• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Het maakt mij echt een beetje kwaad dat men nog steeds niks doet met het feit dat kinderen gewoon voorlichting zouden moeten krijgen over de gevaren van social media op school. Verplicht. Ik heb er al meermaals wat van gezegd op mijn oude middelbare maar docenten en directeuren weigeren gewoon te luisteren, terwijl het echt een groot probleem is. Ugh.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik haat het om iedere keer weer te denken dat ik een bijzonder iemand heb gevonden die echt een beste vriend(in) zou willen worden, om er vervolgens weer onder te lijden als ze steeds minder contact willen en even flink op mijn hart stampen. Waarom leer ik het nooit..


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    yes this will do thanks


    Heaven is a place that we all have

    Ik vind het wel echt superchill dat ik meerstemmig nu met mijn moeder kan oefenen :3
    Zo leer ik ook te luisteren naar die ander en naar mezelf ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Damn, Travis Maddox. Where can I find someone like you?


    En dan flickert mijn laptop van de piano, waarna ik in poging hem op te vangen ik hem vervolgens tegen de muur sla. Well done Lieke :W

    Gibbs schreef:
    (...)

    Who is Sam? x)


    !!!!!



    THE LORD OF THE RINGS

    Ugh fantastic beasts is zo geweldig. Het heeft echt alles. Damn.


    Happy Birthday my Potter!

    Frey_ schreef:
    (...)

    !!!!!



    THE LORD OF THE RINGS


    Oooh die Sam! Die Sam is awesome. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Oooh die Sam! Die Sam is awesome. ^^


    Potatoes are too

    Ugh, ik ben niet supergoed in volhoudend onderzoek doen. Als ik op die tekst google, krijg ik alleen de lyrics. Maar ik wil weten of het daadwerkelijk een historische tekst is of opgeschreven voor dat nummer...?


    Stenenlikker

    Oh gosh I cried over a fanfic. Such a mess.

    Kijk om je heeeheeeheeen en wees een heel klein beetje kleurenblind. Dan zul je zien hoe er een FONKELNIEUWE dag begint (dance)


    Happy Birthday my Potter!

    Naar bed gaan of niet. That's the question.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    oh nooooo ik heb mijn 8888 gemist D: D: D: pijnlijk dit


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys