• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Single and ready to mingle. :')
    Oh Lisa wij zijn niet eens single want we zijn getrouwd. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    Single and ready to mingle. :')
    Oh Lisa wij zijn niet eens single want we zijn getrouwd. D:

    Ja, mijn valentijnskaart was ook voor jou.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ben ik de enigste die denkt dat het vreemd zou zijn om een vriend(in) te hebben? Like, ik heb nog nooit een relatie gehad, behalve drie maanden heel lang geleden. Maar ik was niet echt verliefd op die jongen. Het was meer het idee van een relatie waar ik verliefd op was. Dus het lijkt mij echt zo vreemd als er opeens iemand is waar ik op kan vertrouwen en mee kan lachen en leuke dingen kan doen en die zomaar van mij houdt, wat ik ook doe. En dat ik opeens van iemand ga houden, dat ik mijn grenzen tegenover "vreemden" ga verlagen, zoals ik nu tegen mijn ouders ben bijvoorbeeld. Ben ik de enigste die dat gewoon een heel vreemd idee vindt?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Net weer mijn eerste date gehad sinds 3 jaar...
    Ik vraag me echt af wanneer die muur naar beneden komt die ik om mezelf heen heb gebouwd.
    Anders blijf ik forever single...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Patholoog schreef:
    Ben ik de enigste die denkt dat het vreemd zou zijn om een vriend(in) te hebben? Like, ik heb nog nooit een relatie gehad, behalve drie maanden heel lang geleden. Maar ik was niet echt verliefd op die jongen. Het was meer het idee van een relatie waar ik verliefd op was. Dus het lijkt mij echt zo vreemd als er opeens iemand is waar ik op kan vertrouwen en mee kan lachen en leuke dingen kan doen en die zomaar van mij houdt, wat ik ook doe. En dat ik opeens van iemand ga houden, dat ik mijn grenzen tegenover "vreemden" ga verlagen, zoals ik nu tegen mijn ouders ben bijvoorbeeld. Ben ik de enigste die dat gewoon een heel vreemd idee vindt?

    Precies dit hahah.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Patholoog schreef:
    Ben ik de enigste die denkt dat het vreemd zou zijn om een vriend(in) te hebben? Like, ik heb nog nooit een relatie gehad, behalve drie maanden heel lang geleden. Maar ik was niet echt verliefd op die jongen. Het was meer het idee van een relatie waar ik verliefd op was. Dus het lijkt mij echt zo vreemd als er opeens iemand is waar ik op kan vertrouwen en mee kan lachen en leuke dingen kan doen en die zomaar van mij houdt, wat ik ook doe. En dat ik opeens van iemand ga houden, dat ik mijn grenzen tegenover "vreemden" ga verlagen, zoals ik nu tegen mijn ouders ben bijvoorbeeld. Ben ik de enigste die dat gewoon een heel vreemd idee vindt?


    Maar in principe heb je dat toch ook met een beste vriend/vriendin?
    Dat ze alles weten en dat je op ze kunt vertrouwen?
    Alleen is het dan de intimiteit die je erbij hebt, waardoor het nog dieper gaat oid. Iig net iets anders wordt. Maar de eerste lagen zijn wel hetzelfde.

    en ik blij dat het niet raar is dat ik niet verliefd was op hem maar op het relatie-hebben


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Wat Patholoog zegt, hahahaa.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aan de ene kant wil ik best wel weer een relatie maar aan de andere kant vind ik de vrijheid van vrijgezel zijn zo lekker. Geen verplichtingen, geen schuldige gevoelens met one night stands (niet dat ik ooit zal cheaten tijdens een relatie but still), fwb, flirten alsof het je leukste hobby is en the list goes on.

    Nah ik denk dat ik nog een tijdje single blijf, ik hou ervan om te flirten (wbw)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Patholoog schreef:
    Ben ik de enigste die denkt dat het vreemd zou zijn om een vriend(in) te hebben? Like, ik heb nog nooit een relatie gehad, behalve drie maanden heel lang geleden. Maar ik was niet echt verliefd op die jongen. Het was meer het idee van een relatie waar ik verliefd op was. Dus het lijkt mij echt zo vreemd als er opeens iemand is waar ik op kan vertrouwen en mee kan lachen en leuke dingen kan doen en die zomaar van mij houdt, wat ik ook doe. En dat ik opeens van iemand ga houden, dat ik mijn grenzen tegenover "vreemden" ga verlagen, zoals ik nu tegen mijn ouders ben bijvoorbeeld. Ben ik de enigste die dat gewoon een heel vreemd idee vindt?


    Nope, je bent zeker niet de enige. Ik herken me hier volkomen in.

