• Hee mensen,
    Ik zoek een cover voor mijn interactieve verhaal; Onmacht.
    Topic met uitleg

    Er is nog geen plot, want die moet ik nog bedenken, maar ik zou wel alvast graag een cover hebben.
    - De cover moet een beetje grauw zijn, het liefst staand en een duidelijk lettertype.
    - Graag zou ik er een vlinder in willen hebben, die duidelijk van die strepen heeft.
    - Er mag een gif in zitten, maar het is niet verplicht. Dan het liefst deze: klik
    - Voor de rest ben je vrij in de keuzes, zolang het maar een beetje een grauw iets heeft. Donker en misschien zelfs een beetje eng.

    De mooiste cover gaat hem natuurlijk worden, maar ik zal zeker de andere covers ook gebruiken boven hoofdstukken, zodat niemand voor niets gewerkt heeft.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2017 - 16:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niemand?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan er misschien vanmiddag wel even naar kijken c:


    Happy Birthday my Potter!

    Als ik eindelijk de goede laptop heb kan ik wel even kijken ^^


    obsessive rage

    Goldstein schreef:
    Ik kan er misschien vanmiddag wel even naar kijken c:


    Atleast someone (:

    Dank je ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HoIIy schreef:
    Als ik eindelijk de goede laptop heb kan ik wel even kijken ^^


    Top!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan helaas niet met gifjes werken, maar is dit toch in de richting van wat je zoekt, of juist helemaal niet?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wilde ook iets proberen, maar ik vind die van Goldstein echt zó mooi, dat ik het niet ga doen.^^


    The soul needs autumn.

    Goldstein schreef:
    Ik kan helaas niet met gifjes werken, maar is dit toch in de richting van wat je zoekt, of juist helemaal niet?



    Oh, holy shit! Zelfs nog beter dan ik in gedachten had :o

    [ bericht aangepast op 20 jan 2017 - 15:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wervelwind schreef:
    Ik wilde ook iets proberen, maar ik vind die van Goldstein echt zó mooi, dat ik het niet ga doen.^^


    Haha, thank you ^^


    Trigedakru schreef:
    (...)

    Oh, holy shit! Zelfs nog beter dan ik in gedachten had :o


    Ah blij dat het past bij wat je in je hoofd had c:


    Happy Birthday my Potter!