• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Ik heb nu voor 3 van mijn 5 toetsen allemaal lager dan een 4,5 gehaald, Waarom doe ik nog de moeite


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn patronus is een Weasel. Muwhaha love it. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Reading my old story back like, holy shit, I'm a cruel writer.

    Jaaaaa, mijn wacom <3 ;-;


    Caution first, always.

    De studie die ik wil gaan doen heeft Wiskunde nodig. Fuck. Me. Ik fáál in wiskunde.

    + egh. Ik haat dit zo erg. Geen wonder dat ik geen opleiding wil doen na de Havo.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 16:44 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn hand doet zoveel pijn van het schrijven. Ik wil van tentamen week afzijn :c


    Seasons will change, but I shall remain

    ik douw zo meteen no joke je hoofd je anus in


    Heaven is a place that we all have

    Food makes you happy. The fact that I keep telling you that I care about you to make you feel better. Great. Thanks for nothing, eh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Haha fantastic beasts is zelfs in slechte kwaliteit nog de beste film ooit ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Lol, als er een schaap over de dam is... :')
    Mijn bus staat open en iedereen staat ervoor. Ik kom aanlopen en kijk even heen en weer tussen de mensen die wachten op de bus en de bus en stap dan maar gewoon naar binnen. Nu zit iedereen binnen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik speel CoD en mijn hond ligt op mijn schoot te slapen. Goals wel hoor.


    — Inner peace, it's hard to find. —


    Heaven is a place that we all have

    No_Maj schreef:
    Lol, als er een schaap over de dam is... :')
    Mijn bus staat open en iedereen staat ervoor. Ik kom aanlopen en kijk even heen en weer tussen de mensen die wachten op de bus en de bus en stap dan maar gewoon naar binnen. Nu zit iedereen binnen.

    Hahahahha, dat heb ik ook altijd. Maar dan om bij de bushalte te wachten. Iedereen staat altijd te kijken naar alle haltes, maar als ik dan naar de specifieke halte loop, loopt ineens iedereen achter me aan :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Heb mijn tentamen gelukkig gehaald, al viel het wel wat tegen als je kijkt naar alle moeite die ik erin heb gestopt


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Update: nu ligt ie te snurken en ik kan echt niet stoppen met lachen.


    — Inner peace, it's hard to find. —