heb gevonden ^^

    [ bericht aangepast op 1 maart 2017 - 18:53 ]

    Yagouaroundi schreef:
    (...)
    Je moet maar denken dat je beter af bent zonder zo iemand. Er zijn genoeg anderen die niet wegrennen in zware tijden (Y)

    En ik zal je op de hoogte houden als ik iets heb gevonden ^^


    Eens. Haha. En nice. Als ik besluit het een en ander te testen laat ik het je ook weten.

    @Yugen: Yep. Hij loog dus ook over vet veel. Echt erg. Snap wel dat z'n ex uit de kast is gekomen als lesbische door hem, in hindsight.


    The truth is out there.

    Door mijn vele "crushes" op acteurs/zangers zijn mijn verwachtingen echt hoog gewoon.
    Ben ik de enige hier? :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Fuck boys; Marry pizza c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    McCrory schreef:
    Fuck boys; Marry pizza c;


    Dus, omg. Op valentijnsdag had ik pizza gehaald (om een andere reden dan valentijn) en die heb ik lekker opgegeten terwijl ik de hele avond naar Narnia: Prince Caspian heb gekeken. Achteraf een super goede date met mezelf.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dus, omg. Op valentijnsdag had ik pizza gehaald (om een andere reden dan valentijn) en die heb ik lekker opgegeten terwijl ik de hele avond naar Narnia: Prince Caspian heb gekeken. Achteraf een super goede date met mezelf.


    Queeen C: hahaha Ik had valentijn met Malec en a bottle of Elpicu dusjaaa :'D ging ook lekker. Had je zo'nn hartjes pizza? ik zag mensen ermee en was zo jelly. Ik wil ook een hartjespizza D:D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    McCrory schreef:
    (...)

    Queeen C: hahaha Ik had valentijn met Malec en a bottle of Elpicu dusjaaa :'D ging ook lekker. Had je zo'nn hartjes pizza? ik zag mensen ermee en was zo jelly. Ik wil ook een hartjespizza D:D:


    Haha, als het maar gezellig was. En nee, ik had gewoon normale pizza fungi. Ik hoef die hartjes allemaal niet. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Haha, als het maar gezellig was. En nee, ik had gewoon normale pizza fungi. Ik hoef die hartjes allemaal niet. ^^


    Gezellig heeft een I in it dus jaaaaa :'D Ooh man pizza met paddo's MEMEME! ik neem zelf altijd extreem pittig; cuz yeah; iets moet flaming hot aan mij zijn he? hahaha x'D.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    -

    [ bericht aangepast op 1 maart 2017 - 20:43 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    SIytherin schreef:
    (...)

    Sowieso niet paiq. Echt niet doen.


    Wat dan??


    The truth is out there.

    Gianna schreef:
    (...)

    Het was te zwaar voor hem om mij te steunen. Wat een eersteklas hufter he. Ew. Wel gehuild natuurlijk, mis hem ook wel maar hij is het echt niet waard als je iemand dumpt om iets waar die ander niks aan kan doen. En wat overgaat notabene. Zucht.


    Wat een lul. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife