• De opmaak komt er aan, zodra ik terug ben van de winkel. Ik moet eten kopen voor mijn monsters.

    De moordenaar van Mason heeft een privéberichtje van mij gekregen. De anderen; helaas. MAAR. Dit betekent niet dat jij je personage niet verdacht kan doen lijken, of verdachte gedachten kan hebben. Het kan geen kwaad moest je iets verraden, maar het is leuk als we het allemaal spannend proberen te houden ^^

    Het is zaterdag 24 december, omstreeks 8u30. Voor de kersttraditie heeft César toestemming gegeven om de vorige vrijdag het Hotel al om 1u 's nachts te laten sluiten. Er waren ook geen boekingen voor overnachtingen. Zowel de jongens als de meisjes - al moeten deze laatsten wel nog de was en de plas doen) hebben vrij tot maandag 26 december, 20u00. Daarna is Kerstmis voorbij en wordt de Hel weer voortgezet.
          Mason is in de nacht overleden in zijn kamer aan een overdosis drugs en alcohol, maar die zijn niet door hemzelf toegediend. Dit weet de overgrote meerderheid van het hotel niet, maar de situatie is alleszins verdacht. Bijna iedereen is wel eens verdwenen toen Mason dat was, en misschien hebben sommigen anderen wel mee zijn kamer zien ingaan, wie weet... Let the game begin!


    Mhm?

    Mishlavon "Misha" Vyacheslav


    24 • 5 Jaar • Kamer 16 • His room • Norah

    16+

    ‘Dan zal je toch eerst van mij af moeten gaan,’ mompelt ze. Ik geef haar wat ruimte en laat haar onder mij vandaan glippen. Ik leun op mijn ellebogen zodat ik haar wat beter kan zien. ‘Eerst eens wat muziek op zetten.’ Langzaam begint ze kledingstuk voor kledingstuk uit te trekken en ik bijt zachtjes op mijn lip terwijl ik geniet van het uitzicht. Ze kan geweldig dansen en dat komt nu zeker aan het licht. Haar broekje gaat langzaam uit en ze zorgt ervoor dat ik een geweldig uitzicht op haar volle billen heb. Nadat deze uit is draait ze zich naar mij om en ze laat haar handen over mijn gezicht glijden. Ze trekt haar shirt ook uit en ik bekijk haar lichaam even goed. ‘Goed genoeg?’ fluistert ze en een rilling gaat over mijn rug. Jij hebt de eer om mijn laatste twee kledingstukken uit te trekken.'
          'Hm zeker weten,' mompel ik en ik grijns. Ik trek haar naar mij toe en draai ons om zodat zij onder mij op het bed ligt. Ik trek mijn eigen shirt uit en druk dan mijn lippen op die van haar. Mijn handen glijden onder haar rug en terwijl ik haar kus, open ik de clipjes van haar beha. De drugs helpt mij op dit moment om alle andere gedachten te verbannen uit mijn hoofd en enkel te handelen op mijn instincten. Mijn instincten zijn op dit moment heel duidelijk aanwezig: ik wil Norah. Ik gooi haar beha aan de kant en begin dan langzaam een spoor aan kusjes over haar lichaam naar beneden te drukken. Elk klein beetje huid raak ik aan met mijn lippen. Ik denk niet dat ik haar ooit zoveel aandacht heb gegeven, in ieder geval niet van de momenten die ik mij kan herinneren. Ik open ondertussen met één hand mijn eigen broek en duw deze naar beneden. 'Damm,' mompel ik, 'Ty otlichno viglyadish’*.' Ik kom weer naar boven en druk opnieuw mijn lippen ruw op de hare.

    * je ziet er geweldig uit


    “If there is a past, I have forgotten it.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Kesari Zahira Aitkin

    ”It’s easier to let my Demons win than to pretend that I still care enough to fight them.”

    • 23 • 2 years • Lobby, with Max • Leave me aloneOutfit

    De uitdrukking die op Max zijn gezicht verscheen lieten me bijna hardop lachen. Ik geloofde namelijk niet in het feit dat hij zich beledigd zou voelen, want daarvoor kwam hij nog altijd veel te speels over; althans dat was wat ze verduvelde grijns op zijn lippen voor een indruk leek te wekken. Dat zijn ogen tussen mijn woorden door wederom over me heen gleden negeerde ik subtiel, ondertussen raakte ik er aan gewoon dat de jongeman voor me graag zijn ogen de kost gaf. Toch krullen mijn mondhoeken zich op als Max zijn hand op zijn hart legt alvorens hij me een gespeelde pruillip toewerpt.
          ”Auch… pijnlijk om er zo achter te moeten komen dat je zo slecht over me denkt, Kesari,” spreekt hij dan. Echter, voor ik enigszins ook maar een kleine kans krijg hem te voorzien van een van mijn opmerkingen, wordt ik vooraf al onderbroken door Jazz - die uit het niets tevoorschijn leek te zijn gekomen. “Valt best mee Kesari,” bracht ze uit. Lichtjes trok ik een van mijn wenkbrauwen op als ik bemerk dat haar woorden vervuld zijn met haast pure sarcasme. Waar kwam dat ineens vandaan? “Zeg Max, ik dacht dat ik je leukste was? En Cléo, Norah, Laelia” somde de brunette vervolgens op. Ondanks dat ze voor mij onverwachts uit de hoek leek te komen, kon ik het niet helpen zachtjes te moeten lachen, waarbij ik mijn lippen op elkaar moest persen om geen geluid te maken. Jazz had ergens wel een punt. De meeste jongens poogde ons tenslotte allemaal het gevoel te geven dat we voor hen de leukste waren - dat we specialer waren dan de rest die hier rondliepen - en dat niks daar verandering in kon brengen. “Moet ik nog door gaan?”
          ”Waar bemoei jij je nou weer mee, vroeg er iemand hier om een input van jouw kant?” Kil sprak Max zijn woorden uit en lieten ze eveneens merken dat ze geen tegenspraak duldde. Jazz deed er in mijn ogen dan ook beter aan om er wijselijk niet op in te gaan. We hadden al een brutaaltje hier rondlopen en dat leek me meer dan genoeg. Zwakjes schonk ik de brunette dan ook een glimlach en tilde licht mijn schouder naar haar op ten teken dat het op voorhand al een verloren discussie was. “Ik meende wat ik zei, je bent altijd welkom.” Met een licht geforceerde glimlach wende Max zich weer tot me. Bedenkelijk keek ik even naar hem op, waarbij mijn poelen over zijn gezicht heen gleden alvorens ze vast haakte in zijn heldere kijkers.
          ”Was dat het enige dat je meende?” flapte ik er vervolgens uit. De onzekerheid in mijn binnenste woelde onrustig rond en daar ik haar de laatste dagen met steeds meer moeite in bedwang wist te houden, sloeg ze nu een keer geheel onsubtiel toe met de vraag naar een stille bevestiging van iemand anders. Ze had het nodig om terug sterker te worden. Ik had het nodig om er terug bovenop te krabbelen. “En wat als ik niet meer welkom ben, Max? Schuif je me dan net zo goed aan de kant, want in dat geval pas ik liever..”


