• Hallo lieve users!
    Het is weer tijd om te stemmen op de eerste inzendingen van de xOTM-wedstrijden van dit jaar!

    Na alle feesten van december, zijn de inzendingen van Quiz of the Month nog heerlijk in dit thema blijven hangen. De twee gezellige inzendingen nemen het in deze poll tegen elkaar op!

    Al vind je rijmen dan nog zo fijn, deze keer zullen de inzendingen van Poem of the Month toch net wat anders…. gaan! Met goede nieuwjaarsvoornemens gaan de zes gedichten met elkaar de strijd… in. Hier kan je stemmen op je favoriet!

    En ook Column of the Month wil graag goed aan het nieuwe jaar beginnen. Ook zij hebben zich eens verdiept in de nieuwjaarsvoornemens en daar eens spitsvondig hun mening over geuit. Kies hier de leukste uit!

    Als je open staat voor verrassingen, moet je zeker eens een kijkje nemen bij de inzendingen van Image of the Month van deze maand! Met een Onverwacht thema zijn er vier geweldige inzendingen binnengekomen! Stemmen maar!

    En Story of the Month niet te vergeten, met een schijnveilig randje dat je niet ziet aankomen. Stem hier op de verhalen!


    Zin om ook wat extra credits te verdienen volgende maand? Houd dan zeker onze wedstrijdtopics in de gaten vanaf 1 februari! *O*



    Groetjes,
    de xOTM-mods


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vergeet niet te stemmen! :Y)


    Ik wil een tuin vol egels

    Vergeet niet te stemmen! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    gestemd op enkele polls (bloos)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    gestemd op enkele polls :)

    [ bericht aangepast op 28 jan 2017 - 14:57 ]

    Metamorphoses schreef:
    gestemd op enkele polls (bloos)


    Caution first, always.

    Ik heb op IOTM gestemd, want dat is de enige waar ik niet aan meedoe, haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Het is de laatste dag om te stemmen! *O*


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.