• De opmaak komt er aan, zodra ik terug ben van de winkel. Ik moet eten kopen voor mijn monsters.

    De moordenaar van Mason heeft een privéberichtje van mij gekregen. De anderen; helaas. MAAR. Dit betekent niet dat jij je personage niet verdacht kan doen lijken, of verdachte gedachten kan hebben. Het kan geen kwaad moest je iets verraden, maar het is leuk als we het allemaal spannend proberen te houden ^^

    Het is zaterdag 24 december, omstreeks 8u30. Voor de kersttraditie heeft César toestemming gegeven om de vorige vrijdag het Hotel al om 1u 's nachts te laten sluiten. Er waren ook geen boekingen voor overnachtingen. Zowel de jongens als de meisjes - al moeten deze laatsten wel nog de was en de plas doen) hebben vrij tot maandag 26 december, 20u00. Daarna is Kerstmis voorbij en wordt de Hel weer voortgezet.
          Mason is in de nacht overleden in zijn kamer aan een overdosis drugs en alcohol, maar die zijn niet door hemzelf toegediend. Dit weet de overgrote meerderheid van het hotel niet, maar de situatie is alleszins verdacht. Bijna iedereen is wel eens verdwenen toen Mason dat was, en misschien hebben sommigen anderen wel mee zijn kamer zien ingaan, wie weet... Let the game begin!


    Mhm?

    Mishlavon "Misha" Vyacheslav


    24 • 5 Jaar • Kamer 16 • Outside • Norah

    'Ja,’ mompelt ze, ze lijkt nogal nerveus te zijn en pakt mijn hand vast. Ik frons lichtjes, maar zeg er niks van. Ik weet dat ze nare ervaringen gehad heeft met een paar van deze mannen. Zoekt ze nu mijn steun? Het zal wel. We lopen een typisch steegje in en ik gooi mijn borst wat vooruit zodat ik nog groter en intimiderender lijkt dan ik normaal al doe.
          'Ah, Vyacheslav. Daar ben je.’ Ik steek mijn hand op als een begroeting naar de man die spreekt en grijns. ‘Altijd een genoegen om zaken met je te doen.’ Terwijl de man mij begroet, kijkt hij mij echter niet aan, maar Norah. Ik frons lichtjes. Je eerste fout. Norah stapt wat dichter tegen me aan en ik laat het haar doen. Ik zet een stap naar voren zodat ik half voor haar staan. Ik weet dat ze een weinig verhullende jurk aan heeft, maar dat geeft hen niet het recht om naar mijn meisje te staren. Dat mogen ze alleen doen als ze er voor betalen. 'We hadden al een prijs afgesproken,’ vervolgt hij en ik blijf stil, maar mijn gezichtsuitdrukking staat gevaarlijk, ‘maar misschien kunnen we nog onderhandelen?’ Hij hoeft niet meer naar Norah te knikken voor de verduidelijking, want ik weet al lang waar hij het over heeft. ‘Als je je vriendinnetje aan ons uitleent, dan kan ik je flinke korting geven. Of nog beter: geef haar een weekje aan ons, en ik geef je twee weken gratis drugs.’ Hij legt zijn hand op zijn hard en ik kan het niet laten om zacht te lachen. Wat een eikel. ‘Ik beloof je dat we goed voor haar zullen… zorgen.’ Ik kijk even naar Norah en zie haar smekende blik. Dat is duidelijk.
          'Nee,' zeg ik simpel. Het gezicht van de man betrekt. Het is duidelijk dat hij niet gewend is om nee te horen. 'Dat kan je niet. Je mag haar komen bezoeken tijdens openingstijden in het hotel, maar je mag haar niet lenen voor een week. Ik heb haar nodig en daarnaast vertrouw ik er niet op dat je haar goed behandeld,' zeg ik koeltjes. Hij grijnst en begint dan hard te lachen. Zijn lach bevat echter geen spoor van oprecht vermaak.
          'Je denkt echt dat je heel wat bent, Vyacheslav. Ieder van ons kan je met één hand aan. De onderhandeling was niet echt een verzoek... meer een simpel geformuleerd... bevel.' Nu is het mijn beurt om te lachen, maar de lach is koud en ijzig. Hij denkt dat hij mij bevelen kan geven? Niemand geeft mij bevelen en al helemaal niet vandaag. Ik grijp het tasje van Norah en haar het geld tevoorschijn.
          'Waar is de drugs?' grom ik. Mijn humeur is omgeslagen en mijn gezicht staat op onweer. Normaal is mijn controle redelijk goed, maar met wat er vandaag gebeurt is, sta ik op springen en als ik nu niet krijg wat ik wil, kan ik niet beloven dat deze man heelhuids weg gaat lopen.


    “If there is a past, I have forgotten it.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    N o r a h      A r o h a      W a l k e r
    OUTFIT || OUTSIDE || MISHA'S GIRL || WITH MISHA

    only a fool mistakes kindness for weakness,
    there is the heart of a lion within the spirit of a lamb.
    grace is selfless strenght

    Het was verre van koud in het steegje, maar toch liep er een rilling over haar rug terwijl ze Misha’s hand haast fijn kneep. Een zacht, angstig geluidje kwam over haar lippen toen de mannen naar haar bleven keken, zelfs nu ze achter Misha stond, en haar aan het uitkleden waren met hun ogen.
          'Nee.’ Het simpele woordje zorgde er voor dat er een last van haar schouder viel, al was dat niet voor lang gezien de mannen aan de andere kant van de stegen het daar niet mee eens leken te zijn. ‘Dat kan je niet. Je mag haar komen bezoeken tijdens openingstijden in het hotel,’ nee, nee, nee, nee nee, ‘maar je mag haar niet lenen voor een week. Ik heb haar nodig en daarnaast vertrouw ik er niet op dat je haar goed behandeld.’ De lach die de man vervolgens uitstootte, bezorgde haar kriebels over haar hele lichaam.
          'Je denkt echt dat je heel wat bent, Vyacheslav. Ieder van ons kan je met één hand aan. De onderhandeling was niet echt een verzoek... meer een simpel geformuleerd... bevel.' Misha’s nare lach leek de mannen niet veel te doen.
          'Waar is de drugs?' Norah herkende de blik in Misha’s ogen. Dat ging niet goed eindigen. Not at all. Voorzichtig probeerde ze hem terug te trekken. Drugs waren ook op andere plekken te verkrijgen, maar Misha verroerde geen centimeter.
          ’Je krijgt het pas als je je vriendinnetje aan ons geeft, en met dat brutale gedrag zal je die drugs ook niet gratis krijgen. Je vriendinnetje krijg je terug als je je beter gedraagt,’ siste de man. Alsof er op een playknopje gedrukt werd, begonnen de drie ? mannen tegelijk naar voren te lopen. Wat er verder allemaal gebeurde kreeg ze niet goed mee. Misha duwde haar naar achteren, waarschijnlijk om haar in meer veiligheid te brengen, maar het ging iets te hard waardoor ze met haar hoofd tegen de muur klapte. Het duizelde haar even, en voor ze het wist lagen twee van de drie mannen al op de grond. Eén van de twee bleek echter niet helemaal knock out te zijn. Hij kwam overeind, terwijl het bloed uit zijn neus stroomde, en pakte daarbij een metalen pijp van de grond, waarmee hij op Misha af liep. Het was niet lastig te raden wat hij daarmee ging doen, en Misha had niks door. Norah kreeg geen woord over haar lippen, waardoor de paniek toesloeg, maar zag vanuit haar ooghoeken een pistool liggen, die tijdens het gevecht haar kant opgeschoven moest zijn. Ze aarzelde geen seconde. Ze kroop over de vieze grond naar het pistool, en krabbelde met het pistool vast overeind. Met trillende handen richtte ze het pistool op de man die Misha van achteren benaderde. Ze schoot, uitschrik net zo vaak tot het zwarte wapen in haar handen leeg was.. De terugklap van het pistool zorgde er voor dat ze naar achteren viel. De man viel ook, maar bleef in tegenstelling tot haar bewegingloos op de grond liggen.
          In de tijd dat ze geschoten had, had Misha de laatste man ook tegen de grond gewerkt. Norah keek Misha met grote ogen aan. ‘I-is hij…?’ Ze kon het vier-letterige woord niet over haar lippen krijgen.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2017 - 4:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cassius "Cas" Esmond Russel


    22 • kamer 18 • 3 jaar • grumpy • kitchen • Laelia

    Oh no he didn't. Als hij nou als een volwassen vent met me had gepraat had ik hem misschien gespaard, maar doordat hij als een soort angstig hondje wegrent wordt mijn agressie alleen maar groter.
    In een aantal vluchtige stappen heb ik hem ingehaald en in een blinde woede weet ik hem tegen een muur te duwen, mijn rechterhand om zijn keel geklemd. Hij kan nog steeds ademen, maar het is wel een stuk lastiger om weg te komen uit mijn grip.
    "Dacht je nou echt," sis ik, mijn tanden nestelen zich kort in de huid van mijn wang om niet meteen naar hem uit te halen, "dat je mijn meisje als voetveeg kon gebruiken zonder consequenties?" Want dat heb je dan goed mis, ukkie. De jongen is hier net, het is hoog nodig voor hem om manieren te leren. Je komt niet zomaar aan iemand anders' meisje zonder dat je daar spijt van krijgt.
    Kijk, als Laelia zich nou enorm misdragen had naar hem toe had ik het minder erg gevonden. Maar dat is niet het geval - ik ken haar. Hem daarentegen niet, en dat zorgt er voor dat het stukken makkelijker is om hem een lesje te leren.
    "Je hebt geluk dat het hotel gesloten is en dat we andere zaken aan ons hoofd hebben, anders had ik je hoogstpersoonlijk verhuurd aan een van onze biseksuele gasten," ik weet dat mijn gezichtsuitdrukking een mengeling van woede en sadisme is, een van mijn meest bekende emoties. "En geloof me, er is een reden dat die opening alleen als een uitgang wordt gezien door vele mensen, toch Laelia?"



    "I only love it when you touch me, not feel me - when I'm fucked up, that's the real me."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Kesari Zahira Aitkin

    ”It’s easier to let my Demons win than to pretend that I still care enough to fight them.”

    • 23 • 2 years • Lobby, with Max • Leave me aloneOutfit

    De diepe zucht die over Max zijn lippen heen rolde maakte het dat ik me bijna nog onzeker poogde te voelen, maar ik gaf geen kick. Ik moest het voor mezelf horen en op dit moment dobberde er subtiel een stille hunkering in mijn binnenste die alleen Max naar behoren zou kunnen vervullen. Tactvol kwam de jongeman dichterbij staan en voelde ik de aanraking van zijn hand op mijn onderrug om zo te voorkomen dat ik opnieuw afstand van hem nam. Zijn indringende blik was hard op weg om me week te maken en ergens vertelde een klein stemmetje me dat dát precies was wat hij wilde.
          ”Ik zei zonet toch al dat jij altijd welkom zult zijn Kesari, h–”
    “Lekker de roddeltantes aan het uithangen?” Voor heel even was ik bijna bevangen geraakt door de donkere kijkers van Max, totdat Cléo besloot het moment te verstoren en met haar sarcastische zelf tevoorschijn kwam. Direct schoot een van mijn wenkbrauwen omhoog, waarbij ik haar blik geheel onbeantwoord laat. als er al snel een frons tevoorschijn komt. Met een veelbetekende blik kijkt Max me aan, nog voor hij zijn aandacht naar de brunette laat gaan en mij zowat leek te vergeten. Ik snoof. Kort en nog net niet afkeurend als hij Cléo beetpakt.
          ”Hm gaat je niets aan,” brengt hij uit en brengt zijn hand geheel onsubtiel naar haar billen. “Volgens mij heeft iemand hier mij gemist, of niet soms, Cléo?” Een typerend geluidje verlaat mijn lippen, waarna ik met mijn donkere lokken schud alvorens ik mijn armen over elkaar heen vouw en het tweetal kort bekijk. Bijna. Bijna had hij me in weten te pakken en vermoedelijk zo met zich mee kunnen voeren, als hij dat gewild zou hebben. Mijn stille hunkering naar de bevestiging van iemand die me wél waardeerde en nodig had was zo groot dat Max - met zijn toch knappe verschijning - binnen enkele minuten de juiste knoppen had in kunnen drukken. Totdat ik opnieuw aan de kant werd geschoven voor iemand anders; waarvan het me op dit moment even niet kon schelen dat het een bekende was. Wat was er in hemelsnaam mis met me?
          ”Als dat het is, dan heeft ze vast je gladde praatjes niet gemist,” wierp ik zowat tot mijn eigen verbazing eruit, waarbij ik de verbitterde toon haast niet uit mijn stem wist te houden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mishlavon "Misha" Vyacheslav


