• De opmaak komt er aan, zodra ik terug ben van de winkel. Ik moet eten kopen voor mijn monsters.

    De moordenaar van Mason heeft een privéberichtje van mij gekregen. De anderen; helaas. MAAR. Dit betekent niet dat jij je personage niet verdacht kan doen lijken, of verdachte gedachten kan hebben. Het kan geen kwaad moest je iets verraden, maar het is leuk als we het allemaal spannend proberen te houden ^^

    Het is zaterdag 24 december, omstreeks 8u30. Voor de kersttraditie heeft César toestemming gegeven om de vorige vrijdag het Hotel al om 1u 's nachts te laten sluiten. Er waren ook geen boekingen voor overnachtingen. Zowel de jongens als de meisjes - al moeten deze laatsten wel nog de was en de plas doen) hebben vrij tot maandag 26 december, 20u00. Daarna is Kerstmis voorbij en wordt de Hel weer voortgezet.
          Mason is in de nacht overleden in zijn kamer aan een overdosis drugs en alcohol, maar die zijn niet door hemzelf toegediend. Dit weet de overgrote meerderheid van het hotel niet, maar de situatie is alleszins verdacht. Bijna iedereen is wel eens verdwenen toen Mason dat was, en misschien hebben sommigen anderen wel mee zijn kamer zien ingaan, wie weet... Let the game begin!


    Mhm?

    Maximilian Gael Blidworth
    “If I wanted to kill myself I would climb your ego and jump your IQ.”



    ‘Niets bijzonders,’ zei Romy zachtjes, nadat ze haar keel geschraapt had. Ze schudde haar hoofd om haar woorden kracht bij te zetten. Jazz knikt instemmend. Vast. Ik was niet doof noch dom. ‘Heb je Cleo dan gevonden?’ vroeg Romy aan mij. Die vraag had ik kunnen verwachten. Ik zuchtte en knikte vervolgens langzaam. Beiden leken ze gezien te hebben dat mijn haar niet helemaal meer in model zat – en dat ik over het algemeen een tikkeltje verwilderd oogde.
          ‘Dat heb ik zeker...’ zei ik langzaam en staarde voor me uit, ‘en laten we zeggen dat we het aardig gezellig hebben gehad.’ Ik grijnsde en keek Romy aan. Ik was benieuwd wat ze nu zou zeggen.
          ‘Zijn ze er al over uit hoe we dit het beste kunnen dekken? We moeten na de kerst gewoon weer open neem ik aan.’ Jazz besloot eindelijk eens haar mond open te trekken. Er verscheen een soort twinkeling in haar ogen. Met toegeknepen ogen keek ik haar onderzoekend aan en schudde mijn hoofd.
          ‘Niet dat ik weet, maar ik heb me niet met hem beziggehouden. Good ol' Kit mag dat doen, en onze lieve Beau.’ Ik boog wat voorover, naar Jazz toe. ‘En ik weet niet wat je-je zojuist in je hoofd heb gehaald, maar doe niets waar je van weet dat je er sooner or later spijt van zult krijgen...’



    26 • Kamer 12 • Zes jaar • Woonkamer • Romy & Jazz


    I just caught the wave in your eyes


    Almost 24 Ω Annoyed & Fixated Ω With Dani & MishaΩ Going to the lobby Ω jogging & shirt


    This is my cup of care. Oh, look. It's empty





    Hij had nooit een groot aanbod van gevoelens gehad, maar af en toe schoot er wel eens een emotie door Beau heen. En nog minder vaak kon hij deze niet echt benoemen. In dit geval leek het op een combinatie van spot, afschuw en... Jaloezie. Hij had de kwetsbaarheid bij Misha gezien, en het was een kwetsbaarheid die hij noch voelde, noch bezat. Waar er toch nog enige diepgang zat bij de andere jongens, was Beau volkomen leeg. En dat wist hij.
          "Ik wil jullie echt niet storen." Dan was het moment voorbij, al bleef Beau naar de andere man staren. Zijn lach en flemende, verzachtende woorden waren verdwenen en Beau voelde zich voor een moment even leeg als hij was.
          "Maar je moet me echt uitleg geven als je me iets vraagt te doen wat ik nog nooit gedaan heb." Dani sondnaast hem en hij wist dat ze het tegen hem had, maar toch duurde het nog even voor hij haar aankeek. Van zijn gewoonlijke glimlach - om zijn lippen of in zijn ogen - was weinig te merken, alsof hij enkel fysiek aanwezig was. Beau had echter wel degelijk meegekregen wat ze zei, maar hij zweeg en keek toe hoe Misha het geweer ging wegleggen. Zijn hoofd was verrassend stil, net als hijzelf.
          Totdat hij zuchtte en wat uit zijn trance kwam. "Die jongen zou beter zijn neus laten dichtlassen," grinnikte hij even, voor zijn gezicht weer blank werd. Dat Misha niet op koffie functioneerde op dat moment, was Beau wel duidelijk. Even later kwam de man weer naar de trap.
          "Ik kom er wel achter," mompelde hij tegen Beau."En dan hou je me niet zo makkelijk tegen." De blik in zijn ogen was wild, losgeslagen en kil. Dat was een blik die Beau wel kende, al zat er bij hem altijd nog iets meer bij. Iets erger. "Dan hou je mij niet tegen." En weg was hij. Beau twijfelde er niet aan dat er vandaag nog enkele gewonden gingen vallen, maar hij was al blij dat hij daar nu nog niet tot toe behoorde. Hij wreef wat over de stoppels op zijn kin en richtte toen eindelijk weer zijn volledige aandacht op Dani.
          "Dus je hebt geen idee hoe je een brandalarm laat afgaan?" vroeg hij, terwijl hij zijn arm aan haar aanbood om naar de lobby te gaan.





    Mhm?

    KIT HARVEY ELLIS JONES
    29 • The Hallway • Slightly Investigating • Distressed, Indifferent & Irritated • Bailey • Outfit


    'I can't walk on the path of the right, 'cause I'm wrong.'



    'Ik wil graag helpen. Ik ken een plek waar je hoge vuren kan stoken zonder dat het enige argwaan trekt, en dat binnen enkele kilometers. Sorry, man,' antwoordde Zeke. Ik knikte direct geruststellend.
          'Als je meer ideeën hebt, moet je Beau even opzoeken.' Hierna richtte ik me weer tot Bailey.
          'Ik heet Bailey, dank je wel. En de ochtend is ongeveer een halfuur begonnen voor mij, wat is er aan de hand? Ik ben nog wakker aan het worden dus stel alsjeblieft niet al te moeilijke vragen.' Ik kneep mijn ogen even samen terwijl ik haar priemend aankeek. Brutaal zoals altijd. Waar haalde ze het fucking lef vandaan? Ook al was het al jaren geleden, verbaasde ik me er nog steeds over dat ze zo tegen mij durfde te praten. Na wat er was gebeurd. Wat ik haar had aangedaan... Maar dat verdiende ze.
          Het feit dat dit me liet terugdenken aan wie ze had vermoord maakte me kwaad genoeg om haar ruw bij haar bovenarm te pakken. Ik sprak niet tegen haar terwijl ik haar mee de bar uit trok en de gang in, daar duwde ik haar tegen de muur en ging ik dicht voor haar staan.
          'Het is afgelopen met jouw godverdomme grote mond,' sprak ik fors, ook al kon ze eerlijk gezegd veel erger. Wat ze net had gezegd viel nog mee, maar met mijn gedachten had ik mezelf al te boos gemaakt.
          'Hier komt één hele makkelijke vraag dan, en denk alsjeblieft ook heel goed na voordat je hier antwoord op geeft.' Ik sloot haar nu in tegen de muur en keek haar doordringend aan, proberende mijn innerlijke herinneringen binnen te houden en me op hier en nu te focussen.
          'Heb jij Mason vermoord?'


    how dare you speak of grace

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Dani Reina Verdad

    ”They broke the wrong parts of me.
    They broke my wings and forgot I had claws”

    • 25 • 4 years • Room No.16, with Beau • Hush, little monsters. • Outfit •

    Ondanks dat Misha zijn best lijkt te doen om ongezien weg te glippen ontsnapt hij niet aan mijn oplettende blik, die hem geen moment lijken te verliezen. Wat wil je ook, die gast oogde zo labiel als wat op dit moment en ik had niet de behoefte om zijn woede nogmaals te ondergaan — of nog erger dan hij al gedaan had; want dat kon het nog altijd.
          ”Ik kom er wel achter,” mompelt hij tegen Beau, eens hij weer terug is van zijn kamer en zich ontdaan heeft van het wapen. “en dan hou je me niet zo makkelijk tegen.” Onbewust huiverde ik licht en sloeg daarom dan ook mijn armen haast strak over elkaar. De uitdrukking op het gezicht van Misha was ijskoud, kil en had een verwilderde losgeslagen blik. Voor eens was ik volledig van mening dat iedereen vandaag zijn best deed om de beste man niet tegen het harnas in te jagen en vooral dat te doen wat hij van je verlangde — hoe bizar hetgeen ook mocht zijn.
          Ik besef me pas goed dat ik gespannen ben als Beau zijn aandacht weer op mij richt en me een arm aanbiedt die de spanning onbewust uit mijn lichaam doet laten trekken. Nu ons losgeslagen mannetje niet meer in de buurt was, en ik met een van mijn meest favoriete jongens alleen ben, klauwde mijn ontspannen ik weer volledig naar de oppervlakte; niet van plan zichzelf opnieuw te laten kennen. “Dus je hebt geen idee hoe je een brandalarm laat afgaan?” Een flauwe glimlach glijdt over mijn lippen heen als ik zijn aangeboden arm aanneem. “Natuurlijk wel,” reageerde ik, tevreden over het feit dat mijn moedertaal rijkelijk over mijn lippen heen stroomt. Er waren er tenslotte maar weinig in het Hotel die me zouden begrijpen, wat me soms eens irriteerde, maar vaak wel goed uitkwam — mits Beau in de buurt was, het zou namelijk niet voor het eerst zijn als hij een van mijn Spaanse vloektirades weet op te vangen.
          ”Maar als je wil dat ik ook nog eens de automatische verbinding uitschakel, dan moet je me echt helpen,” vervolg ik en richt mijn donkere poelen op de jongeman, waarna ze onbewust een keer over zijn gezicht heen glijden. “Of is het me toegestaan om nu zomaar een van de alarmen in te drukken?” Een plagende uitdrukking trek over mijn gezicht heen, waarbij mijn volle lippen zich geamuseerd lijken te tuiten als we op dat zelfde moment een van de desbetreffende kastje in zicht krijgen — waar ik Beau zonder pardon mee naar toe trek om mijn vingers er speels naar uit te steken.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 9:13 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'





    ROMY EVELYN BARNES

    Maximillians Girl, With Max, in his bedroom -> going to Livingroom.

    💔





    Max zuchtte even overduidelijk niet echt tevreden met mijn antwoord. Echter mijn vraag leek hij niet te ontwijken waardoor ik mijn bruine ogen kort op hem richtte. ‘Dat heb ik zeker...’ begon hij langzaam ‘en laten we zeggen dat we het aardig gezellig hebben gehad.’ de grijns die hij om zijn lippen had gekruld nadat hij me aankeek kwetste me meer dan dat ik zou willen. Was het niet voor Jazz geweest die naast me zat was ik vast al lang weggelopen.
    ''Zijn ze er al over uit hoe we dit het beste kunnen dekken? We moeten na de kerst gewoon weer open neem ik aan.'' begon Jazz over Mason en ik voelde mijn maag al keren bij de gedachtes van zijn lijk dat hier op deze vloer zou moeten liggen. ‘Niet dat ik weet, maar ik heb me niet met hem beziggehouden. Good ol' Kit mag dat doen, en onze lieve Beau.’ zei Max ijzig en boog dreigend naar Jazz toe. ‘En ik weet niet wat je-je zojuist in je hoofd heb gehaald, maar doe niets waar je van weet dat je er sooner or later spijt van zult krijgen...’ zijn woorden deden me rillen waardoor ik voorzichtig haar hand vast nam. Jazz had veel durf om zoiets te vragen en ik wilde haar laten weten dat ik haar steunde.
    " Max, heeft Mason dan niets te betekenen gehad voor je? Zo respectvol praten over hem.. " ik fronste , ik mocht Mason nou ook niet maar Max deed er echt koel over wat me lichtelijk bezorgd maakte. Wat hij dan zo harteloos?



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    BAILEY FAWN "BAMBI" MORRIS
    "Pain and pleasure, like light and darkness, succeed each other."


    25 Y/O • ALMOST 5 YEARS • ROOM 25 • KIT'S GIRL • HALLWAY • KIT

    Hij knijpt zijn ogen samen naar me en ik weet dat ik echt op mijn tellen moet passen, hij is, zacht uitgedrukt, not amused. Ik blijf hem recht aankijken, maar doe toch een stapje achteruit, weg van hem. Ik kan hem echt niet uitstaan, godverdomme. Nog altijd rouwt hij om Jack, terwijl die gast beter af is met een kogel door zijn hoofd en in een kist onder de grond. Jack was een klootzak, hij mishandelde me en hij randde me aan, hij heeft me verkracht! Kit is eigenlijk geen haar beter, want at in principe doet hij precies hetzelfde.
          Hij sluit zijn hand stevig om mijn arm heen en trekt me weg uit de bar, richting de gang. Ik bijt op mijn wang om een kreet van pijn tegen te houden en ik kijk naar de man. 'Het is afgelopen met jouw godverdomme grote mond. Hier komt één hele makkelijke vraag dan, en denk alsjeblieft ook heel goed na voordat je hier antwoord op geeft. Heb jij Mason vermoord?'
          Wel, die vraag had ik aan zien komen en toch schrik ik er wel een beetje van. Hij verdenkt mij. Alweer. Oh.
          'Nee,' antwoord ik dan ook stug. Ik houd mijn gezicht in de plooi en ik kijk de man strak aan. 'Ik heb Mason niet vermoord,' lieg ik glashard en ik wring mijn arm los uit zijn harde greep. Nee, Kit is werkelijk waar geen haar beter dan Jack, want hij mishandelt me net zo erg. Het verschil is, is dat hij niet de enige is hier. Sterker nog, elke man hier doet hetzelfde. Ik schud mijn hoofd en kijk weer naar Kit. 'Waarom denk je dat?' vraag ik dan. Het is waarschijnlijk een loze vraag maar ik sla mijn armen over elkaar heen en ik kijk naar hem. Moet hij nog meer weten? Anders maak ik me graag uit de voeten.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jazz Lena Alvord