    Afgezien van het lastige vertrouwen en liefhebben die met liefde gepaard gaan, is single zijn gewoon veel makkelijker:
    * Je kunt zelf weten wat je doet, en wanneer je iets doet.
    * Je hoeft je geld niet te besteden aan zoete cadeautjes voor je geliefde.
    * Je hoeft niet steeds rekening te houden met een ander, en jezelf te verontschuldigen wanneer iets niet gaat zoals de ander wil.
    * Je hoeft niet te treuren over een break up, want hey!
    * Je hoeft je innerlijk niet bloot te geven aan een ander, die je na een break up niet meer kunt vertrouwen.

    Er zullen vast nog wel meer voordelen (en nadelen) zijn. Maar voor mij is single zijn echt beter (en natuurlijker).
    :Y)

    Oké never mind, ook niks geworden..
    Ik trouw wel met m'n beste vriendin!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Patholoog schreef:
    Ben ik de enigste die denkt dat het vreemd zou zijn om een vriend(in) te hebben? Like, ik heb nog nooit een relatie gehad, behalve drie maanden heel lang geleden. Maar ik was niet echt verliefd op die jongen. Het was meer het idee van een relatie waar ik verliefd op was. Dus het lijkt mij echt zo vreemd als er opeens iemand is waar ik op kan vertrouwen en mee kan lachen en leuke dingen kan doen en die zomaar van mij houdt, wat ik ook doe. En dat ik opeens van iemand ga houden, dat ik mijn grenzen tegenover "vreemden" ga verlagen, zoals ik nu tegen mijn ouders ben bijvoorbeeld. Ben ik de enigste die dat gewoon een heel vreemd idee vindt?


    Nope, dit heb ik ook. Ook echt bijna precies hetzelfde.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Kneiterhard gedumpt laatst door mijn hernia, dus weer single. Hoe ontmoeten jullie mensen? Ik kom niet heel veel op sociale plekken (uitgaan) door mijn gezondheid. Bekend met Tinder maar dat wil ik even vermijden. Iemand tips?


    The truth is out there.

    Ik heb een tweepersoonsbed en ik lig altijd in het midden. Er is niet eens ruimte voor een partner. :Y)

    +


    Patholoog schreef:
    Ben ik de enigste die denkt dat het vreemd zou zijn om een vriend(in) te hebben? Like, ik heb nog nooit een relatie gehad, behalve drie maanden heel lang geleden. Maar ik was niet echt verliefd op die jongen. Het was meer het idee van een relatie waar ik verliefd op was. Dus het lijkt mij echt zo vreemd als er opeens iemand is waar ik op kan vertrouwen en mee kan lachen en leuke dingen kan doen en die zomaar van mij houdt, wat ik ook doe. En dat ik opeens van iemand ga houden, dat ik mijn grenzen tegenover "vreemden" ga verlagen, zoals ik nu tegen mijn ouders ben bijvoorbeeld. Ben ik de enigste die dat gewoon een heel vreemd idee vindt?


    Herkenbaar, maar ook omdat ik me niet goed kan voorstellen dat iemand op die manier van mij zal houden. Ik heb geen ervaring met de liefde, dus ik kan het me niet voorstellen ook.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2017 - 14:59 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gianna schreef:
    Kneiterhard gedumpt laatst door mijn hernia, dus weer single. Hoe ontmoeten jullie mensen? Ik kom niet heel veel op sociale plekken (uitgaan) door mijn gezondheid. Bekend met Tinder maar dat wil ik even vermijden. Iemand tips?

    Dat is een reden om iemand te dumpen? :8

    Normale datingsites misschien? Dan lees en zie je ook iets meer dan 1 foto en een naam + leeftijd. Ik ga dat ook proberen, maar weet nog niet welke site ik doe. Het moet ook niet te duur zijn ofc.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2017 - 17:19 ]

    Yagouaroundi schreef:
    (...)
    Dat is een reden om iemand te dumpen? :8

    Normale datingsites misschien? Dan lees en zie je ook iets meer dan 1 foto en een naam + leeftijd. Ik ga dat ook proberen, maar weet nog niet welke site ik doe. Het moet ook niet te duur zijn ofc.


    Het was te zwaar voor hem om mij te steunen. Wat een eersteklas hufter he. Ew. Wel gehuild natuurlijk, mis hem ook wel maar hij is het echt niet waard als je iemand dumpt om iets waar die ander niks aan kan doen. En wat overgaat notabene. Zucht.

    En ja dacht ik ook al aan. Veel kosten wel geld natuurlijk. Laat je weten als je wat leuks ontdekt hebt? Heb wel twee gratis varianten gevonden: Paiq en Knuz. Geen idee of het wat is maar het schijnen wel grote sites te zijb.


    The truth is out there.