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    BAILEY FAWN "BAMBI" MORRIS
    "Pain and pleasure, like light and darkness, succeed each other."


    25 Y/O • ALMOST 5 YEARS • ROOM 25 • KIT'S GIRL • HALLWAY • KIT

    'Goed. Als jij de waarheid spreekt, is dat één zorg minder...' Ik kijk hem strak aan en stel hem de vraag waarom hij denkt dat ik hem vermoord heb. Misschien had ik dat beter niet kunnen doen, want vrijwel meteen lijkt hij weer veel kwader dan zonet. Oh, daar zul je het hebben. De trigger. Richting Jack. Fijn. Had ik echt nodig. Kill me.
          'Waarom denk ik dat? Hebben kleine Bambihertjes tegenwoordig geen goed geheugen meer? Hm?' Hij gaat dicht tegen me aan staan en we maken niet eens oogcontact meer, zijn lippen liggen vlakbij mijn oor en ik voel de haartjes van zijn baardje tegen mijn gezicht kriebelen. Bij elke andere man die niet Kit is, zou ik dit op z'n minst toch leuk vinden, maar helaas heeft deze man niet zo'n uitwerking op mij. 'Ben je echt vergeten wat je met Jack hebt gedaan? Hoe ik hem vond nadat hij... Misschien is het ook wel niet belangrijk om je eraan te herinneren wat jij gedaan hebt. Wat uitmaakt is wat ik gedaan heb. Hmm, dat weet je nog wel. En ik kan je er zo nog een keer aan herinneren wat er gebeurt als je vrienden van mij vermoordt.'
          Zijn vingers drukken in mijn heup en verschuiven al snel richtnig mijn middel voor ze op mijn blote huid belanden. Ik haal diep adem.
          'Ik heb Jack niet vermoord,' sis ik dan toch en ik wil hem wat van me af duwen, maar dit keer gaat het me niet gemakkelijk af en hij verroert geen spier. Ik zucht kort en schud mijn hoofd. 'Dat weet je dondersgoed. En ik heb Mason ook niet vermoord, want ik ben niet dom.' Technisch gezien lieg ik niet... niet helemaal. Ik heb Jack niet echt vermoord, ik heb mensen slechts de aanzet ertoe gegeven. Verder heb ik Mason wel vermoord, maar ik ben niet dom. Tenminste, niet zo dom als hij denkt. Toch heb ik geen spijt van mijn acties. Zowel Jack als Mason dwongen me dingen te doen die ik absoluut niet wilde en ze hebben me vernederd tegenover andere mensen. Dat laat ik niet zomaar gebeuren en god, ik ben blij dat ze dood zijn. Dan weet ik tenminste zeker dat ze me niets meer aan kunnen doen en ik weet zeker dat ik ze nooit meer hoef te zien.
          Dit keer krijg ik het wel min of meer voor elkaar om Kit van me weg te duwen en ik kijk de man aan, met een lichtelijk kwade blik in mijn ogen. 'Ben je klaar? Dan ga ik nu weer.'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    N o r a h      A r o h a      W a l k e r
    NAKED || WITH MISHA || MISHA'S ROOM

    only a fool mistakes kindness for weakness,
    there is the heart of a lion within the spirit of a lamb.
    grace is selfless strenght

    'Hm zeker weten,' mompelde Misha, waardoor een golf van opluchting door haar heen ging. Hij zou haar tenminste niet slaan om dat… Hij trekt haar onder zich en nadat hij zijn eigen shirt uit heeft getrokken, heeft hij haar binnen enkele seconden ontdaan van haar beha. Het kloppen van haar hart versneld wanneer hij kusjes op haar lichaam drukt en een zacht, goedkeurend geluidje kwam over haar lippen. Hoe slecht het ook was, ze kon het niet helpen om van deze momenten te houden, de momenten waarin hij haar nog aandacht gaf, al was het maar om seks. Op andere momenten gaf hij haar geen aandacht, lang niet zoveel in elk geval. Maar… het moest ergens goed zijn toch, dat ze hem op deze manier wist af te leiden? Het gaf haar het gevoel alsof ze nog een beetje nuttig was, dat ze hem wist af te leiden van zijn demonen, al was het maar voor even.
          Zijn broek verdwijnt naar beneden. 'Damm, Ty otlichno viglyadish.’ Haar Russisch was niet goed genoeg om te weten wat dat betekenen, maar tijd om haar hoofd er over te breken had ze niet. Hij drukte zijn lippen alweer op de hare, waardoor er nog maar één ding in haar gedachten speelde: Misha.

    we all know what happens here

          Hij gleed van haar af en zachtjes na hijgend bleef ze liggen. ‘Jezus,’ murmelde ze met een hese stem. Ze moest toegeven dat dat één van hun beste keren was geweest. Misschien wel dé beste. Norah liet haar ademhaling tot rust komen, kijkende naar het plafond, en uiteindelijk gleed haar blik naar Misha, die op de rand van het bed zat. Voor enkele seconden drukten haar tanden onzeker in haar onderlip. Ze hoopte dat… dat zijn humeur niet eens om sloeg. Dat was vaker het geval wanneer ze hem gekalmeerd had. Er na werd hij boos, toen hij het besefte, wat ze vaak moest bekopen met een hard klap.
          Norah pakte het kussen onder haar hoofd vandaan, drukte die tegen haar blote bovenlichaam en verplaatste zich naar vlak achter Misha. Ze streek kort met haar neus langs zijn hals, waarna ze een zachte kus drukte op de plek waar ze hem zo’n tien minuten eerder een zuigzoen had gegeven. ‘Interesse in een gezamenlijke douche?’ stelde ze hem fluisterend in zijn oor voor. ‘Compleet in belang van het milieu natuurlijk.’ Ze glimlachte tegen de huid van zijn hals en liet daarna voorzichtig haar hoofd op zijn schouder rustten.
          Don’t get mad please…


    [ bericht aangepast op 30 maart 2017 - 5:30 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mishlavon "Misha" Vyacheslav


    24 • 5 Jaar • Kamer 16 • His room • Norah

    Ik laat me naast haar vallen en sluit mijn ogen. Mijn borst gaat snel op en neer en een zwakke grijns krult mijn lippen omhoog. Dat was goed.
          ‘Jezus,’ hoor ik Norah zeggen. Ik kom langzaam overeind en ga op de rand van het bed zitten. Mijn schouders laat ik een beetje hangen. Ik wil voorover buigen om mijn onderbroek te pakken, maar mijn spieren voelen vermoeid en stijf aan door een combinatie van inspanning en drugs. Ik merk dat het bed achter me wat inzakt en voel dan zachtjes Norahs neus tegen mijn nek. Ik sluit mijn ogen en laat haar een kus in mijn nek geven. ‘Interesse in een gezamenlijke douche?’ stelt ze voor en ik knik langzaam. ‘Compleet in belang van het milieu natuurlijk,' zegt ze en een schorre lach rolt over mijn lippen. Ergens diep van binnen razen nog steeds alle woedende gedachten en gevoelens, maar vermoeidheid heeft nu de overhand genomen en de wereld om mij heen is onscherp. Het is bijna alsof de drugs alle scherpe randen weggevaagd heeft en ik enkel overblijf met een numb gevoel. Ik kom langzaam overeind en moet mezelf even opnieuw oriënteren omdat alles weer begint te draaien. Ik draai me zonder schaamte om en trek haar overeind in de richting van de badkamer. Ik zet de douche alvast aan en verzamel dan wat zeepjes in de kast staan. Ik leg twee gigantische handdoeken klaar en trek haar in stilte de douche in. Een rilling gaat over mijn rug als het water op ons neervalt. Eventjes sluit ik mijn ogen en een diepe zucht verlaat mijn mond. Langzaam sla ik mijn armen rond haar nek en trek ik haar wat dichter tegen me aan. Ik leg beide handen op haar wangen en open dan langzaam mijn ogen. Even kijk ik haar in stilte aan.
          'Je gaat me wel helpen, toch?' vraag ik zachtjes. Ik strijk een pluk haar uit haar gezicht en laat mijn vinger langzaam over haar lippen glijden. 'Je gaat mij toch wel helpen uitvinden wie het heeft gedaan heeft? En als we weten wie het is... dan help je mij mee om hen hetzelfde aan te doen.' Het is geen vraag meer. Mijn laatste woorden zijn bijna uitgesproken als een feit.


    “If there is a past, I have forgotten it.”

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 21:20 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    N o r a h      A r o h a      W a l k e r
    NAKED || WITH MISHA || SHOWER

    only a fool mistakes kindness for weakness,
    there is the heart of a lion within the spirit of a lamb.
    grace is selfless strenght

    Een lach. Norah’s lichaam ontspant voor even. She was safe, for now. Hopelijk bleef dat zo. Tijdens kerstmis rondlopen met een blauw oog of gekneusde stond niet op haar bucketlist. Ze bleef haar ogen echter op Misha gericht houden, gezien hij er nog steeds out leek. Wat voor drugs hij had genomen wist ze niet, en ook niet hoeveel, wat verontrustend was. Het enige wat ze wist is dat het niet een overdosis was, anders was hij allang knock out geweest. Misha stond op, maar wankelde even, wat haar zorgen niet zo bepaald weg nam. Net toen ze wilde vragen of het ging, trok hij haar overeind en nam hij haar mee naar de badkamer.
          Terwijl Misha de douche klaar maakte, borstelde ze enkele knoppen uit haar donkere lokken, gezien douchen dat enkel erger zou maken. Niet veel later trok Misha haar onder de warme stralen van de douche. Zijn armen gleden om haar nek en hun lichamen drukten tegen elkaar aan, maar op een totaal andere manier dan eerder. Het was niet seksueel nu, het voelde haast meer vertrouwt, hoe vreemd dat ook was met iemand als Misha, en na wat hij haar aangedaan had. Norah voelde zijn handen op haar wangen en keek op naar hem vanonder haar wimpels. Na nog enkele seconden van stilte begon hij te praten.
          'Je gaat me wel helpen, toch?' Zijn stem was zacht, iets wat zelden voorkomt bij hem, en het leek hem haast kwetsbaar lijken. 'Je gaat mij toch wel helpen uitvinden wie het heeft gedaan heeft? En als we weten wie het is... dan help je mij mee om hen hetzelfde aan te doen.' Het was geen vraag, het was ook geen suggestie, maar een eis. Norah wist dat ze zelf in de problemen zou komen, als ze er niet mee zou inwilligen. Hoe grote hekel ze er ook aan had om anderen pijn te doen, het bleef ieder voor zich in haar wereldje. Daarnaast… Ze wist niet wat het met Misha zou doen, als ze niet zou helpen. Niet dat ze dacht dat ze van erg grote waarde was voor hem, maar ze wist hem soms nog wel op het spoor te houden, al was het maar tijdelijk. Plus, de kans dat een van de meisjes het had gedaan was klein, toch? Als een van de jongens verdween, dat zou alleen maar goed zijn…
          ’Ik zal je helpen,’ verzekerde ze hem. Haar hand gleed naar de zijne en ze kneep er zachtjes in. ‘Het komt goed, en degene die het gedaan heeft zal zijn verdiende loon krijgen.’ Ze wipte een stukje haar omhoog op haar tenen zodat ze een kus op het puntje van zijn neus kon drukken. Een bemoedigende glimlach verscheen op haar lippen, waarna ze haar aandacht verschoof naar de zeepjes. Kieskeurig rook ze er aan, en uiteindelijk koos ze eentje uit die naar citrusgeuren rook. Langzaam begon ze de zeep over haar armen, benen, buik en borsten te wrijven, waarna ze haar ogen oprichtte naar Misha.
          ’Wil jij mijn rug doen?’


    [ bericht aangepast op 6 april 2017 - 5:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mishlavon "Misha" Vyacheslav


    24 • 5 Jaar • Kamer 16 • His room • Norah

    'Ik zal je helpen,’ zegt ze en ik ontspan weer een beetje. Ze pakt mijn hand vast en knijpt er zachtjes in. ‘Het komt goed, en degene die het gedaan heeft zal zijn verdiende loon krijgen.’ Ze gaat op haar tenen staan en ik sluit mijn ogen als ze een kus op mijn neus drukt. De wereld om ons heen is nog steeds dubbel, maar de woede is voorlopig in ieder geval weg. Ik kijk toe hoe ze een zeepje uitzoek en laat mijn ogen hongerig over haar lichaam glijden. Uiteindelijk pakt ze een citroen zeep en begint ze haar lichaam te wassen. Terwijl ik langzaam mijn haar begin te wassen, kijk ik nog steeds toe. Nadat ik mijn haren uitgespoeld heb, kijkt ze naar me op. 'Wil jij mijn rug doen?’ Ik knik langzaam en pak het zeepje van haar aan. Ik begin deze langzaam over haar rug te wrijven en laat mijn lippen kort langs haar schouders glijden. Uiteindelijk spoel ik de zeep af. Ik zeep mijzelf in en spoel dit snel af.
          'Oké, genoeg gedoucht,' zeg ik. Ik grijns en zet de douche naar ijskoud zodat we beide een bak ijskoud water over ons heen krijgen. 'Hup, eruit.' Ik geef haar een duwtje en sla haar op haar kont. Zelf stap ik ook uit de douche en pak ik een grote handdoek voor ons beide. Op mijn gemak begin ik me af te drogen en ik wikkel de handdoek om mijn middel heen. 'Nu gaan we drugs halen,' zeg ik. Ik stap de badkamer uit en open mijn kast om me om te kleden. 'Ik gebruik je geld van de afgelopen week,' zeg ik. 'Dat van mij is op. Je krijgt het later wel weer terug.' Uiteindelijk stap ik weer terug in de badkamer en ik duw een setje lingerie en een jurk in haar handen. 'Ik wil dat je dit draagt. We gaan daarna uit eten.'


    “If there is a past, I have forgotten it.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    KIT HARVEY ELLIS JONES
    29 • The Hallway • Slightly Investigating • Distressed, Indifferent & Irritated • Bailey • Outfit


    'I can't walk on the path of the right, 'cause I'm wrong.'


    'Ik heb Jack niet vermoord,' siste ze. Ze probeerde mij weg te duwen en te ontsnappen, maar dat liet ik niet toe. 'Dat weet je dondersgoed. En ik heb Mason ook niet vermoord, want ik ben niet dom.' Ik zuchtte enigszins gekalmeerd. Ik had al geen zin meer in de discussie, en ook al had ze gelijk (ze is niet dom) vertrouwde ik haar voor geen meter.
          'Bailey,' begin ik echter streng. 'Wat denk je dat er is gebeurt met de mensen die hem daadwerkelijk hebben vermoord? Hm?' Ik blijf even stil, waarna ik toch weer mijn gezicht dichter bij het hare breng, en haar kin met mijn hand dringend vastpak.
          'Mors... dood,' sis ik. 'En ik kan verder in detail gaan over wat ik met ze heb gedaan, maar dat zal ik je besparen. Weet alleen dat zij het nog erger dan jij hadden, en dat bewijst ook maar weer wat ik zal doen als ik erachter kom dat jij tegen mij liegt.' Ik liet haar gezicht weer los, en liet haar enigszins de ruimte, waardoor ze zich beter los kon wringen.
          'Ben je klaar? Dan ga ik nu weer.' Ik pakte haar pols niet erg stevig vast, maar zorgde er wel voor dat ze niet direct weg kon lopen.
          'Nee. Ik ben niet klaar. Laat het duidelijk zijn dat je je bek houdt over wat er met Mason is gebeurd. Voor zover iedereen weet is hij niet vermoord maar heeft hij zichzelf een overdosis gegeven...' Ik was even stil. 'Ik moest alleen zeker weten dat jij het niet was,' mompelde ik daar achteraan. Nu pas realiseerde ik hoe dom het eigenlijk van mij was geweest om mezelf zo te laten gaan... Niemand mag dit zomaar weten. Ze moest stil blijven.
          'En... Als je daarvoor iets terug wilt ben ik bereid dat in acht te nemen. Maar je moet echt je mond dicht houden...'
    Ik liet haar los, maar keek haar in afwachting nog aan. Ik was klaar met boos zijn.


    how dare you speak of grace

    BAILEY FAWN "BAMBI" MORRIS
    "Pain and pleasure, like light and darkness, succeed each other."


    25 • ALMOST 5 YEARS • ROOM 25 • KIT'S GIRL • HALLWAY • KIT

    'Bailey, wat denk je dat er is gebeurd met de mensen die hem daadwerkelijk hebben vermoord? Hm? Mors... dood. En ik kan verder in detail gaan over wat ik met ze heb gedaan, maar dat zal ik je besparen. Weet alleen dat zij het nog erger dan jij hadden, en dat bewijst ook maar weer wat ik zal doen als ik erachter kom dat jij tegen me liegt.' Hij laat me los en ik wring me een beetje uit zijn strakke greep. Ik heb geen claustrofobie en ik ben er ondertussen aan gewend als de jongens me zo klemzetten, maar nog altijd voel ik me er niet prettig door. Ze vernederen ons en ze denken dat we minderwaardig zijn, dat we achter het aanrecht horen en dat vrouwen gewoon ondergeschikt zijn. Ik haat ze, stuk voor stuk haat ik ze. Waar veel meisjes nog altijd een soft spot hebben voor hun loverboy, heb ik Kit nooit gemogen en hij mij ook niet. Het is wederzijds, en toch houdt hij me hier, tussen de hoertjes zodat we geld kunnen verdienen voor ze op een manier die je niemand toewenst.
          'Nee. Ik ben niet klaar,' zegt hij echter als ik weg wil lopen en hij pakt mijn pols weer vast, waardoor ik wederom met mijn ogen rol maar dat uit het zicht voor Kit houd, want hij is al boos en ik wil hem niet nog bozer hebben. Hij vertelt dat niemand erover mag weten en ik zucht een keer. Goh, ineens is hij veel liever dan normaal. Liever is natuurlijk subjectief, want nog altijd laat hij me niet gaan, maar hij laat weten dat ik oprecht mijn mond moet houden en niet tegen de rest moet zeggen dat dit moord was. Ik weet natuurlijk dat het moord was, want ik was er zelf bij, maar dat laat me koud. 'En... als je daarvoor iets terug wilt, ben ik bereid dat in acht te nemen. Maar je moet echt je mond dichthouden...'
          Ik staar hem even aan en snuif kort. 'Als je bereid bent me te laten gaan, praten we verder,' zeg ik zacht, 'maar ik zal me stilhouden. Voor nu.' Ik haal mijn schouders op en draai me een beetje weg van de man. Hij is intimiderend en ik ben wel de laatste dat te ontkennen, maar ik kan me niet compleet onderwerpen aan zijn macht. Ik kan het niet en ik wil het niet. Ik zal mijn mond houden want ik weet dat ik mezelf in de vingers zal snijden als iedereen erachter komt dat hij vermoord is, maar ik kan me niet stilhouden alleen omdat Kit anders begint te janken. Het zal allemaal wel. Ik kijk weer naar Kit en strijk een plukje haar achter mijn oren. 'Mag ik gaan? Of moet je me nog langer verhoren?'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    N o r a h      A r o h a      W a l k e r
    OUTFIT || WITH MISHA IN HIS ROOM

    only a fool mistakes kindness for weakness,
    there is the heart of a lion within the spirit of a lamb.
    grace is selfless strenght

