• De opmaak komt er aan, zodra ik terug ben van de winkel. Ik moet eten kopen voor mijn monsters.

    De moordenaar van Mason heeft een privéberichtje van mij gekregen. De anderen; helaas. MAAR. Dit betekent niet dat jij je personage niet verdacht kan doen lijken, of verdachte gedachten kan hebben. Het kan geen kwaad moest je iets verraden, maar het is leuk als we het allemaal spannend proberen te houden ^^

    Het is zaterdag 24 december, omstreeks 8u30. Voor de kersttraditie heeft César toestemming gegeven om de vorige vrijdag het Hotel al om 1u 's nachts te laten sluiten. Er waren ook geen boekingen voor overnachtingen. Zowel de jongens als de meisjes - al moeten deze laatsten wel nog de was en de plas doen) hebben vrij tot maandag 26 december, 20u00. Daarna is Kerstmis voorbij en wordt de Hel weer voortgezet.
          Mason is in de nacht overleden in zijn kamer aan een overdosis drugs en alcohol, maar die zijn niet door hemzelf toegediend. Dit weet de overgrote meerderheid van het hotel niet, maar de situatie is alleszins verdacht. Bijna iedereen is wel eens verdwenen toen Mason dat was, en misschien hebben sommigen anderen wel mee zijn kamer zien ingaan, wie weet... Let the game begin!


    Mhm?

    NIKA CALDBURY


    20 • Loverboy • Room 17 • Kitchen • Beau / Dani

    ”What the…? Ik kan hier geen vijf minuten weg of het wordt een chaos,” grinnikte Beau toen hij de keuken binnen was gewandeld. “Ze missen je gewoon zo snel, dus dan lijkt het creëren van deze chaos de enige manier om aan je te denken,” gniffelde Dani, die er ook bij was komen te staan, waarbij ze nonchalant haar schouders ophaalde. “Of juist de manier om je te lokken.” Die twee leken de situatie hier erg amusant te vinden, in tegenstelling tot Alyx, die nog steeds verzoop in haar pannenkoekenmix.
          ”Nika,” prevelde Dani zoetjes, toen ze haar aandacht terug op hen had gericht. “Op een schaal van een tot…” grinnikend blikte ze naar de lege beslagkom alvorens haar blik weer op Nika te richten. “..tien. Hoe lekker is een meisje nou eens ze besmeurd zijn met beslag? Misschien dat ik dan eens een lekkerder recept voor het maken van pannenkoeken kan proberen.” Nika haalde zijn schouders op. “Ligt eraan welk meisje er besmeurd wordt,” antwoordde hij.
          Uit het niets stapte het meisje langs Beau, balde ze haar vuist en sloeg ze Nika in zijn gezicht. Nika’s handen gingen gelijk naar zijn neus toe. “Raak me niet meer aan,” siste ze met een felle blik in haar ogen, maar ook een tril was hoorbaar. Hierna richtte ze haar aandacht op Beau. “Ik ga,” meldde ze hem simpelweg, waarna ze weg was.
          ”Merde,” riep Nika uit, terwijl hij zijn handen tegen zijn neus hield. “Beter leer je die meid snel hoe het hier werkt, anders mag zij straks de lijkenzak delen met Mason,” gromde Nika naar Beau. Hij keek even rond of er nog een Laelia te bekennen was, maar die had de keuken al ontvlucht. Of in ieder geval, een soort van. Ze was verderop in gesprek met Cassius, die hem al meerdere keren kort had aangekeken. Dat betekende waarschijnlijk ook niks goeds.
          In eerst instantie wist Nika niet goed waarom, maar al snel kwam hij tot de conclusie dat Laelia Cas’ meisje was. Top, dat zou een dubbelblauwe neus worden, gevolgd door wat leuke blauwe wangetjes en een leuk, blauw oog erbij. Nou ja, zijn gezicht was dan in ieder geval niet een uitgekotste regenboog.
          Nika wendde zijn blik weer op Beau en Dani. “Als jullie me even excuseren,” zei hij, waarna hij aanstalten maakte om weg te lopen.

    "Shit. I fucked up - again."

    [ bericht aangepast op 14 maart 2017 - 20:16 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Cassius "Cas" Esmond Russel


    22 • kamer 18 • 3 jaar • grumpy • kitchen • Laelia

    Als ze me vraagt, of eerder smeekt, of ik haar pols wil loslaten, vechten het engeltje en het duiveltje op mijn schouders met elkaar. Ergens wil ik nu nog bozer op haar worden, harder knijpen. Toch wint het engeltje het, en verzwakt de grip op haar pols. Ik heb hem nog steeds vast, maar nu zonder agressie.
    "Hoe...," begin ik dan, een soort vreemde lach op mijn gezicht, "bedoel je een klap niet verkeerd?"
    Ik zie vanuit mijn ooghoeken dat Nika aanstalten maakt om er tussen uit te piepen, maar dat gaan we natuurlijk niet laten gebeuren. De nieuwe jongen moet ook leren dat zijn acties consequenties hebben. "En hij heeft geluk dat je niet dood bent," sis ik, "want dan hadden we ondertussen drie lichamen moeten laten verdwijnen. En dat is ook zo'n gedoe."
    Met ogen die vuur zouden kunnen spuwen kijk ik de jongen aan, en met het simpele noemen van zijn naam weet ik zijn aandacht volledig te trekken. "Ik wil alleen maar met hem praten," lach ik dan gekunsteld tegen Laelia. Natuurlijk blijft het niet bij praten, maar hoe ver ik ga ligt er maar net aan hoe schuldig Nika zich voelt. En wat het hele verhaal is, natuurlijk.
    Mijn handen ballen zich ondertussen tot vuisten, die elk moment zijn gezicht zouden kunnen vinden, net zoals die van hem Laelia aanraakten.


    "I only love it when you touch me, not feel me - when I'm fucked up, that's the real me."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maximilian Gael Blidworth
    “If I wanted to kill myself I would climb your ego and jump your IQ.”



    De drama en spanning in het hotel werden me echt iets te veel. Vandaar dat ik besloot dat ik wel even een momentje voor mezelf mocht nemen. Zonder het gezeur van mensen die dingen van je verwachten of gewoon tegen je aan wilden gaan staan klagen tot ze een ons wogen. Aan al dat had ik even totaal geen behoefte.
          Tot mijn grote opluchting was de lobby verlaten en muisstil – heerlijk. Ik zakte neer in één van de luie stoelen die er opgesteld stonden, en stak een sigaret op. Toen die op was stak ik er nog één op, gewoon omdat ik me even lekker wilde kunnen ontspannen. Helaas was het al snel gedaan met de rust toen ik voetstappen hoorden naderen vanuit het trappenhuis. Het waren echter geen lompe voetstappen, wat voor mij het merendeel, zo niet alle, jongens uitsloot. Ik wist dus zeker dat één van de dames er aankwam. Wellicht om mij gezelschap te houden, ook al had ik helemaal geen zin in gezelschap. Vanuit mijn ooghoek zag ik een gestalte. De gestalte leek te schrikken en vervolgens te aarzelen. Nieuwsgierig keek ik op en mijn en Kesari's blik kruisten elkaar. Meteen verscheen er een speelse en een tikkeltje arrogante grijns om mijn lippen. Ik stond op, gooide mijn peuk weg en gaf mijn ogen uitgebreid de kost, voordat mijn ogen zich weer in die van haar boorden.
          ‘Eh - Goeiemorgen?’ Ik grinnikte en schudde mijn hoofd. Ik kwam voor haar staan en nam haar kin even tussen mijn duim en wijsvinger.
          ‘Hm, jij ook een goeiemorge, Kesari–’ mijn ogen gleden weer even over haar heen ‘–ik zie dat onze lieve Beau er niet is? Laat me raden, hij is te druk bezig met zijn nieuwe aanwinst? Wat jammer en zonde toch. Als je een schouder nodig hebt, ik sta vooraan in de rij.’



    26 • Kamer 12 • Zes jaar • Lobby • Kesari

    Laelia Philyre Laskaris
    “It seems to me that love could be labeled poison – and we'd drink it anyways.”



    Echt mijn pols loslaten deed Cassius niet, maar zijn greep om mijn pols verzwakte wel wat. Iets wat al heel wat scheelde. Noem me dramatisch, maar ik had me al mentaal voorbereid op het scenario waarbij mijn hand op de grond zou liggen – zonder dat verder de rest van mijn lichaam eraan vast zou zitten. Dat zou wel heel problematisch zijn, zeker in verband met mijn eh... branche.
          ‘Hoe...,’ begon Cas, nog steeds met dat onheilspellende lachje op zijn gezicht. Dat lachje maakte me er overigens niet minder nerveus op, nóch minder gespannen. Ik vermeed oogcontact en besloot dat mijn schoenen voor nu een mooi uitzicht waren. ‘bedoel je een klap niet verkeerd?’ Ik gluurde omhoog en haalde mijn schouders wat op. Zenuwachtig streek ik een pluk haar achter mijn oor met mijn vrije hand – en opnieuw. Dat was een soort nervositeitstic van mij. In een heftiger stadium neigde ik zelfs naar haarkauwen. Dat stadium had ik echter zelden ooit bereikt in mijn leven. Ik had geen rare haarfetish-issues waar ik mee liep te kampen, eerlijk waar niet.
          ‘Nou ja de klap was wat harder dan gewild, denk ik. Snap je... kun je het er niet bij laten? Het gaat toch prima, ik heb alleen wat meer kleur in mijn gezicht, dat is alles...’ Cas' ogen gleden opnieuw richting Nika. Volgens mij kon Nika beter zo snel mogelijk dekking zoeken, want een boze Cas was geen leuke Cas. ‘En hij heeft sorry gezegd...’ mompelde ik er achteraan. Op zich was een 'sorry' in dit hotel zeldzaam.
          ‘En hij heeft geluk dat je niet dood bent,’ siste Cas en ik kromp wat in een, ‘want dan hadden we ondertussen drie lichamen moeten laten verdwijnen. En dat is ook zo'n gedoe.’ Uh oh. Ik slikte. Het was duidelijk dat Cas woest was, zijn ogen spuwden nog net geen vuur terwijl hij opnieuw een blik op Nika wierp. Hij zei zijn naam. ‘Ik wil alleen maar met hem praten.’ Cas lachte naar mij en ik lachte geforceerd terug. Men noemde mij misschien naïef, maar zo erg was ik nou ook weer niet op mijn achterhoofd gevallen. Plotseling werd de greep om mijn pols weer strakker en een pijnlijk gepiep verliet mijn mond.
          ‘Cas... pols,’ bracht ik uit en probeerde mijn arm los te wurmen uit zijn tot een vuist gebalde hand. ‘En houd het lsjeblieft bij praten, voor nu? Twee lijken opruimen is ook niet fijn...’



    20 • Kamer 24 • Anderhalf jaar • Keuken • Cassius & Nika

    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 7:36 ]


    I just caught the wave in your eyes

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Kesari Zahira Aitkin

    ”It’s easier to let my Demons win than to pretend that I still care enough to fight them.”