    24 • 5 Jaar • Kamer 16 • Outside • Norah

    ’Je krijgt het pas als je je vriendinnetje aan ons geeft, en met dat brutale gedrag zal je die drugs ook niet gratis krijgen. Je vriendinnetje krijg je terug als je je beter gedraagt,’ sist de man en de drie mannen beginnen op ons af te lopen. Alles lijkt in snelvaart te gaan. Ik duw Norah naar achteren en storm op de mannen af. Twee van de drie mannen liggen al op de grond voordat ik er erg in heb. Ze hebben niet de goede dag uitgekozen om in gevecht met me te gaan. De klappen die ik krijg, voel ik amper, maar midden in het gevecht met de overduidelijke baas, hoor ik ineens een schot. Ik geef hem hard nog een laatste klap en draai me om. Ik zie nog net hoe er een ijzeren staaf uit de handen van één van de mannen valt voordat hij op de grond zakt. Ik draai me om naar Norah die mij angstig aan kijkt. Ze heeft het pistool nog in haar handen. Ik grijp het en stop het terug in mijn pistool houder.
          ‘I-is hij…?’ Ze lijkt compleet in shock te zijn.
          'Ja, hij is dood,' zeg ik bot. 'Godverdomme Norah,' grom ik en ik duw haar tegen de muur aan. 'Nu moet ik die zooi weer allemaal op gaan ruimen. Weet je wel hoe tering veel werk dat is?' snauw ik. Ik grijp haar pols vast en draai haar om zodat ze met haar gezicht tegen het muurtje aangedrukt is. Ik druk mijn lichaam tegen dat van haar. 'Als je nog een keer zoiets flikt,' grom ik, 'dan zorg ik persoonlijk dat die kogel...' ik haal langzaam mijn pistool tevoorschijn en duw de koude loop tegen haar hoofd aan, '...dwars door je domme hoofdje gaat.' Ik duw haar nogmaals hard tegen de muur en laat haar dan los. Ik zie dat haar haar onder het bloed zit. 'En nu kunnen we ook niet meer uit gaan, omdat jij je hele jurk verpest hebt met bloed.' Ik loop terug naar de drie mannen die op de grond liggen. Snel haal ik de zakken van de mannen leeg en stop al het geld, maar ook de drugs en een wapen in mijn zakken. Een van de mannen had een klein flesje alcohol bij en dat giet ik over de mannen heen, ook al zijn ze niet allemaal dood. Dan zijn ze dat zo in ieder geval wel. Met een ijzige blik in mijn ogen, steek ik de lichamen aan en binnen de kortste keren gaan ze in vlammen op. Ik grijp Norah hardhandig bij haar bovenarm en trek haar de straat uit, terug in de richting van het hotel.


    “If there is a past, I have forgotten it.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    CLÉO MAHALIA AGUILLARD


    24 • One of the girls • Room 23 • Lobby • Kesari & Max

    Dat Max niet gediend was van Cléo’s pogingen om zijn blik te ontwijken werd haar duidelijk toen de jongen haar kun tussen zijn duim en wijsvinger nam en haar dwong om hem in zijn ogen aan te kijken. Cléo’s hartslag ging langzaam omhoog, terwijl enkele zweetdruppeltjes zich op haar voorhoofd begonnen te vormen. Ze vond het erg onprettig hoe hij haar aankeek en wilde het liefst zijn handen wegslaan, maar dat zou haar alleen maar meer problemen geven. Iets waarvan ze op dit moment al genoeg had.
          ”Hm gaat je niets aan,” zei hij en tot Cléo’s grote geluk liet hij vanaf dat moment langzaam haar kin los, waarna hij zijn hand naar haar kont verplaatste – niet zo tot Cléo’s grote geluk - en haar wat dichter tegen hem aantrok. “Volgens mij heeft iemand hier mij gemist, of niet soms, Cléo?” Nou eigenlijk, om heel eerlijk te zijn, niet zo. Vind je dat heel erg? Cléo keek hem met een fronsende wenkbrauw aan en schudde toen zachtjes haar hoofd. Max keek haar met een gekanteld hoofd aan en kneep even in haar billen. Cléo’s gezicht verstrakte even, waarna ze het weer in een glimlach probeerde te trekken.
          ”Eigenlijk niet zo, vind je het heel erg?” mompelde ze toen zachtjes als antwoord, waarna ze naar Kesari keek. Zij leek niet heel erg happy met de komst van de brunette. Een wenkbrauw ging fronsend omhoog, waarna ze even op Max terugblikte. Had ze een gezellig gesprek tussen die twee verbroken? Als een gezellig gesprek met Max überhaupt mogelijk was.
          ”Als dat het is, dan heeft ze vast je gladde praatjes niet gemist,” zei Kesari toen uit het niets. de verbitterde toon in haar stem duidelijk hoorbaar. Nogmaals ging Cléo’s wenkbrauw fronsend omhoog.
          ”Heb ik iets onderbroken?” vroeg ze, waarna ze Max’ handen van haar kont afhield en hem aankeek. “Misschien moet je onze andere brunette wat aandacht geven, volgens mij hunkert ze er meer naar dan ik,” zei Cléo tegen hem, in de hoop dat hij haar lichaam met rust zou laten.

    ”1-2-3.. I don’t care.”

    [ bericht aangepast op 6 mei 2017 - 11:03 ]


    That is a perfect copy of reality.