    21 || Livingroom || Max & Romy


    Met toegeknepen ogen keek Max mij onderzoekend aan en schudde zijn hoofd. Oh god, misschien toch weer iets te impulsief geweest?
    ‘Niet dat ik weet, maar ik heb me niet met hem beziggehouden. Good ol' Kit mag dat doen, en onze lieve Beau.’ Max boog wat voorover naar mij toe waardoor ik mijzelf meer in te bank drukte om zo de afstand te bewaren. ‘En ik weet niet wat je-je zojuist in je hoofd heb gehaald, maar doe niets waar je van weet dat je er sooner or later spijt van zult krijgen...’
    Ik schud mijn hoofd en weet even niks uit te brengen. Romy had mijn hand vast gepakt om mij te laten weten dat ze me steunde. Ik kan nu maar beter mijn mond dicht houden voordat ik over de knie mag. Ik vind Max daar namelijk wel echt een typje voor en vooral als ik de verhalen van Romy mag geloven.
    "Max, heeft Mason dan niets te betekenen gehad voor je? Zo respectvol praten over hem.. " vroeg Romy en ze fronste. Mijn blik gaat terug naar Max, die zich blijkbaar totaal niet bekommerde over de dood van Mason. Althans, zo komt hij over.
    ''Mason was toch één van jullie. Lijkt mij dat het ook voor jou een schok moet zijn'' Ik heb mijn tong weer gevonden. Ik ben nu toch best wel benieuwd hoe het zat. Ik geef Romy een klein kneepje in haar hand om haar te laten merken dat ik haar ook steun en dat ze niet alleen is. Daarbij mag Max wel eens op zijn nummer worden gezet. Is toch belachelijk dat het hem koud laat, Mason was best een lieve jongen. Zoals ik hem kende dan.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Maximilian Gael Blidworth
    “If I wanted to kill myself I would climb your ego and jump your IQ.”



    Jazz leek spontaan haar tong verloren te hebben. Dan was mijn boodschap dus goed overgekomen. Ik ging weer achterover zitten, tegen de rugleuning van de bank aan, en gooide het klokhuis van de appel met een boogje in de prullenbank. Scoor.
          ‘Max, heeft Mason dan niets te betekenen gehad voor je? Zo disrespectvol praten over hem...’ Romy keek me fronsend aan en ik haalde nonchalant mijn schouders op. In eerste instantie hadden ik en Mason het altijd redelijk al dan niet goed met elkaar kunnen vinden, maar die gast had met zijn poten moeten afblijven van wat van mij was – zoals Cléo. Toen ik erachter was gekomen dat hij meerdere keren Cléo had misbruikt, zonder het mij te vragen nota bene, was ik die gast langzamerhand gaan haten. Zodoende dat ik niet bepaald slapeloze nachten kreeg van het idee dat hij dood was.
          ‘Mason was toch één van jullie. Lijkt mij dat het ook voor jou een schok moet zijn.’
          ‘Mevrouw heeft haar tong weer gevonden hoor,’ merkte ik op en schudde mijn hoofd. ‘Dat hij één van ons, betekent niet dat ik hem ook daadwerkelijk mag. Sterker nog, we mogen elkaar lang niet altijd.’ Ik keek Romy aan. ‘Je hebt geluk dat Cléo er was om Masons behoeftes te vervullen en dat ik hem bij je heb weg kunnen houden. Anders was je nu een stuk minder somber geweest, dat weet ik zeker.’



    26 • Kamer 12 • Zes jaar • Woonkamer • Romy & Jazz


    I just caught the wave in your eyes

    NIKA CALDBURY


    20 • Loverboy • Room 17 • Kitchen • Laelia / Alyx

    ”Uh, bedankt, maar ik heb geen trek,” zei Laelia droogjes toen Alyx haar een bord met een pannenkoek gaf en ze gaf het bord door aan Nika. Max was kort achter Nika gaan staan en had op zijn schouder geklopt toen hij ook de keuken ingelopen was. “Ik neem aan dat je deze twee dames wel aankunt, maar als je back-up nodig hebt, ik zit in de kamer hiernaast.” Hij moest eens weten wat hier net allemaal gebeurd was. Nika knikte kort. “Nauwelijks,” mompelde Alyx, waarna ze nog iets toevoegde over haar teen, dit luider. Nika zuchtte diep. Als dit irritante kind haar mond een kon houden.
          “Ik houd van kickboksen en ijs en heb een hekel aan hakken en vroeg opstaan. Meer hoef je niet te weten, gezien ik jouw naam niet eens weet,” antwoordde Alyx op Nika’s vraag. Oh, wat wilde hij toch maar al te graag de pannenkoekenmix in haar gezicht flikkeren.
          ”Wie heeft er sigaretten nodig? Ik wil er eentje.” Misha was de keuken binnengekomen. Nika zag hoe Laelia kort haar ogen omhoog blikte, maar daarna gelijk weer wegkeek. Nika moest toegeven dat Misha ook niet zijn favoriete persoon op aarde was. “Geen sigaretten in de keuken, alsjeblieft,” meldde Alyx. Laelia schudde haar hoofd. Nika zuchtte nogmaals. Alsof ze hier iets te willen had. “En geen sigaretten, wel pannenkoeken.” Nika moest zich inhouden om zichzelf niet voor zijn hoofd te slaan. Hadden de hersens van dit meisje haar verlaten of zo? Hij kon niet geloven dat iemand daadwerkelijk zo achterlijk was.
          ”Eh, niet om stom te doen of zo hoor, maar uhm– Misha is het type persoon die zelf bepaald waar en wanneer hij rookt…” Laelia schraapte haar keel en keek Misha schuinlings aan. “En nee bedankt.”
          ”Ik kan wel een sigaret gebruiken,” antwoordde Nika uiteindelijk. “Om Dommelina hier…-“ Hij wees kort naar Alyx “-… en Laelia af te komen,” vervolgde hij en hij keek Misha aan. “Niet om gemeen te zijn Alyx, maar je bent een domme kut.”

    "Shit. I fucked up - again."

    [ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 18:34 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Mishlavon "Misha" Vyacheslav


    24 • 5 Jaar • Kamer 16 • The Kitchen • Alyx, Nika & Laelia

    'Geen sigaretten in de keuken, alsjeblieft,' zegt een van de meisjes en een humorloze lach verlaat mijn mond. Excusez-moi? 'En geen sigaretten, wel pannenkoeken.' Laelia buigt voorover naar haar en zegt iets wat ik niet kan verstaan. Ik hoop dat ze Alyx laat weten dat dit niet de manier is waarop ik behandeld word. ‘En nee bedankt.’ Ik grijns.
          'Nee, schat, ik vroeg niet of jij er eentje wil. Ik vroeg of je die van jezelf nodig hebt en of dat ik ze mag.' Ik kijk naar Alyx en de grijns verdwijnt van mijn gezicht. Een gevaarlijke ijzigheid verschijnt op mijn gezicht. 'Ik geloof niet dat ik jou gevraagd heb om mij te vertellen wat ik wel en niet kan doen. Ik wil graag een pannenkoek en een sigaret, dus ik wil graag dat je dat voor mij regelt. Er liggen ergens in de la wel wat sigaretten. Als je niet tegen rook kan dan flikker je maar op.'
          'Ik kan wel een sigaret gebruiken,' zei Nika. 'Om Dommelina hier…-' hij wijst naar Alyx. '-… en Laelia af te komen. Niet om gemeen te zijn Alyx, maar je bent een domme kut.' Een koude lach verlaat mijn mond en ik stap op Nika af om hem een klop op zijn schouder te geven.
          'Kijk, dat is hoe het werkt, Alyx.' Ik ga voor haar staan en kijk op haar neer. 'Ik zou maar doen wat ik zeg, want ik den dat Laelia je wel kan vertellen wat er anders gebeurt. Vooral naar wat er vandaag gebeurd is, ben ik niet in een humeur om mee te sollen.' Ik laat mijn duim kort over haar wang glijden. 'Dus als je je mooie gezichtje zo wil houden, zou ik maar luisteren naar wat ik wil.' Ik plof verkeerd om op een van de stoelen met de rugleuning tegen mijn gespierde borst zodat ik het drietal aan kan kijken. Ik knip in mijn vingers. 'Nou, kom op, waar blijft mijn eten en mijn sigaret?' beveel ik.


    “If there is a past, I have forgotten it.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    CLÉO MAHALIA AGUILLARD


    24 • One of the girls • Room 23 • Nearby the kitchen • Vaiana

    Het was geen rustige ochtend voor Cléo geweest, om het maar even te zeggen. Eerst had ze al een groot deel van de nacht wakker gelegen, vanwege het feit dat ze een moord had gepleegd en toen vond Max het ook nog eens nodig om zijn nood aan seks te bevredigen. Met haar.
          Cléo had uiteindelijk besloten om haar ontbijt te gaan scoren. Toen ze eenmaal in de buurt van de trappen naar de keukens was, liep ze ook die richting uit. Hier liep voor haar een onbekend meisje, van de achterkant althans. Cléo zocht er niet veel achter, dat moest vast een van de nieuwe meisjes zijn. Voor haar gevoel kwamen er dagelijks nieuwe meisjes binnen (en gingen er ook dagelijks meisjes weg).
          Echter, het meisje leek zich niet helemaal top te voelen, vooral niet omdat het Cléo opviel dat ze de hele tijd met haar hand op haar nek drukte. Cléo zuchtte even. Aan de ene kant wilde ze dat dit meisje zelf maar uitzocht hoe ze haarzelf moest redden en verzorgen, maar aan de andere kant kon ze het niet over haar hart verkrijgen om haar het alleen te laten doen. Dit arme schaap zou waarschijnlijk niet hebben geweten waar ze nu weer in verzeild was geraakt. Daarnaast was er in haar beginnende periode ook bijna nooit iemand die haar een helpende hand gaf.
          Cléo versnelde haar pas even, zodat ze naast het meisje kwam lopen. “Ho, wacht even,” zei ze en ze legde een schouder op de schouder van het meisje. Ze keek haar aan. Cléo meende dat haar naam Vaiana was. “Vaiana toch?” vroeg ze toen.
          Zonder het te vragen haalde Cléo voorzichtig de hand bij haar nek weg, zodat ze naar de schade kon kijken. Ze schrok even, ondanks dat het misschien wel helemaal niet zo ernstig hoefde te zijn. “Wie heeft je dat geflikt?” Er was een boze ondertoon in haar stem hoorbaar. Vaiana was hier misschien net enkele weken en.. Dit ging zelfs Cléo te ver.
          ”Kom, ik help je wel,” zei Cléo en ze liet haar hand los, om haar vrije hand vast te pakken en haar mee te nemen naar de plek met de EHBO spullen.

    ”1-2-3.. I don’t care.”

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 17:01 ]


    That is a perfect copy of reality.