    Norah sloot haar ogen terwijl Misha haar inzeepte. Zulke momenten tussen hen waren zeldzaam, en stiekem koesterde ze dit soort momenten. Het waren kleine puntjes van licht in de verdere duisternis van het leven in het hotel. Het waren momenten die het dragelijk maakten, ook al besefte ze zich maar al te goed dat Misha later waarschijnlijk zou doen alsof er niks gebeurd was. Of hij werd alsnog boos, dat was ook nog altijd een optie, een optie die ze liever niet zag gebeuren.
          'Oké, genoeg gedoucht.’ Een seconde te laat besefte ze wat hij van plan was en een zacht, protesterend geluidje kwam over haar lippen toen het koude water haar huid raakte. Instinctief sloeg ze haar armen om zich heen. ‘Misha!’ zeurde ze. ‘Was dat nou nodig?’
          'Hup, eruit.' Hij gaf haar een zetje, en daarbij gelijk een klapje op haar billen. Mocht hij iemand anders geweest zijn, dan had ze met haar ogen gerold. Met een zachte zucht wikkelde Norah de handdoek om haar lichaam, nog lichtelijk na rillend van het plotselinge koude water. Vanuit de slaapkamer hoorde ze hem roepen dat ze drugs gingen halen. Ze had gehoopt dat hij het niet meer nodig zou hebben, maar ze protesteerde niet. Ze wilde niet zijn woede op haar hals halen. Het verbaasde haar dat hij het haar geld noemde, en dat hij het terug zou geven. Het was tenslotte geld dat ze voor hem moest verdienen. Norah dacht dan ook dat hij er niet veel van meende. Af en toe bewaarde ze wat geld voor haar zelf, als ze een fooi kreeg, maar het standaardbedrag ging naar Misha. Ze zag het “we” gaan drugs halen in elk geval als een goed iets. Betekende dat dat hij haar enigszins vertrouwde?
          Met de handdoek nog om haar heen gewikkeld, was ze in Misha’s kast aan het rommelen, opzoek naar een föhn, toen Misha de badkamer weer inkwam. Hij duwde een rood lingerie setje, en een donkerrode, velvet jurk in haar handen. 'Ik wil dat je dit draagt. We gaan daarna uit eten.' Verbaasd richtte Norah haar bruine kijkers op de man voor haar.
          ‘Uiteten?’ vroeg ze op een zachte toon. De laatste keer dat ze uiteten gingen, was toen ze nog dacht dat hij het gemeend had, alles wat hij tegen haar gezegd had. Mason’s dood moest echt een grote schok voor hem zijn, dat hij nu zo deed. Uiteindelijk knikte ze langzaam, terwijl ze de handdoek over een rek hing en de lingerie aantrok, samen met de jurk. De jurk sloot nauw om haar lichaam, de kleur ervan paste goed bij haar huid, en de beha zorgde er voor dat ze een behoorlijk decolleté kreeg. Het maakte haar niet geruster op om naar de drugsdealers te gaan. Plukkend aan haar donkere lokken bekeek ze zichzelf lichtelijk onzeker en kritisch in de spiegel. ‘Opgestoken haar of los?’ Haar blik gleed voor enkele seconden naar Misha, en daarnaar terug naar haar spiegelbeeld. ‘Ik moet nog even naar mijn kamer om hakken te halen.


    [ bericht aangepast op 19 april 2017 - 4:07 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    NIKA CALDBURY


    20 • Loverboy • Room 17 • Kitchen • Laelia / Cas

    Nika keek rond of er nog een Laelia te bekennen was, maar die had de keuken al ontvlucht. Of in ieder geval, een soort van. Ze was verderop in gesprek met Cassius, die hem al meerdere keren kort had aangekeken, iets wat waarschijnlijk niks goeds betekende.
          In eerst instantie wist Nika niet goed waarom, maar al snel kwam hij tot de conclusie dat Laelia Cas’ meisje was. Top, dat zou een dubbelblauwe neus worden, gevolgd door wat leuke blauwe wangetjes en een leuk, blauw oog erbij. Nou ja, zijn gezicht was dan in ieder geval niet een uitgekotste regenboog.
          Nika wendde zijn blik weer op Beau en Dani. “Als jullie me even excuseren,” zei hij, waarna hij wegliep. Hij liep met schoenen die van lood leken de richting van Cassius en Laelia op, waarna hij zich bij hun plaatste. Hij negeerde Cassius volledig en richtte zich op Laelia.
          ”Ook de chaos van verderop ontvlucht?” vroeg hij aan haar, waarna hij haar een korte glimlach gaf en zich daarna op Cassius richte. Hij bekeek de jongeman voor hem even. Als er een gevecht zou uitbreken - wat hem zeer waarschijnlijk leek - zou Nika dat nooit van hem winnen. Hij leek sterker, was langer en bovendien leek hij ook ouder. Daarnaast zou deze jongeman vast al jaren hier werken. Al met al, als er een gevecht zou uitbreken zou Nika het best zo hard als hij kan wegrennen.
          ”Dus.. Is er iets dat je met me wil delen Cassius? Je zat nogal naar me te staren weetje,” begon Nika het gesprek uiteindelijk zo luchtig mogelijk, waarna hij kort in zijn nek krabde. Hij voelde zich uiterst ongemakkelijk en keek even kort naar Laelia, die ook niet erg op haar gemak leek.
          ”If not.. Arrividechi, vervolgde Nika snel, waarna hij nog net niet de keuken uitrende.

    "Shit. I fucked up - again."


    That is a perfect copy of reality.

    CLÉO MAHALIA AGUILLARD


    24 • One of the girls • Room 23 • Lobby • Kesari, Jazz & Max

    ”Dus, zitten.” Cléo haalde de benodigde spullen uit de doos, legde deze op de wasbak neer en ging op de rand van een muurtje zitten. "Ik denk dat je wel eens vaker wondjes hebt gehad die schoongemaakt moesten worden, dus het lijkt me onnodig om je te gaan vertellen dat het pijn kan gaan doen, right?" vroeg Cléo toen aan haar.

    Zodra Cléo het meisje had geholpen met de wondjes die ze opgelopen had tijdens haar kennismaking met die lul van een Misha, had ze de EHBO-doos weer opgeborgen en afscheid genomen van het meisje. Ze vond deze nieuweling absoluut niet vervelend, maar ze vond haar zeker ook niet aardig genoeg om haar eigen dag op te geven zodat zij niet weer in gevaar zou terechtkomen. Ze was immers nieuw en stiekem vond Cléo het meer dan gepast dat zij het hotel en de mensen in het hotel leerde kennen.
          Zonder echt een bestemming te hebben, liep ze door het hotel. Ze genoot van het feit dat ze voor enkele dagen eigenlijk geen verplichtingen hadden, behalve een beetje moeten schoonmaken. Gelukkig voor Cléo was ze niet vies van schoonmaken en zelfs al was ze vies van schoonmaken, ze had geen keus. Als je ging protesteren kon je een klap verwachten. Of in ieder geval, dat was toch altijd zo bij Max. Hij waardeerde geen tegenspraak van haar, maar sinds Cléo hier al jaren zat - was ze zeker niet meer zo onderdanig als dat ze eerst was.
          Uiteindelijk strandde ze in de lobby, waar verscheidene mensen zaten. Waaronder een persoon die ze uit duizenden herkende. Max, great. Waarom kon hij niet gewoon voor enkele minuten voor de aardbodem verdwijnen? Waarom moest hij altijd zijn waar Cléo ook was? Ze nam een diepe zucht en stapte toen op het groepje af.
          ”Lekker de roddeltantes aan het uithangen?” vroeg Cléo sarcastisch, waarna ze het drietal een even sarcastische glimlach gaf. Ze ging naast degene zitten die nog een plek vrij was en ontweek Max’ blik zo goed als mogelijk.