    • 23 • 2 years • Lobby, with Max • Leave me alone • Outfit •

    Zodra zijn poelen de mijne hadden gevonden, en hij doorhad wie er in de lobby verschenen was, verscheen er een speelse docht lichte arrogante grijns op Max zijn lippen; die me tevens deels op mijn hoede brachten daar ik dit vrijwel altijd was in zijn aanwezigheid. Eens hij overeind was gekomen en zijn peuk verdween, gleden zijn ogen schaamteloos over me heen en lieten mijn standvastigheid een tikkel wankelen onder zijn - nog net niet - gretige blik. Grinnikend schudde Max vervolgens zijn hoofd als de aarzeling in mijn stem tot hem doordringt. Ik had een hekel aan die milde vorm van onzekerheid van mezelf, maar de laatste dagen had ik nog geen reden weten te vinden om de kracht terug te vinden zodat ik deze weer volledig kon herstellen. Er was voor mij momenteel te veel gebeurd in een te korte tijd.
          ”Hm, jij ook een goeiemorge, Kesari -” Opnieuw glijden Max’ kijkers over mee heen alvorens hij mijn kin zacht beetpakt, waarop ik gedwongen word naar hem op te kijken. Vluchtig schieten mijn poelen over zijn gezicht heen en weet ik langzaam een stukje van mijn zekerheid terug te vinden als mijn lippen omkrullen tot een licht uitdagende glimlach. “- ik zie dat onze lieve Beau er niet is? Laat me raden, hij is te druk bezig met zijn nieuwe aanwinst? Wat jammer en zonde toch. Als je een schouder nodig hebt, ik sta vooraan in de rij.”
          Zo tevreden als ik was omdat ik jegens Max mijn uitdagende kant naar boven wist te halen binnen een paar tellen, zo gekwetst raakte ik zodra zijn woorden hun doel in mijn binnenste als een bullseye wisten te raken; direct en zonder enige vorm van aarzelingen. Resoluut trok ik mijn kin los tussen zijn duim en wijsvinger en stapte ik een enkele pas naar achteren zodat ik die paar centimeters uit zijn buurt verdween. Max had precies die ene snaar weten te raken, waar de andere tot nu toe nog veilig uit te buurt waren gebleven.
          ”Ik heb geen schouder nodig,” wist ik uit te brengen. Ergens wilde ik hem zeggen dat deze niet nodig was omdat ik Beau had; hij die er altijd voor me was geweest als ik hem nodig had, waar ik tegen vocht nu hij mijn gevoelens gebroken leek te hebben maar waar ik nog altijd geen afstand van kon doen - hoe graag ik ergens ook wilde - en die me tot op heden altijd in bescherming had genomen. Maar ik kreeg de woorden niet over mijn lippen heen geduwd omdat ik twijfelde aan hoeveel waarheden er nog in zouden berusten. Ik had Beau de afgelopen week amper gezien en ook daarvoor kreeg ik steeds vaker het gevoel dat hij me aan de kant aan het schuiven was, alsof ik er niet meer toe deed nu zijn blonde wicht het Hotel betreden had. Ik maakte me oprecht zorgen, om mezelf.
          ”Beau heeft het druk.. met..” wanhopig zocht ik naar wat het dan was waar Beau mee bezig kon zijn en herinnerde me direct waar ik hem zojuist voor het eerst weer had gezien: in de keuken, met zijn verzopen aanwinst. “...chaos in de keuken.” Vluchtig schieten opnieuw mijn poelen over Max zijn gezicht heen, waarna ik ze van hem af haal en mijn armen over elkaar sla door ze dicht tegen mijn borst aan de te klemmen. “Dus geen zorgen,” voeg ik er als allerlaatst nog aan toe, waarbij ik opnieuw poog zonder aarzelingen over te komen. Ik haatte het als de jongens je zwakte wisten te vinden en ik haatte het dat ze tevens wisten hoe ze daar gebruik van konden maken wanneer ze die macht in handen hadden.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 13:52 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    Ezekiel Joshua Blair
    27 || 8 jaar || Loverboy || Bar > Main Hall || Is she finally learning her place? Now is my time to leave. || Snow > Alone
    Ik liet Snow gaan en pakte mijn mobiel erbij om nog wat administratie te doen en mails te versturen. Intussen begon zij aan haar excuses. Zou deze harde hand dan eindelijk hebben geholpen om haar op haar plek te zetten? Ik hoopte van wel, want ik was dit heel erg zat. Ik wilde gewoon rustig mijn zaken doen, terwijl ik wachtte op een baan in een legitieme tak van sport. Ik kon daar echt geen hoer bij hebben die mijn leven constant zuur liep te maken omdat ze zich niet kon gedragen. Mijn ogen schoten uiteindelijk van mijn telefoon naar haar gezichtje bij haar vragen. "Ga. Zorg dat je leefkwartier netjes is, en laat dit nooit meer gebeuren." zei ik streng tegen haar, voor ik mijn ogen weer richtte op het scherm van mijn mobiel, terwijl ik toch wel zin kreeg in ontbijt. Het was niet erg dat ze hier niet bij was geweest, maar nu werd het toch tijd. Zo lang kon een ei bakken niet duren. Ik stond dus ook zelf op en liep naar boven, richting de keuken, opzoek naar Harley. Toch kwam ik niet verder dan halverwege de trap toen ik een klingeltje hoorde, wat betekende dat ik een nieuw mailtje had. Ik opende het en las nieuws wat een omslag in mijn leven, net als dat van Harley en Snow zou betekenen. Ik was een goed betalende baan aangeboden in een bedrijf wat een van de leiders was in de ontwikkeling van moderne wind en waterturbines. Het was geweldig nieuws, maar met Mason's dood nog zo zwaarwegend op mijn hart, kon ik me er niet toe zetten om zo extatisch te zijn als zou moeten. Ik liet me op de trap zakken en mailde snel terug dat ik heel graag gebruikt maakte van het aanbod en zo snel mogelijk aan het werk wilde. Er waren wat dingen die goed geregeld moesten worden, zoals wie het zeggenschap over mijn hoeren kreeg, hoe het ging met mijn verantwoordelijkheden in het hotel, en dat soort zooi. Ik stond weer op en liep naar de hal. Intussen had ik mijn mobiel weggestopt en speelde weer met een paperclip die ik ergens uit mijn jas had getovert. Ik hield even stil in de grote welkomsthal van het hotel. Binnekort zou ik hier niet meer elke dag binnen wandelen alsof het de normaalste zaak van de wereld was, en in mijn vrije tijd zou ik wel een betere scharrel kunnen vinden dan de hoertjes hier. Ik bedacht me nog een ding. Ik moest het aan Cesar melden, voordat zijn zoon zijn mond voorbij zou praten. "Harley? Kan je even komen?" riep ik richting de trap, voor ik mijn telefoon weer pakte en het nummer van mijn baas intikte. Ik hield hield het toestel tussen mijn schouder en oor, terwijl ik met mijn vingers verder met de paperclip speelde, wachtend tot de telefoon zou worden opgenomen.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 21:17 ]


    Bowties were never Cooler

    Maximilian Gael Blidworth
    “If I wanted to kill myself I would climb your ego and jump to your IQ.”



    Kesari glimlachte uitdagend naar mij, maar dat was – helaas – enkel voor korte door. Haar glimlach verdween als sneeuw voor de zon en haar gezicht vertrok. Had ik hier nu 'per ongeluk' een gevoelige snaar geraakt? Oops...
          ‘Ik heb geen schouder nodig,’ wist ze uiteindelijk uit te brengen, en iet wat arrogant trok ik mijn wenkrbauw naar haar op. Ze leek er nog wat aan toe te willen voegen, maar een verder antwoord bleef uit. Ik haalde mijn schouders op en leende met één hand tegen een muur aan. Schattend keek ik haar aan. Ik vermoedde dat ze had willen zeggen dat Beau haar schouder was, Kesari was daar wel het type voor, gezien ze duidelijk nog steeds een zwak had voor onze chico. Behoorlijk naïef van haar, als je het mij vroeg, maar goed. Helaas was Beau te druk bezig met zijn nieuwe meisje om Kesari een schouder aan te kunnen bieden – bovendien was hij in eerste instantie de reden dat Kesari een schouder nodig had. Want ze kon ontkennen dat-dat het geval was tot ze een ons woog, maar zij en ik wisten beide dondersgoed dat zij Alyx het liefst vandaag nog zag verdwijnen. ‘Beau heeft het druk.. met...’ met een geamuseerde grijns keek ik haar afwachtend aan, ‘...chaos in de keuken.’ Vluchtig blikte ze naar mij en sloeg demonstratief haar armen over elkaar heen. ‘Dus geen zorgen.’ Ik lachte schamper.
          ‘Whatever makes you sleep at night, honey,’ zei ik zoetjes en schonk haar een knipoog. ‘En eh– even tussen ons: ik zal jou altijd de leukste vinden, hoor.’ Ik grijnsde speels en keek op haar neer – gezien ik, letterlijk, met kop en schouders boven haar uitstak. ‘En mocht je-je toch bedenken en behoefte hebben aan wat gezelschap... mijn deur staat altijd open.’



    26 • Kamer 12 • Zes jaar • Lobby • Kesari

    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 23:20 ]


    I just caught the wave in your eyes


    N o r a h      A r o h a      W a l k e r
    OUTFIT || WITH MISHA || OUTSIDE

    only a fool mistakes kindness for weakness,
    there is the heart of a lion within the spirit of a lamb.
    grace is selfless strenght


    Dat Misha niet antwoordde, was bij wijze van eigenlijk ook een antwoord. Een bezorgde blik verscheen in haar ogen. Het ging duidelijk niet goed met hem, maar wat had ze dan verwacht? Van wat ze wist was Mason een van Misha's beste vrienden, en zelfs in hun omgeving moest dat wel iets voorstellen.
          Misha keek haar pas aan toen zijn sigaret gedoofd was, en zijn blik was hetzelfde, verdoofd. Er was niet veel emotie in te vinden, wat ze niet als een goed teken zag, vooral niet gezien de blik die hoewel gaf net niet helemaal in orde leek. Het kwam haar bekend voor. Ditmaal kom ze het hem echter niet kwalijk nemen.
          'Hij is er niet meer.' Hij deed haast onverschillig, maar greep toen haar schouders hardhandig vast om haar heen en weer te schudden. Dat ging blauwe plekken achterlaten, maar dat liet ze op dat moment voor lief.
    'Jij hebt het niet gedaan, toch? Vertel me dat je het niet gedaan hebt. Zeg mij dat je onschuldig bent, want dan kan ik in ieder geval iemand vertrouwen voordat ik de rest van dit mislukte zooitje van kant maak.'
          'Misha...' zei ze zacht, terwijl ze ook overeind kwam en hem in de gaten hield.
          'Ik moet gaan. Mijn voorraad is op. Ik heb meer nodig. Ook sigaretten.' Voor ze kon reageren, ramde hij zijn vuist tegen de muur. Het geluid dat erbij kwam was niet erg prettig. Nog twee stoten, en een schop, samen met de woorden "hij is weg". Misha keek haar weer aan, en ditmaal was er wel emotie in te vinden, maar het leek hem te veel te worden, op een erg slechte manier. Ze dacht niet dat drugs de beste oplossing was, maar misschien dat hij dan in elk geval wel iets zou kalmeren.
          'Natuurlijk heb ik het niet gedaan, je kent mij beter dan dat, toch?' Norah liep op hem af en pakte zijn handen vast. Zijn knokkels bloedden. 'Ik weet zeker dat wie het ook gedaan heeft, dat hij of zij zijn of haar verdiende loon wel krijgt.' Mason had het echter zeker wel verdiend, maar dat ging ze niet hardop zeggen, zeker niet waar Misha bij was. En zeker niet in zijn huidige staat. 'En dan halen we nieuw spul voor je toch? Ik ga wel mee.' Door haar toon liet ze blijken dat ze dat echt meende. Misha mocht dan wel haar hart gebroken hebben, ze kon het niet helpen om een zwak voor hem te houden, hoe verschrikkelijk hij soms ook kon zijn. Bovendien wilde ze hem in zijm staat nergens heen laten gaan, zeker niet drugsdealers, of hem alleen laten rijden. Nee, dat zou niet goed komen. 'Maar laat mij eerst je hand verzorgen. Het is zo gepiept en dan kunnen daarna weg. Je hebt geen bloedende handen nodig om de dealers te intimideren.' Ze drukte een lichte kus op zijn kaak. 'Kom je mee?'



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mishlavon "Misha" Vyacheslav


    24 • 5 Jaar • Kamer 16 • Outside • Norah

    'Misha...' Haar stem is zacht en haalt mij weer een beetje terug uit mijn woede. 'Natuurlijk heb ik het niet gedaan, je kent mij beter dan dat, toch?' Ze loopt op me af en ik voel hoe ze voorzichtig mijn handen vastpakt. Ik kijk haar aan, terwijl mijn borstkas hevig heen en weer gaat en mijn lippen open staan om de zware ademhaling naar buiten te laten. 'Ik weet zeker dat wie het ook gedaan heeft, dat hij of zij zijn of haar verdiende loon wel krijgt.' Ik kijk haar indringend aan. Het is bijna alsof ik probeer te zien of ze liegt of niet. Nee, besluit ik dan. Norah heeft het niet gedaan. Norah zou zoiets nooit doen. Niet mijn Norah. 'En dan halen we nieuw spul voor je toch? Ik ga wel mee.' Ik knik langzaam en laat mijn schouders zakken. Voor een paar seconden laat ik mijn ogen dichtvallen. 'Maar laat mij eerst je hand verzorgen. Het is zo gepiept en dan kunnen daarna weg. Je hebt geen bloedende handen nodig om de dealers te intimideren.' Ik voel haar lippen op mijn kaak en een halve glimlach - of grijns - krult mijn lippen omhoog. 'Kom je mee?'
          'Ja,' mompel ik met een schorre stem. Ik trek mijn handen los uit haar grip en vouw er eentje om haar schouders heen, waarna ik haar mee naar binnen neem in de richting van mijn kamer. Ik heb vrij weinig zin om nu ergens anders te zijn op een plek waar de eventuele moordenaar zou kunnen zijn. Norah heeft de woede zeker niet gestild, want de razende storm is nu enkel rustig gaan liggen for the time being. Zodra er echter weer iets gebeurt dat mij aan Mason herinnert, zal de woede opschieten als een monster dat op de loer gelegen heeft. Ik stap mijn kamer in en sluit de deur achter ons, waarna ik me omdraai naar Norah en op haar af stap. Ik laat één hand door haar haar glijden en de ander vouw ik rond haar smalle kin. Bijna teder druk ik mijn lippen op haar wang, op haar neus en vervolgens op die van haar. Ik kus haar voor een moment, maar haal daarna mijn lippen niet compleet weg. Zo'n twee centimeter van haar gezicht vandaan, blijf ik hangen.
          'Als ik erachter kom dat je liegt,' zeg ik zachtjes, terwijl ik één hand naar beneden laat glijden totdat deze op haar heup ligt, 'dan lig je naast Mason.' Ik verplaats mijn lippen naar haar nek en kus haar daar zachtjes. 'Maar ik geloof je nu,' mompel ik, 'en ik heb er vertrouwen in dat je mij de waarheid vertelt.' Ik speel een beetje met de stof van haar korte broekje en laat één hand in haar kontzak glijden. Ik kijk haar weer aan en strijk een pluk haar uit haar gezicht. 'Is dat duidelijk, vozlyublennyy*.'

    * bозлюбленный in het russisch aka sweetheart.


    “If there is a past, I have forgotten it.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Kesari Zahira Aitkin

    ”It’s easier to let my Demons win than to pretend that I still care enough to fight them.”

    • 23 • 2 years • Lobby, with Max • Leave me alone • Outfit •

    ”Whatever makes you sleep at night, honey” reageerde Max zoetjes op mijn woorden, waarna hij me een knipoog schonk. Ik kon zien dat hij me niet geloofde, daarvoor verried zijn uitdrukking al meer dan genoeg, en dat liet me vertwijfeld op mijn onderlip bijten. Was ik mijn geloofwaardigheid nu ook al aan het verliezen, of maakte ik mezelf meer en meer labieler door het groeiende vlammetje van onzekerheid in mijn binnenste? Het liet me in ieder geval niet slapen in de nacht en die waren al niet optimaal de laatste tijd.
          “En - eh even tussen ons: ik zal jou altijd de leukste vinden hoor.” Met een speelse grijns op zijn lippen gleden Max zijn ogen opnieuw over me heen, waarbij ik zijn blik haast letterlijk op mijn lichaam voelde branden. Een zachte snuif van sarcasme klonk en ik tilde een van mijn wenkbrauwen licht op als ik mijn hoofd een klein beetje kantel wanneer ik Max weer aan kan kijken.
          ”En mocht je-je toch bedenken en behoefte hebben aan wat gezelschap… mijn deur staat altijd open.”
    Zacht schudde ik met mijn hoofd. Een flauwe glimlach krulde zich op mijn lippen eens mijn tanden klaar zijn met erop bijten. Natuurlijk stond zijn deur open, als er wat te halen viel dan deden ze allemaal hun deuren op, maar wanneer er niks meer was en ze hun meisjes beu waren dan ging die deur net zo hard dicht - en op slot, als het even kon. Ik zat hier misschien niet lang genoeg om het zeker te weten, maar er gingen genoeg verhalen rond over zij die afgedankt op straat geknikkerd werden. De paar jongens die hier wel meer dan één meisje wisten te houden waren dan ook zeldzaam.
          ”Natuurlijk vind je me de leukste..” Voor even tuitte mijn lippen zich kort en bedacht ik bijna zorgvuldig mijn volgende woorden - ware het niet dat het me voor even niks kon schelen. De verbitterdheid nam even op de kop toe en zij gaf werkelijk niks om wat andere van haar vonden. “..totdat iemand anders dat weer is, en dan zal ook je deur niet meer voor me open staan.” Heel even staarde ik de jongeman aan, hervond de kracht mijn rug te rechten, maar sloeg mijn poelen uiteindelijk alsnog even af door ze van zijn gezicht naar zijn lichaam af te laten glijden ,en weer terug. “Zo gaat dat altijd hier, niet waar?”

    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 20:28 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jazz Lena Alvord



    21 || lobby with Max and Kesari

    Zodra ik mij gefatsoeneerd heb, loop ik de trap af. Iedereen is in de war en ik merk dat er nogal verschillende meningen en gevoelens zijn over Mason's dood. Ik hoorde een hele verbouwing uit de kamer van Misha komen terwijl andere doen alsof het ze niks boeit. Waarschijnlijk was hij voor sommige allang dood en begraven.
    Ik zucht en haal mijn hand door mijn haar. Nu moet ik een andere manier vinden om makkelijk aan mijn wiet te komen. Ik loop de lobby in en zie dat Max en Kesari in gesprek zijn. Normaal zal ik niet storen als de jongens druk in gesprek zijn, maar ik vang onbedoeld - perongeluk expres - delen van het gesprek op.
    ”Natuurlijk vind je me de leukste..” antwoord Kesari op Max en vervolgd haar zin. “Zo gaat dat altijd hier, niet waar?”.
    ''Valt best mee Kesari'' antwoord ik sarcastisch en ik meng mij met het gesprek. ''Zeg Max, ik dacht dat ik je leukste was? En Cléo, Norah, Laelia'' Ik somde een aantal meisje op die hier, net als ik en Kesari, gevangen zaten. ''Moet ik nog doorgaan?''
    Het is toch ontzettend jammer dat Kesari helaas genoeg gelijk heeft. Ik vind het nog steeds lastig dat ik niet meer Charles zijn enige meisje ben, maar ik geloof nog steeds dat ik zijn leukste ben. Anders had hij wel meerdere sloeries gehad om goud geld aan te verdienen. In tegenstelling tot max, die doet alles wat los en vast zit. Ik kijk Max en Kesari om de beurt aan. Het mag best eens besproken worden, niet?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Maximilian Gael Blidworth
    “If I wanted to kill myself I would climb your ego and jump to your IQ.”



    ‘Natuurlijk vind je me de leukste..” Voor even tuitte ze haar lippen. Ik keek haar iet wat ironisch aan en mijn wenkbrauw schoot alweer iet wat spottend de hoogte in. ‘...totdat iemand anders dat weer is, en dan zal ook je deur niet meer voor me open staan.’ Ik grijnsde een tikkeltje arrogant en scheef naar haar toen haar ogen even over mij heen gleden. ‘Zo gaat dat altijd hier, niet waar?’ Ik keek haar quasi-beledigd aan en trok vervolgens een zielig gezicht, door een pruillipje op te zetten. Ik plaatste mijn handen op mijn linkerborst.
          ‘Auch... pijnlijk om er zo achter te moeten komen dat je zo slecht over me denkt, Kesari,’ zei ik quasi-gekwetst.
    '      ‘Valt best mee Kesari,’ klonk er sarcastisch en ik keek een tikkeltje verstoord achterom. Jazz was erbij komen staan. ‘Zeg Max, ik dacht dat ik je leukste was? En Cléo, Norah, Laelia–’ ze somde een aantal meisjes op en ik lachte schamper. Super grappig. ‘Moet ik nog doorgaan?’ Ik schudde resoluut mijn hoofd en keek Jazz iet wat geïrriteerd aan.
          ‘Waar bemoei jij je nou weer mee, vroeg er iemand hier om input van jouw kant?’ zei ik kil. Norah en Laelia waren typische voorbeelden van schoothondjes en ik had eigenlijk niets met die twee en tja, Cléo, don't even get me started. Ik wende me weer tot Kesari en forceerde een glimlach op mijn gezicht. ‘Ik meende wat ik zei, je bent altijd welkom.’



    26 • Kamer 12 • Zes jaar • Lobby • Kesari & Jazz


    I just caught the wave in your eyes

    N o r a h      A r o h a      W a l k e r
    OUTFIT || WITH MISHA || MISHA'S ROOM

    only a fool mistakes kindness for weakness,
    there is the heart of a lion within the spirit of a lamb.
    grace is selfless strenght


    'Ja.’ Norah had verwacht dat ze zelf Misha naar binnen moest lozen, maar hij liep vanzelf al naar binnen, met een van zijn armen rondom haar schouders. Ze merkte dat ze richting zijn kamer liepen. Niet wat ze zelf helemaal van plan was, maar goed, hij leek in elk geval een stuk meer gekalmeerd dan eerst. Een stap in de goede richting. Hoewel, met Misha wist je het echter maar nooit en hij zou zo weer kunnen ontploffen. Nu ze er zo over nadacht, misschien was zijn kamer toch de beste optie, zonder alle anderen erbij.
          Ze zijn nog maar net in zijn kamer, of hij stapt al op haar af. De kussen die hij haar geeft zijn veel zachter dan degene die hij haar normaal gaf, die een stuk agressiever waren, en ze wist niet goed wat ze er van moest vinden. Ze kon in elk geval niet zeggen dat ze het erg vond.
          Dat zijn bui nog niet helemaal weg was, bleek daarna maar weer. Er was vast één of ander spreekwoord voor, maar ze kon er zo niet op komen. 'Als ik erachter kom dat je liegt.’ De woorden voorspelden niet veel goeds en een rilling liep over haar rug, terwijl een van Misha’s handen naar beneden gleed. ‘Dan lig je naast Mason.' Zeker niet goed. Hij kuste haar in haar nek, wat een goedkeurend gemurmel bij haar teweeg bracht. Het bleef frustrerend, dat hij haar gevoelige plekken zo goed kende. Shit. 'Maar ik geloof je nu, ik heb er vertrouwen in dat je mij de waarheid vertelt.' De hand op haar heup zakte verder af naar haar billen. 'Is dat duidelijk,vozlyublennyy.'
          ’ Ne volnuysya,’ antwoordde ze, waarschijnlijk met een verschrikkelijk accent, gezien haar Franse accent er ook door heen klonk. Ze had genoeg tijd met Misha door gebracht om enkele Russische woorden opgepikt te worden. Op dat moment was ze er erg blij om. Zijn woorden jaagden haar angst aan, en ondanks dat ze niks met de moord te maken had, wilde ze nu zeker aan zijn goede kant blijven. Hij sloeg haar normaal gesproken al eens, ze wilde niet eens weten waar hij nu instaat toe zou zijn. ‘Ik heb dan niks om mij zorgen over te maken, want ik lieg niet, ma chouchou.’ Norah drukte haar lippen op die van Misha, voor iets langer dan hij haar zonet kuste. God, als iemand ook maar geruchten zou verspreiden dat zij er iets mee te maken had, dan zou ze al dood zijn. Ze hoopte dat de hele situatie snel opgelost werd, want hoewel ze wist dat de jongens verre van lieverdjes waren, was het toch iets anders dat één van hen nu dood was.
          ’Laat ik eerst je handen eens verzorgen,’ mompelde ze tegen zijn lippen, waarna ze zich van hem losmaakte. Enkele van zijn woede-aanvallen geleden, had ze besloten een EHBO kit in één van zijn lades te verbergen, zodat er altijd íets lag.
          ’Kom, zit.’ Voorzichtig duwde ze hem neer op zijn bed. ‘Dit zal prikken, maar dat weet je waarschijnlijk inmiddels wel,’ zei ze nadat zijn wond had schoongemaakt. Ze glimlachte, en drukte toen zachtjes het watje met jodium op zijn knokkels. Toen dat klaar was, kwam het gaas en daarna verband, zodat het gaas op de goede plek leef zitten. ‘Ik zou je zeggen dat je je hand niet te veel moet bewegen omdat je wondjes dan weer open gaan, maar waarschijnlijk spreek ik tegen een muur wanneer ik dat zeg.’ Norah drukte een kusje op het gaas en kwam overeind van het bed. ‘Wil je nog steeds nieuwe drugs halen?’

    *Don’t worry
    '



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    KIT HARVEY ELLIS JONES
    29 • The Hallway • Slightly Investigating • Distressed, Indifferent & Irritated • Bailey • Outfit



    'I can't walk on the path of the right, 'cause I'm wrong.'


    'Nee,' antwoordt ze simpelweg. 'Ik heb Mason niet vermoord.' Ik zucht, wend mijn ogen even af en geef haar een beetje meer ruimte door enigszins van haar weg te leunen, terwijl zij zelf ook haar pols uit mijn greep loswringt.
          'Goed,' antwoord ik. 'Als jij de waarheid spreekt is dat één zorg minder...' mompel ik erachteraan. Zo zeker ben ik niet van de oprechtheid van haar antwoord, maar aangezien ik geen leugendetector ben kan ik hier moeilijk een zaak beginnen.
          'Waarom denk je dat?' Dat triggerde iets in mij. Ik had mijn blik van haar afgewend, de gang rondkijkende of iemand ons was gevolgd, maar nu keek ik haar plots weer strak aan. De poging om normaal met mijn ogen te knipperen faalde, want ik merkte dat beide oogleden hun eigen weg gingen. Of dit er idioot of dreigend uitzag kon ik zelf niet bepalen.
          Waarom denk ik dat?' Ik ging weer dichter tegen haar aanstaan. 'Hebben kleine Bambi hertjes tegenwoordig geen goed geheugen meer? Hm?' Ik leunde nog dichter naar haar toe, waardoor mijn gezicht langs dat van haar kwam en mijn lippen op haar oorhoogte zaten. Mijn vrije linkerhand legde ik op haar middel, eerst zacht.
          'Ben je echt vergeten wat je met Jack hebt gedaan? Hoe ik hem vond nadat jij...' Ik slikte mijn eigen woorden in, ze waren onnodig. Mijn grip op haar middel verstevigde. Er rolde een kleine scoff over mijn lippen.
          'Misschien is het ook wel niet belangrijk om je eraan te herinneren wat jij gedaan hebt. Wat uitmaakt is wat ik gedaan heb.' Mijn vingers schoten onder haar t-shirt maar bleven nog steeds op haar middel, ditmaal op haar blote huid.
          'Hmm, dat weet je nog wel.' Mijn nagels kerfden zich in haar huid, met een stevige greep van mijn gehele hand. 'En ik kan je er zo nog een keer aan herinneren wat er gebeurt als je vrienden van mij vermoord.'


    how dare you speak of grace

    Mishlavon "Misha" Vyacheslav


    24 • 5 Jaar • Kamer 16 • His room • Norah

    ’Ne volnuysya,’ antwoord ze, de woorden klinken absoluut niet Russisch, maar ze probeert het en dat vind ik al goed genoeg. ‘Ik heb dan niks om mij zorgen over te maken, want ik lieg niet, ma chouchou.’ Ik voel haar lippen op die van mij en trek haar iets dichter tegen mij aan terwijl ik haar langzaam terugzoen. ’Laat ik eerst je handen eens verzorgen,’ mompelt ze zachtjes tegen mijn lippen. Ik knik langzaam en volg haar met mijn blik terwijl ze ergens een ehbo doos tevoorschijn haalt. ’Kom, zit.’ Ze duwt me op het bed en ik leg mijn handen in de haren zodat ze deze kan verzorgen. ‘Dit zal prikken, maar dat weet je waarschijnlijk inmiddels wel,’ zegt ze, maar terwijl ze het watje op mijn knokkels drukt, geef ik geen kik. ‘Ik zou je zeggen dat je je hand niet te veel moet bewegen omdat je wondjes dan weer open gaan, maar waarschijnlijk spreek ik tegen een muur wanneer ik dat zeg.’ Een zwakke grijns siert mijn lippen als ze die woorden uitspreekt en ik laat mijn handen langzaam over haar heupen glijden terwijl ze opstaat. ‘Wil je nog steeds nieuwe drugs halen?’ Ik trek haar terug en draai ons om zodat ze op het bed valt en ik boven haar terecht kom. Ik haal mijn schouders op en druk mijn lippen in haar nek.
          'Dat kan ook wel later,' mompel ik. Ik druk mijn lippen stevig op die van haar en beweeg mijn lichaam tegen haar aan, zonder ook maar voor een moment te vragen of peilen of dit überhaupt is wat ze wil. Ik open mijn mond en terwijl ik haar langzaam tongzoen, laat ik mijn handen onder haar shirtje glijden. 'Voor nu heb ik genoeg aan jou,' mompel ik met een grijns die sporen van de waanzin, die de drugs met zich mee brengt, laat zien. Ik duw het shirtje omhoog en kus haar buik. 'Strip voor me.'


    “If there is a past, I have forgotten it.”

    [ bericht aangepast op 19 maart 2017 - 21:48 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    N o r a h      A r o h a      W a l k e r
    OUTFIT || WITH MISHA || MISHA'S ROOM

    only a fool mistakes kindness for weakness,
    there is the heart of a lion within the spirit of a lamb.
    grace is selfless strenght

    slightly going 16+ish?

    'Van zijn handen die over haar heupen gleden had ze eigenlijk al moeten gokken dat Misha niet veel interesse had in de drugs. Nadat ze de vraag voor de zekerheid gesteld had, kreeg ze die bevestiging; hij trok haar terug op het bed en plaatste zichzelf bovenop haar. Schouderophalend kuste hij haar nek. Damn him. 'Dat kan ook wel later.’ Norah kon nou niet bepaald zeggen of het een goed of een slecht ding was. Het kon als een compliment gezien worden, dat hij liever haar had dan drugs, op dat moment tenminste, maar of ze er geheel gerust op moest zijn? Ze had er eigenlijk geen zin in, de moord op Mason speelde ook zeker in haar gedachten en het leek fout om zoiets op het moment te doen, en ze haalde liever drugs voor Misha, hoe erg ze hem normaal ook aan zou moedigen om geen drugs te gebruiken, maar ze wilde niet zijn woede op haar hals halen door “nee” te zeggen, iets waar hij toch niet naar zou luisteren. Normaal al niet, maar in zijn huidige staat al helemaal niet.
          Zijn lippen vonden weer de weg naar de hare, harder dit keer, niet als de zachte kussen van eerder, en zijn lichaam drukte het hare in het matras. De keus om tegen te stribbelen tegen zijn tong, die haar mond binnendrong, had ze niet en ze ging in op de zoen terwijl zijn handen onder haar shirt gleden. Zijn handen op haar blote huid bezorgden haar nog altijd rillingen, waarvan ze niet geheel kon zeggen of die meer goed of slecht waren. ‘Voor nu heb ik genoeg aan jou.’ Ja, zijn gezichtsuitdrukking verraadde zeker dat ze geen “nee” moest gaan zeggen. Dan maakte het niet uit dat ze niks met Mason’s moord te maken had, dan kon ze alsnog naast hem in een lijkenzak belanden. Hij kuste haar buik. 'Strip voor me.'
          Ze bracht zijn gezicht naar de hare en beet zacht in zijn onderlip. ‘Dan zal je toch eerst van mij af moeten gaan,’ murmelde ze tegen zijn lippen. Toen hij haar de mogelijkheid gaf, glipte ze onder hem vandaan terwijl haar hart in haar keel bonkte en ze de neiging om te vluchtten weg drukte. ‘Eerst eens wat muziek op zetten.’ Norah zette de muziekinstallatie aan en zocht een toepasselijk nummer uit, waarna ze terug liep naar Misha, maar op een paar meter afstand bleef staan. Ze had in haar wildste (of misschien naarste?) dromen nog niet gedachten dat haar danslessen op deze manier van pas zouden komen. Langzaamaan begon ze te dansen op de sensuele maat van de muziek. Haar schoenen en sokken waren eerst aan de beurt, en als Misha in een andere staat was, dan had ze misschien haar sokken plagerig zijn kant opgegooid, maar op dat moment was het beter van niet. Bij elk kledingstuk dat ze uittrok begon ze zich meer naar hem toe. Ze knopte haar broekje los, keerde Misha haar rug toe en al draaiend met haar heupen duwde ze langzaam het broekje over haar heupen, naar beneden, terwijl ze haar benen recht hield en naar beneden strekte met haar armen, zodat hij een goed uitzicht had op haar billen. Eenmaal ze uit haar broekje was gestapt, richtte ze haar gezicht weer op die van hem. De afstand was nu klein genoeg dat ze hem over gezicht kon strelen. Nog altijd sensueel dansend, trok ze haar shirt over haar hoofd, waardoor ze slechts in haar ondergoed voor hem stond, maar dat was niet veel nieuws. Ze kroop op zijn schoot, aan elke zijde een been, en liet haar lippen plagerig langs de zijne glijden. ‘Goed genoeg?’ fluisterde ze in zijn oor, waarbij haar lippen net zijn oor raakten. ‘Jij hebt de eer om mijn laatste twee kledingstukken uit te trekken.'



    To the stars who listen — and the dreams that are answered