    NIKA CALDBURY


    20 • Loverboy • Room 17 • Kitchen • Laelia / Cas

    Tot Nika’s grote spijt had Cassius hem in enkele stappen ingehaald en tegen de muur aangeduwd, waarna hij al snel een koude hand tegen zijn keel voelde. Nika probeerde geen angst uit te stralen, maar hij wist dat zijn ogen hem verrieden. Of anders zijn gezicht wel, dat stond nu ook niet bepaald lachend. Want niemand lachte nu eenmaal als hij op het punt stond om gewurgd te worden, letterlijk dit keer.
          ”Dacht je nou echt," siste de jongen, duidelijk kokend van woede, "dat je mijn meisje als voetveeg kon gebruiken zonder consequenties?" Nika wist niet goed wat hij hier nu op moest antwoorden. Eigenlijk wist hij dondersgoed dat hij problemen zou krijgen als hij expres aan het meisje van een ander zat, maar daar begon de miscommunicatie al. Hij had nooit expres aan Laelia gezeten. Het was allemaal een groot ongeluk geweest. Of nou ja, voor het grootste deel dan. Die klap was misschien niet zo per ongeluk, al kon de arme jongen zich al niet meer herinneren waarom hij Laelia nu geslagen had.
          ”Je hebt geluk dat het hotel gesloten is en dat we andere zaken aan ons hoofd hebben, anders had ik je hoogstpersoonlijk verhuurd aan een van onze biseksuele gasten,” ging de jongen toen verder met zijn tirade. Nika keek de jongen aan, meende hij dat nu? Hij was geeneens een prostituee, laat staan Cassius’ prostituee. Hij kon dat niet eens waarmaken. “Ik wil je niet teleurstellen, maar ik ben geen mannelijke hoer. Oftewel niet verhuurbaar,” verliet Nika zijn mond. “Ben je in alle woede je intelligentie kwijtgeraakt?”
          Hij wist dondersgoed dat zijn bijdehante opmerkingen dit tafereel hier alleen maar zouden verergeren, maar iets anders om zich mee te verdedigen had hij niet. “Ik word ook liever niet in mijn kont gedingest en dit is een hele oncomfortabele positie, dus eh.. Kunnen we misschien gewoon aan een tafel met twee stoelen praten?” Nika keek hem met een vragende wenkbrauw aan, terwijl het angstzweet in straaltjes van zijn rug liep.

    "Shit. I fucked up - again."

    [ bericht aangepast op 6 mei 2017 - 11:04 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Beau

    Beau was zijn aandacht volledig kwijt en merkte weinig van wat er om hem heen gebeurde. Waar hij precies aan dacht, was onduidelijk, want zijn snelle brein was moeilijk te volgen. Na een tijdje werd zijn zicht weer scherp en merkte hij dat Alyx verdwenen was. Zonder op de anderen te letten, liep hij de keuken weer uit, de trap op. Toen hij zijn kamer bereikte, merkte hij meteen dat ze er niet was.
          "Shit," mompelde hij. Hij greep snel zijn schoenen en wat sleutels, en ging naar de garage. Enkele seconden later scheurde hij de straat op, zonder helm, achter Alyx aan.



    Ok, Beau is dus even weg, maar als ik weer inspiratie voor hem krijg, kan ik hem er weer in steken (: Alyx is er ook vandoor.


    Mhm?

    Laelia Philyre Laskaris
    “It seems to me that love could be labeled poison – and we'd drink it anyways.”



    Nika wist niet hoe snel hij zich uit de voeten moest maken en beende de keuken uit met de snelheid van het licht. Dat was echter een fout die hij niet had moeten maken.
    Slechts met een aantal grote stappen wist Cas hem in te halen en duwde hij hem hardhandig tegen een muur aan. Vervolgens klemde hij zijn hand rondom Nika's keel heen en toen twijfelde ik of ik niet moest ingrijpen. Ik was echt een enorm watje en wilde beslist niet de toorn van Cas over mij heen krijgen, maar ik wilde ook niet dat Nika hier, voor mijn neus, werd gewurgd zonder dat ik ook maar een poging had gedaan om hem te redden.
    "      ‘Dacht je nou echt dat je mijn meisje als voetveeg kon gebruiken zonder consequenties?’ siste Cas hem toe. Toen hij ‘mijn meisje’ zei, besloot mijn hart toch even een sprongetje te maken en ik kon mezelf wel iets aandoen. Ik was echt een hopeloos geval. Ik kwam wat dichterbij en trok zachtjes aan Cassius' shirt, zodat hij zijn aandacht, hopelijk, eventjes naar mij zou verplaatsen. Ik schraapte zachtjes mijn keel.
          ‘Cas, het is al goed, laat hem nu maar,’ probeerde ik voorzichtig en zette me alvast schrap voor de eventuele sneer die ik van Cas zou kunnen krijgen.
          ‘Je hebt geluk dat het hotel gesloten is en dat we andere zaken aan ons hoofd hebben, anders had ik je hoogstpersoonlijk verhuurd aan een van onze biseksuele gasten. En geloof me, er is een reden dat die opening alleen als een uitgang wordt gezien door vele mensen, toch Laelia?’ Ik had Cassius' shirt losgelaten en knikte onmiddelijk.
          ‘Ik wil je niet teleurstellen, maar ik ben geen mannelijke hoer. Oftewel niet verhuurbaar.’ Mijn gezicht vertrok toen deze woorden Nika's mond hadden verlaten. Toen ik zag dat hij nog wat wilde zeggen, gebaarde ik snel dat hij zijn mond moest houden, gezien hij deze situatie absoluut niet beter voor zichzelf maakte. ‘Ben je in alle woede je intelligentie kwijtgeraakt?’ Meteen schoot mijn hand naar die van Cas. Niet dat ik hem zou kunnen tegenhouden als hij zou uithalen naar Nika, maar het was in ieder geval iets. ‘Ik word ook liever niet in mijn kont gedingest en dit is een hele oncomfortabele positie, dus eh.. Kunnen we misschien gewoon aan een tafel met twee stoelen praten?’
          ‘Nika, waarom ga jij niet eventjes eh... weet ik veel, wat jullie ook kunnen doen. Een kerstboom optuigen?’ zei ik dringend.



    20 • Kamer 24 • Anderhalf jaar • Keuken • Cassius & Nika


    I just caught the wave in your eyes

    N o r a h      A r o h a      W a l k e r
    OUTFIT || OUTSIDE || MISHA'S GIRL || WITH MISHA

    only a fool mistakes kindness for weakness,
    there is the heart of a lion within the spirit of a lamb.
    grace is selfless strenght

    ’Ja, hij is dood.’ Dood. Ze had iemand gedood. Vermoord. 'Godverdomme Norah.’ Hardhandig trekt Misha haar overeind en wordt ze tegen de muur geduwd. 'Nu moet ik die zooi weer allemaal op gaan ruimen. Weet je wel hoe tering veel werk dat is?' Ze krijgt niet de kans om te reageren, of Misha draait haar om, waardoor ze met haar gezicht tegen de vieze bakstenen muur belandt. Ze heeft haast geen tijd om het te registeren, met haar hoofd zit ze nog steeds bij dat ze iemand vermoord heeft. Normaal heeft Norah geen last van claustrofobie, maar op dat moment, na wat er net gebeurd is, zo tussen Misha en de muur ingedrukt, voelt ze zich behoorlijk benauwd. ‘Als je nog een keer zoiets flikt dan zorg ik persoonlijk dat die kogel...' Een zacht, angstig geluidje komt over haar lippen wanneer ze iets koud tegen haar hoofd voelt. Ze knijpt haar ogen stijf dicht, maar het is wel duidelijk wat het is. '...dwars door je domme hoofdje gaat.' Eindelijk laat hij haar gaan, maar hij is nog niet klaar met praten. 'En nu kunnen we ook niet meer uit gaan, omdat jij je hele jurk verpest hebt met bloed.'
          Stilletjes voelt Norah aan de zijkant van haar hoofd, waar wat nattigheid te voelen is. Bloed. Met grote ogen kijkt ze toe hoe Misha de drie mannen effectief opruimt. Ze had iemand vermoord. Iemand die misschien wel dierbaren had. En Misha stak de mannen in de fik alsof het niks was.
          ’Het spijt me,’ zei ze zachtjes terwijl Misha haar terug sleepte naar het hotel. ‘I-ik wilde je helpen… Ik was b-bang dat hij je neer zou slaan en ik wil niet dat jou iets overkomt…’ Misha’s stevige hand rondom haar bovenarm deed pijn, echter was het maar goed op dat moment dat hij haar stevig vasthield, want anders was ze zo in elkaar gezakt, want de paniek in haar lichaam bleef toenemen. De wond op haar hoofd liet haar ook wat wankel voelen en met haar vrije hand pakte ze zijn arm vast om te voorkomen dat ze om zou vallen. ‘Wees a-alsjeblieft niet boos op mij. Ik wilde echt alleen maar helpen… Ik kan de jurk wel schoonmaken en snel mijn haar schoonmaken en dan kunnen we alsnog gaan?’ Het antwoord kon ze echter haast wel raden en ze kneep haar ogen dicht, wachtend op de klap.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mishlavon "Misha" Vyacheslav