    A l y x      E m b e r      K i n s l e y
    EIGHTTEEN || WITH NIKA, LAELIA AND MISHA || KITCHEN || OUTFIT

    you know what they say;
    good things come in small packages

    Alyx rolde met haar ogen toen Laelia het bord doorgaf, en vervolgens begon te praten over hoe Misha, de nieuwe man in de keuken waarschijnlijk, zelf bepaalde waar en wanneer hij rookte. Ze begon zich met de seconde meer te ergeren aan de brave goody two shoes naast haar. Vonden jongens dat nou daadwerkelijk interessant? Makke schaapjes die alles doen wat ze zeggen? Moest Beau niet mee komen aanzetten.
          'Nee, schat, ik vroeg niet of jij er eentje wil. Ik vroeg of je die van jezelf nodig hebt en of dat ik ze mag.' De ijzige blik die op Misha's gezicht verscheen viel te vergelijken met de blikken van de mensen in de groepshuizen, waardoor ze hem gelijk minder mocht. 'Ik geloof niet dat ik jou gevraagd heb om mij te vertellen wat ik wel en niet kan doen. Ik wil graag een pannenkoek en een sigaret, dus ik wil graag dat je dat voor mij regelt. Er liggen ergens in de la wel wat sigaretten. Als je niet tegen rook kan dan flikker je maar op.' Of hij kon gewoon ergens anders gaan roken, zoals een normaal persoon.
          'Ik rook niet in de keuken, dus ik heb geen idee waar die krengen hier liggen.'
          'Ik kan wel een sigaret gebruiken. Om van Dommelina hier…-' Alyx trok haar wenkbrauwen op toen hij naar haar wees. '-… en Laelia af te komen. Niet om gemeen te zijn Alyx, maar je bent een domme kut.'
          'Kijk, dat is hoe het werkt, Alyx.'
          'Je bent welkom om te gaan hoor,' meldde ze luchtig. 'En jij denkt dat het mij wat uitmaakt wat jij van mij vindt omdat?' Als hij daadwerkelijk dacht dat dat haar iets uitmaakte, dan was hij óf dom, óf hij had een erg groot ego. Misschien was het wel beide, zou haar ook niks verbazen. 'En ik ben een kut ja, net zoals jij een lul bent, wat knap van je dat je dat heb opgemerkt. Wil je nu een pluimpje of een sterretje achter je naam?' Ondertussen ging ze rustig door met het bakken van de pannenkoeken, tenminste totdat Klootzak 2 weer begon te praten. De warmte achter haar verraadde dat hij daar was gaan staan, waarop ze zich geïrriteerd omdraaide. Hij was ruim anderhalfkop groter dan haar.
          'Ik zou maar doen wat ik zeg, want ik den dat Laelia je wel kan vertellen wat er anders gebeurt. Vooral na wat er vandaag gebeurd is, ben ik niet in een humeur om mee te sollen.' Okay, dus misschien gedroeg hij zich nu meer dan een eikel dan normaal omdat de overleden jongen zijn vriend was. She got that. She had been there. Alsnog waardeerde ze het niet hoe hij zijn duim over haar wang gleed en met een ruw gebaar duwde ze die weg. 'Dus als je je mooie gezichtje zo wil houden, zou ik maar luisteren naar wat ik wil.'
          'En ik denk dat Beau er niet erg blij mee zou zijn als jij besluit om mijn gezicht te verbouwen.'
          'Nou, kom op, waar blijft mijn eten en mijn sigaret?'
          Alyx wierp hem een geërgerde blik toe, toen hij met zijn vingers knipte. God, ze hoopte maar dat hij zo deed omdat zijn vriend net dood was. Een snelle blik op Nika's bord vertelde haar dat hij nog niet begonnen was aan die pannenkoek. Alyx plukte het bord onder zijn neus vandaan en plaatste die voor Misha. 'En zoals ik al zei, geen idee waar de sigaretten liggen en ik heb geen zin om de rest van de pannenkoeken te laten verbranden.' En zelfs al als ze dat wist, dan ging ze hem dat nog niet vertellen.


    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 20:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Laelia Philyre Laskaris
    “It seems to me that love could be labeled poison – and we'd drink it anyways.”