    ”1-2-3.. I don’t care.”

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 17:59 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Mishlavon "Misha" Vyacheslav


    24 • 5 Jaar • Kamer 16 • Outside • Norah

    ‘Uiteten?’ vraagt ze en ik knik, zonder daar verder op in te gaan. Ik kijk toe hoe ze zich langzaam aankleed en leun tegen de muur aan, mijn ogen zijn op haar lichaam gericht. ‘Opgestoken haar of los? Ik moet nog even naar mijn kamer om hakken te halen.' Ik kantel mijn hoofd lichtjes.
          'Los,' zeg ik, 'je hebt mooi haar. Je hoeft niet terug naar je kamer. Ik heb ook een paar hakken voor je gehaald.' Ik verdwijn terug in mijn kamer en haal een doos uit de kast die ik in haar handen druk. Ik heb bijpassende hakken voor haar jurk gekocht. Zwart met gouden details op de hak. Het is lang geleden dat ik haar verwend heb, maar ik moet haar aan mijn kant zien te houden, vooral met alles wat er nu aan de hand is in het hotel. Ik leg mijn hand op haar rug en kus haar nek zachtjes. 'Laten we gaan?' zeg ik nadat ze haar hakken aanheeft en ik trek haar mee richting de deur. 'Je weet hoe het gaat als we buiten zijn. Jij bent mijn vriendin,' zeg ik. 'En als je ook maar iets doet in een poging om jezelf hier weg te krijgen, dan schiet ik je neer.' Ik grijns en laat kort het pistool zien dat in de band van mijn broek. Ik knipoog en neem haar mee naar buiten. In stilte lopen we naar beneden.
          'Wij zijn later terug,' zeg ik tegen Kit, als ik hem en Bailey tegen kom. 'Eventjes wat snuifbare gezelligheid ophalen en daarna neem ik deze dame mee uit eten.' Ik kijk Bailey en kantel mijn hoofd lichtjes. 'En niet zo serieus Kit, daar krijg je rimpels van.' Ik knijp kort in Baileys kont en lach voordat ik Norah meetrek naar buiten en mijn arm om haar schouder heen wikkel. 'Je kan wel wat zonlicht gebruiken, ze ziet een beetje bleek schat,' zeg ik en ik knijp in haar wang. Vervolgens laat ik haar los en sla ik rechtsaf een steegje in. Ik heb mijn "vrienden" alvast op de hoogte gebracht dat ik wat nodig heb. 'Heb jij het geld mee?' vraag ik haar.


    “If there is a past, I have forgotten it.”

    [ bericht aangepast op 23 april 2017 - 10:20 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Maximilian Gael Blidworth
    “Draw me into your world – rather than forcing me to listen.”



    Was dat het enige dat je meende?’ zei Kesari na een stilte en ik keek haar verbaasd aan, voordat een diepe zucht over mijn lippen rolde. Had ze dan helemaal niets gehoord van wat ik zojuist tegen haar had gezegd? Mijn ogen gleden even over haar heen en ik kwam wat dichterbij zodat ik mijn hand op haar onderrug kon plaatsen en ik haar indringend aan kon kijken. ‘En wat als ik niet meer welkom ben, Max? Schuif je me dan net zo goed aan de kant, want in dat geval pas ik liever...’ Ik plaatste mijn hand kort op haar wang.
          ‘Ik zei zonet toch al dat jij altijd welkom zult zijn Kesari, h–’
          ‘Lekker de roddeltantes aan het uithangen?’ Ik liet Kesari los en verplaatste mijn blik naar Cléo, die ons gesprek kwam binnenwalsen. Ik keek Kesari veelbetekenend aan voordat ik mijn aandacht op Cléo richtte – die duidelijk probeerde mijn blik te ontwijken. Ik nam haar kun tussen mijn duim en wijsvinger en dwong haar om mij in mijn ogen aan te kijken.
          ‘Hm gaat je niets aan,’ zei ik en liet langzaam haar kin los, waarna ik mijn hand op haar kont plaatste en haar wat dichter tegen mij aantrok. ‘Volgens mij heeft iemand hier mij gemist, of niet soms, Cléo?’ Ik keek haar met een gekanteld hoofd aan en kneep even in haar billen.