    24 • 5 Jaar • Kamer 16 • Outside • Norah

    Het spijt me,’ zegt Norah, maar ik negeer haar woorden. ‘I-ik wilde je helpen… Ik was b-bang dat hij je neer zou slaan en ik wil niet dat jou iets overkomt…’ Ik kijk haar niet aan en trek haar mee de trap op in de richting van mijn kamer. Ik doe geen moeite om haar voorzichtig te behandelen. ‘Wees a-alsjeblieft niet boos op mij. Ik wilde echt alleen maar helpen… Ik kan de jurk wel schoonmaken en snel mijn haar schoonmaken en dan kunnen we alsnog gaan?’ Ik trek haar mijn kamer binnen en sla mijn deur dicht met een harde klap. Vervolgens duw ik haar hard tegen de muur zodat ik haar in een benauwd hoekje gevangen heb gezet.
          'Hou je bek dicht, jij vieze slet,' snauw ik. Ik hef mijn hand op en sla haar hard in haar gezicht. 'Dom wicht dat je bent. Natuurlijk wil ik nu niet meer met je uit eten gaan.' Ik stomp haar hard in haar maag. Alle opgekropte woede in me over het hele voorval met Mason heeft zij naar boven weten te krijgen. Wat een idioot wijf. Ik grijp haar gezicht vast met één hand. 'De volgende keer als je iets wil gaan doen, denk eerst na.' Ik spuug in haar gezicht en sla opnieuw hard tegen haar hoofd aan waardoor ze op de grond valt. Ik laat haar los en loop naar het bed. Ik haal alle spullen uit mijn zakken en stop het pistool veilig in mijn kluis, samen met het meeste van de drugs en geld. Een beetje drugs hou ik echter buiten de kluis. Met bebloede handen die trillen van woede begin ik een lijntje te maken. Ik steun met één hand op het kastje en snuif het lijntje dan op. Een rilling gaat over mijn rug en haal een sigaret uit mijn zak die ik opsteek. Ik sluit mijn ogen en gooi het raam open. Ik leun op de vensterbank en laat de koele wind tegen mijn gezicht opbotsen terwijl ik de rook inadem.


    “If there is a past, I have forgotten it.”

    [ bericht aangepast op 16 mei 2017 - 15:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    N o r a h      A r o h a      W a l k e r
    OUTFIT || MISHA'S GIRL || WITH MISHA IN HIS ROOM

    only a fool mistakes kindness for weakness,
    there is the heart of a lion within the spirit of a lamb.
    grace is selfless strenght

    Ruw trekt Misha Norah zijn kamer in, waar hij haar gelijk tegen de muur duwt. Hoe hij zo intimiderend boven haar uittorent laat haar lichtelijk in elkaar krimpen. 'Hou je bek dicht, jij vieze slet.' Zijn harde klap laat haar hoofd duizelen. 'Dom wicht dat je bent. Natuurlijk wil ik nu niet meer met je uit eten gaan.' Zijn klap in haar buik slaat alle lucht uit haar lichaam en ze klapt haast dubbel. Wanneer hij haar gezicht vervolgens vastgrijpt, durft ze hem nauwelijks aan te kijken. 'De volgende keer als je iets wil gaan doen, denk eerst na.' Hij spuugt in haar gezicht, gevolgd door nog een klap. Norah moet zich vast houden aan de muur om overeind te blijven staan. Tranen branden in haar ogen. Stilletjes kijkt ze toe hoe hij hierna met de drugs bezig gaat. Na enkele stille minuten loopt ze naar zijn badkamer en draait ze de deur achter zich op slot. Hij zou het toch niet merken.
          Met trillende handen houdt ze zichzelf staande aan de wasbak. Alle gedachten en hoop dat Misha ook maar een beetje om haar gaf waren haast compleet vergeten. Het deed pijn. Waarschijnlijk als de drugsdealers voor haar betaald zouden hebben, zou hij het nog echt doen ook. Langzaam maar zeker begonnen de tranen als watervallen over haar wangen te lopen. Het was te veel. Ze had iemand vermoord. Misha haat haar. Ze begint steeds meer moeite te krijgen met ademhalen en zakt neer op de koude badkamer grond. Hij haat haar. Ze had iemand vermoord..

    [ bericht aangepast op 18 mei 2017 - 5:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mishlavon "Misha" Vyacheslav


    24 • 5 Jaar • Kamer 16 • Lobby • Norah, Kesari, Max, Cléo

    Norah vlucht de badkamer is en ik lach haar hard uit. Wat wil ze daar mee bereiken? Ik rol mijn ogen en geef een harde trap tegen de deur aan. 'Ga maar lekker lopen janken, bitch, maar het is je eigen schuld!' Ik pak een stoel en zet deze tegen de deurklink aan zodat ze er niet meer uit komt. Vervolgens open ik de deur van mijn kamer. Ik leun tegen de deurpost aan en staar de gang in. Iedereen is verdwijnen. Waarschijnlijk zitten ze allemaal de dood van Mason te vieren in in keuken of zo. Mijn oog valt op de deur tegenover me. Heel langzaam zet ik me af en stap ik de hal door naar de kamer tegenover de mijne. Ik duw de deur open en stap naar binnen. Een gore walm komt me tegemoet en ik trek mijn neus op. De geur is echter niks vergeleken met de scene voor me. Op de grond ligt Mason. Ik haal een hand door mijn haar en laat me langzaam op het bed zakken. Mijn handen verstrengel ik in mijn haar en ik staar naar mijn beste vriend. Of nou ja, mijn ex beste vriend.
          'Fuck,' mompel ik. Ik merk dat ik lichtelijk duizelig word en ik heb geen idee of dat komt van de stank, het lijk of de drugs. Misschien ene combinatie van alledrie. Voor een tijdje blijf ik zo zitten, maar dan dwing ik mezelf om weer overeind te komen. Ik strompel de kamer uit en sla de deur dan hard achter me dicht. Mijn verdriet wordt onderdrukt door de drugs, maar het is nog steeds aanwezig en het maakt me ongemakkelijk. Normaal ben ik altijd het beste in het wegstoppen van alles wat ik voel, maar dit lijkt alle gevoelens weer naar het oppervlak te hebben gekregen. Ik stap mijn kamer binnen.
          'Norah, als je klaar bent met je pity party,' zeg ik en ik schop de stoel voor haar deur vandaan, 'mag je uit mijn badkamer komen en oprotten. Ik wil je gezicht niet meer zien.' Als het stil blijft, klop ik nogmaals hard op de deur. Weer niks. Ik zucht diep en trap dan hard tegen de deur aan. Dit heb ik wel vaker moeten doen en het zorgt ervoor dat het slot losschiet. Ik kijk naar binnen en zie Norah op de grond liggen. 'Oh, oops.' Ik grinnik en trek Norah aan haar arm omhoog. Ik til haar over mijn schouder heen en loop dan de hal op naar beneden. Om de zoveel meter sta ik stil om een ruimte in te kijken, maar nergens kan ik iemand vinden tot ik in de lobby kom.
          'Kunnen jullie even op Norah passen?' vraag ik en ik kijk naar Cléo. 'Hier,' zeg ik en ik laat de bewusteloze Norah van mijn schouder op haar schoot vallen. 'Ze is vermoeiend.' Ik veeg het bloed van mijn handen af aan Norah's jurk en plof dan neer op een grote stoel. Ik sluit mijn ogen en kraak mijn nek kort voordat ik een sigaret opsteek. Ik leg mijn hoofd op de rand van de sofa en grijns zwakjes naar Max. 'Hey,' zeg ik en ik zwaai naar hem.


    “If there is a past, I have forgotten it.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Maximilian Gael Blidworth
    “Draw me into your world – rather than forcing me to listen.”



    Eigenlijk niet zo, vind je het heel erg?’ Ik rolde met mijn ogen en trok mijn arm weg. Cléo was eigenlijk ook een ondankbare, klote bitch. Als ik haar niet genoeg aandacht gaf, was de wereld te klein, maar wanneer ik haar wel aandacht gaf, ging ze ook mekkeren. Voor mij maakte het eigenlijk ook niet uit of Cléo wilde of niet, ik had altijd Vaiana nog.
          ‘Als dat het is, dan heeft ze vast je gladde praatjes niet gemist,’ zei Kesari toen en ik keek haar met een zielige blik aan.
          ‘Oh kom op Kesari...’ Verdomme Cléo.
          ‘Heb ik iets onderbroken?’ vroeg deze toen vervolgens. ‘Misschien moet je onze andere brunette wat aandacht geven, volgens mij hunkert ze er meer naar dan ik.’ Ik blikte even naar Cléo en keek haar geïrriteerd aan.
          ‘Eigenlijk wel ja, en ga nu niet zielig zitten doen.’ Ik sloeg een arm om Kesari's middel en trok haar wat dichter tegen mij aan. Voor het geval ze me zou wegduwen, verstrakte ik alvast mijn greep om haar middel. Ik wilde wat zeggen, maar zag toen Misha aankomen lopen, met iemand over zijn schouder. Norah?
          ‘Kunnen jullie even op Norah passen? Hier,’ zei hij en liet Norah's lichaam op Cléo's schoot vallen.
          ‘Zadel mijn meisje niet op met jouw lasten, Misha,’ zei ik, maar kon het niet laten om geamuseerd te grijnzen.
          ‘Ze is vermoeiend.’
          ‘Dat–' ik knikte naar Norah's roerloze lichaam ‘–is vermoeiend?’ Ik trok een wenkbrauw naar Misha op. Hij klaagde over zijn bewsuteloze meid, terwijl de mijne gewoon volledig bij bewustzijn was en klaagde over fucking alles. ‘Mag ik er ook eentje?’ Ik knikte naar zijn sigaret.



    26 • Kamer 12 • Zes jaar • Lobby
    Kesari, Cléo, Misha & ded Norah


    I just caught the wave in your eyes