    Alyx leek mij niet te mogen, of althans, het feit dat ik genoeg hersencellen in mijn kop had om te weten dat je types als Misha – en zelfs Nika – niet moest uitdagen. Geen één jongen in dit hotel eigenlijk. Nou, dat gevoel was geheel wederzijds. Ik kreeg echt kromme tenen van dit kind.
          ‘Nee, schat, ik vroeg niet of jij er eentje wil. Ik vroeg of je die van jezelf nodig hebt en of dat ik ze mag’ Ik keek naar Misha. Oh. ‘Ik geloof niet dat ik jou gevraagd heb om mij te vertellen wat ik wel en niet kan doen. Ik wil graag een pannenkoek en een sigaret, dus ik wil graag dat je dat voor mij regelt. Er liggen ergens in de la wel wat sigaretten. Als je niet tegen rook kan dan flikker je maar op.’ Die reactie had ze kunnen verwachten. Alyx leek bepaald niet onder de indruk.
          ‘Ik rook niet in de keuken, dus ik heb geen idee waar die krengen hier liggen.’
          ‘Ik kan wel een sigaret gebruiken. Om van Dommelina hier… en Laelia af te komen. Niet om gemeen te zijn Alyx, maar je bent een domme kut.’ Dommelina, hoe verzon hij het. Ik kon het niet laten zachtjes te grinniken achter mijn hand.
          ‘Kijk, dat is hoe het werkt, Alyx.’
          ‘Je bent welkom om te gaan hoor,’ meldde Alyx op een luchtige toon. Had ze ook eens niet een weerwoord? ‘En jij denkt dat het mij wat uitmaakt wat jij van mij vindt omdat? En ik ben een kut ja, net zoals jij een lul bent, wat knap van je dat je dat heb opgemerkt. Wil je nu een pluimpje of een sterretje achter je naam?’ Ze ging weer verder met het bakken van die stomme pannekoeken van haar. Misha leek ook niet bepaald geamuseerd. Hij kwam tegenover haar staan.
          ‘Ik zou maar doen wat ik zeg, want ik den dat Laelia je wel kan vertellen wat er anders gebeurt. Vooral na wat er vandaag gebeurd is, ben ik niet in een humeur om mee te sollen.’ No offence, Misha, maar eigenlijk ben je nooit in een humeur om mee gesold te worden... ‘Dus als je je mooie gezichtje zo wil houden, zou ik maar luisteren naar wat ik wil.’
          ‘En ik denk dat Beau er niet erg blij mee zou zijn als jij besluit om mijn gezicht te verbouwen.’ Ik gaf mezelf een facepalm en schudde zuchtend mijn hoofd.
          ‘Nou, kom op, waar blijft mijn eten en mijn sigaret?’ Alyx keek hem geïrriteerd aan.
          ‘En zoals ik al zei, geen idee waar de sigaretten liggen en ik heb geen zin om de rest van de pannenkoeken te laten verbranden.’ Ik duwde mezelf van het aanrecht af en richtte me tot Alyx. Ik was niet iemand die snel haar geduld verloor, of vluf uit haar slof schoot. Echter had Alyx het voor elkaar gekregen om mijn geduld als sneeuw voor de zon te laten verdwijnen. In enkel dertig minuten. Het feit dat ze totaal schijt leek te hebben aan de hierachie die er in het hotel heerste, schoot bij mij flink in het verkeerde keelgat. Dat ze zich zoveel beter leek te voelen dan de rest, samen met haar lieve prinsje op het witte paard, monsieur Beau. Mijn blik gleed van haar, naar de pannekoek in de koekenpan, naar de kom met het beslag erin. Wat ik vervolgens deed was geheel impulsief en ongecontroleerd. Ik greep de bak en keek haar vuil aan.
          ‘Als je die pannekoeken van je zo belangrijk vindt, stik je er toch lekker in?’ bitste ik voordat ik de inhoud van de bak in haar gezicht smeet. De kom smeet ik op het aanrecht neer. De halve keuken – en  Alyx – zat nu onder de pannekoekenmix en iet wat beduusd keek ik om me heen. Toen ik het deed, had het niet eens een zo domme actie geleken. Het was immers niet echt geweldadig geweest. Alleen wist ik zeker dat tuthola hier zou gaan klagen bij Beau en dan was mijn toekomst in dit hotel misschien niet meer zo eh... beau. Die gedachte negerend trok ik een keukenla open. Ik haalde er een oud pakje sigaretten uit en een aansteker. Deze legde ik voor Misha's neus neer. ‘Alsjeblieft.’

    Laelia out.



    20 • Kamer 24 • Anderhalf jaar • Keuken • Nika, Misha, Alyx

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 22:21 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Naam:Vaiana Rowena Howell.


    "I don't want to be temporary, I want my memory to be eternal."
    |New Girl | Misha's Room| With Misha & Dani|

    Ik slenterde richting de keuken, aangezien ik daarheen gestuurd was in mijn zoektocht naar een EHBO doos. De badkamer klonkt logischer als ik erover nadacht, dus dat had mijn volgende stop kunnen worden, als ik niet onderweg één van de andere meiden was tegengekomen. Ik was nog zo voorzichtig, in een poging niemand tegen te komen, aangezien ik als de dood was dat mensen vragen zouden stellen, of één van de andere jongens even onstabiel zou zijn. Ik schrok me dan ook een ongeluk toen er een hand op mijn schouder werd gelegd.
    “Ho, wacht even,” zei ze Ze keek me aan. “Vaiana toch?” vroeg ze toen. Ik knikte voorzichtig, als bevestiging dat ik Vaiana heette. Zij was Cléo volgens mij, Ze stak haar hand uit naar mijn hand, die nog steeds tegen de wond in mijn nek was geduwd. Ze haalde mijn hand weg en leek te schrikken, waardoor ik automatisch beschaamd weg keek.
    Wie heeft je dat geflikt?” vroeg ze. ”Kom, ik help je wel,” zei Cléo en ze sleurde me aan mijn hand mee naar de kamer met de EHBO doos, wat gelukkig niet de keuken was. Vanuit mijn ooghoek had ik Misha daar namelijk gezien en als er iemand was waar ik nu met een grote boog omheen wilde lopen, dan was het Misha.
    Ik beet even zacht op mijn lip. "Dank je, dat je wil helpen," begon ik. "Misha was gewoon niet helemaal bij zinnen denk ik. Of hij is gewoon een lul." Ik keek Cléo even geschrokken aan. "Alsjeblieft zeg niet dat ik dat gezegd heb." ik was hier nog maar net en nu al zat ik onder de kleine wondjes. Geweldig niet, echt weer mijn geluk. Niet dat ik dacht dat de andere meiden het beter hadden, maar ik had gewoon heel even het gevoel dat de wereld tegen mij was.
    "Cléo is toch?" vroeg ik toch maar voor de zekerheid, bang dat ik haar met iemand verwarde. "Ik denk dat er alleen een pleister ofzo overheen moet."


    We've lived in the shadows for far too long.

    NIKA CALDBURY


    20 • Loverboy • Room 17 • Kitchen • Laelia / Alyx / Misha


    ”Je bent welkom om te gaan hoor,” meldde Alyx op een luchtige toon. “En jij denkt dat het mij wat uitmaakt wat jij van mij vindt omdat? En ik ben een kut ja, net zoals jij een lul bent, wat knap van je dat je dat heb opgemerkt. Wil je nu een pluimpje of een sterretje achter je naam?” Nika’s gezicht vertrok even. Hij kon haar manier van praten absoluut niet waarderen, maar hij liet het straffen voor nu lekker aan de anderen over. Vanuit zijn ooghoeken keek hij Misha aan, die ook niet erg blij leek te zijn.
          “Ik zou maar doen wat ik zeg, want ik den dat Laelia je wel kan vertellen wat er anders gebeurt. Vooral na wat er vandaag gebeurd is, ben ik niet in een humeur om mee te sollen.” Goed geprobeerd Misha, maar zelfs dat kon Dommelina niet klein krijgen. “Dus als je je mooie gezichtje zo wil houden, zou ik maar luisteren naar wat ik wil.” Mooie gezichtje? Hm, zo mooi vond Nika haar helemaal niet eigenlijk.
          ”Ik denk dat Beau er niet erg blij mee zou zijn als jij besluit om mijn gezicht te verbouwen.” Geloof me, dat kon onze lieftallige Beau waarschijnlijk geen drol uitmaken. “Nou, kom op, waar blijft mijn eten en mijn sigaret?” Nergens. Alyx keek de jongen geïrriteerd aan.
          “Zoals ik al zei, geen idee waar de sigaretten liggen en ik heb geen zin om de rest van de pannenkoeken te laten verbranden.” Nika wilde hierop antwoorden, maar Laelia kwam al in beweging. Ze duwde zichzelf van het aanrecht af en richtte zich tot Alyx. Lichtelijk geamuseerd keek Nika de twee meiden aan, terwijl hij van een kleine afstand toekeek. Nika zag hoe Laelia na enkele seconden de bak met pannenkoekendeeg vastgreep. Een wenkbrauw ging vragend omhoog.
          ”Als je die pannenkoeken van je zo belangrijk vindt, stik je er toch lekker in?” bitste ze, voordat ze de inhoud van de bak in haar gezicht smeet. De kom smeet ze op het aanrecht neer. Niet veel later keek ze beduusd om zich heen. Nika had al die tijd zijn lach ingehouden, maar schoot nu toch keihard in de lach. Laelia had ondertussen een aansteker uit de keukenla gehaald en die voor Misha neergelegd.
          Nika draaide om Alyx heen. Het was een heel grappig gezicht. “Als we het iets beter verdelen kunnen we Alyx zo in de pan leggen en haar gaan bakken. Dan krijgen we een overheerlijke Alyxekoek,” zei Nika terwijl hij nog steeds rondjes draaide om Alyx heen.
          Toen pakte hij haar hardhandig bij haar arm en draaide hij haar ruw om, zodat ze oog in oog stonden met elkaar. Nika gaf haar een lieve glimlach en begon het pannenkoekenmix met een blij gezicht verder over haar gezicht (en overige lichaamsdelen) te smeren. Hij maakte er echt een kunstwerkje van. Het moment dat hij daarmee klaar was, pakte hij haar shirt vast en veegde hij daar zijn hand die onder de pannenkoekenmix zat mee schoon.
          Nika bekeek het meisje voor zich even, dat zich gehumilieerd zou moeten voelen nu. Voldaan zette hij een stap naar achter. “Om trouwens even terug te komen op je opmerking van eerder. Jij bent inderdaad een kut - ik echter geen lul, dus.. Waar sloeg die opmerking op?” vroeg hij toen. Hij keek met een schuin hoofd naar het in pannenkoekenmix bedekte meisje, waarna zijn blik naar Laelia ging. Hij trok het meisje achter zich, als bescherming voor het zooitje ongeregeld dat zich Alyx noemde.
          ”Ik ga je niet slaan, want ik sla - nog niet - geen meisjes, maar je kan nu beter niet nog meer drama schoppen en die kut pannenkoeken van je gaan maken,” zei Nika tegen d’r. “Ik denk alleen wel dat je én de keuken even moet schoonmaken én nieuwe mix moet maken,” vervolgde hij.
          ”Nou, chop chop,” zei Nika toen het meisje niet direct reageerde, waarna hij haar een harde duw richting het aanrecht gaf.

    "Shit. I fucked up - again."

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 23:23 ]


    That is a perfect copy of reality.