    26 • Kamer 12 • Zes jaar • Lobby • Kesari, Jazz & Cléo


    I just caught the wave in your eyes

    N o r a h      A r o h a      W a l k e r
    OUTFIT || OUTSIDE || MISHA'S GIRL || WITH MISHA

    only a fool mistakes kindness for weakness,
    there is the heart of a lion within the spirit of a lamb.
    grace is selfless strenght

    'Los, je hebt mooi haar. Je hoeft niet terug naar je kamer. Ik heb ook een paar hakken voor je gehaald.' Norah knikte gewillig en borstelde haar donkere lokken zorgvuldig over haar schouder terwijl Misha weer de slaapkamer in verdween. Hij keerde terug met een doos en haar mond viel een stukje open toen ze die opende. Wauw. De hakken waren echt prachtig. ‘Oh, ze zijn echt mooi.’ Voorzichtig streek ze met haar vingers over de gouden hak, alsof het kon breken onder haar aanraking. ‘Dankjewel.’ Norah drukte een kus op zijn wang, wat gevolgd werd door zijn hand op haar onderrug en een kus in haar nek.
          'Laten we gaan?'
          ’Make-up,’ mompelde ze, ‘een paar minuutjes.’ Een van de weinige voordelen van werken in het hotel is dat ze had geleerd om snel make-up bij te werken en op te doen, waardoor ze inderdaad iets later al klaar was.
          'Je weet hoe het gaat als we buiten zijn. Jij bent mijn vriendin. En als je ook maar iets doet in een poging om jezelf hier weg te krijgen, dan schiet ik je neer.' In echte Misha-stijl liet hij zijn pistool zien, gepaard met een knipoog. Norah knikte ten teken dat ze het begrepen was. Ze was niet dom. Misschien dat hij haar momenteel nodig had, maar hij zou haar zonder twijfel neerschieten mocht ze echt proberen weg te lopen. En als hij dat niet deed… dan verkocht hij haar wel aan een goedkoper bordeel. Het leven in het hotel was vaak verre van prettig, maar het kon altijd een stuk eerder. Ze had ook in een goedkoop bordeel kunnen behandelen, waar de meisjes nog meer als vuil behandeld werden. Nee, dat zou ze zeker niet aan kunnen. En eigenlijk, eigenlijk wilde ze ook bij Misha blijven.
          Na een kort gesprek met Bailey en Kit liepen ze naar buiten, terwijl ze zenuwen bij Norah toe begonnen te nemen. Ze hield niet van drugsdealers. 'Je kan wel wat zonlicht gebruiken, je ziet een beetje bleek schat.’ Ze maakte een zacht geluidje van instemming, al wist ze zelf dat haar bleke gezicht op dat moment niet door gebrek aan zonlicht kwam. Nee, ze hield echt niet van drugsdealers. Ze kregen een heel assortiment aan klanten in het hotel. Getrouwde mannen die gewoon ontrouw waren. Getrouwde mannen die behoefte hadden aan gezelschap omdat ze dat van vrouw niet veel kregen. Mannen die gewoon wat aandacht en liefde nodig hadden. Rijke zakenmannen die graag lieten zien hoe rijk ze waren. Trust fund studenten. Hier en daar een bachelorfeest. Tussen al die categorieën zaten wel rotte appels, maar de meerderheid leek nog enigszins mee te vallen. Dat gold niet voor de categorie drugsdealers. Die bestond enkel uit rotte appels. Haar laatste aanvaring met één van die drugsdealers, die haar voor een nacht had “gehuurd” stond nog vers in haar geheugen gegrift. Drugs als wiet vond ze niet zo erg, maar de drugs die die man haar gegeven had, ze had geen flauw benul wat het was geweest. Het liet haar de hele tijd wat benauwd, licht in haar hoofd en paniekerig voelen. Ze leek ook bijna alle kracht in haar lichaam verloren te hebben, waardoor de man zijn gang kon gaan en haar zachte smeekbedes om voorzichtiger te doen werden compleet genegeerd. De dag na een volledige nacht kregen ze altijd vrij, en ze was die dag nauwelijks haar bed uit geweest.
          'Heb jij het geld mee?'
          ’Ja,’ mompelde ze afwezig terwijl ze op het tasje dat over haar schouder hing klopte. Ze liepen een steegje vlakbij het hotel in en Norah liet haar hand afzakken naar de van Misha, zodat ze die vast kon pakken. Later zou hij haar vast berispen omdat ze zijn hand zo’n beetje fijn kneep. Het was dat Misha haar naar voren trok, anders stond ze vastgevroren aan de grond.
          ’Ah, Vyacheslav. Daar ben je.’ Het was een groepje van drie mannen, maar degene die sprak zag er het meest intimiderend uit en was duidelijk de leider. ‘Altijd een genoegen om zaken met je te doen.’ Zijn woorden waren tegen Misha gericht, maar zijn ogen focusten zich op Norah. Haast onbewust zette ze een stap dichter naar Misha toe. Het was duidelijk dat het de man wel beviel wat hij zag en Norah wilde hevig dat Misha haar een wat minder onthullende jurk had gegeven, of dat ze een klein decolleté had, of eigenlijk gewoon alles wat haar minder aandacht van de man zou bezorgen. Op dat moment voelde het alsof ze net zo goed geen jurk kon dragen, door hoe niet alleen de man, maar ook zijn handlangers, naar haar keken.
          ’We hadden al een prijs afgesproken,’ vervolgde de man, ‘maar misschien kunnen we nog onderhandelen?’ Hij knikte naar Norah. ‘Als je je vriendinnetje aan ons uitleent, dan kan ik je flinke korting geven.’ Hij likte over zijn lippen. ‘Of nog beter: geef haar een weekje aan ons, en ik geef je twee weken gratis drugs.’ Hij legde zijn hand op de plek waar zijn hart zou moeten zitten. Ze betwijfelde of hij wel eentje had. ‘Ik beloof je dat we goed voor haar zullen… zorgen.’ Norah was inmiddels nog bleker geworden en voelde zich alsof ze het elk moment kon begeven. Het enige wat haar nog op haar plek hield, was Misha naast haar en haar hand in de zijne. Vanuit haar ooghoeken keek ze naar hem. Alsjeblieft, niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered