• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 21:04 ]


    Caution first, always.

    Ik verdien deze ondraaglijke pijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Hahahahahaha haha. Ha.
    *cries*


    Mhm?

    39,4 — Jammer dan, ik moet naar stage.


    Ik droomde dat mijn ex voor me zorgde terwijl ik ziek was. Hij was zo lief voor me.. Wat mis ik hem toch op het moment en dat is zijn schuld omdat hij me whatsappte.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2017 - 6:43 ]

    Hurrriieee ebooiii its waitin' theerrrr for uuuu


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    when you love someone

    BUT IT
    GOES TO
    WASTE


    Ga ik voor het eerst dit jaar weer naar stage, heeft de bus vertraging en kom ik dus te laat. Hoe had ik anders kunnen verwachten? Alles zit tegen.

    Ik heb een 8 voor mijn betoog... ik heb mijnn betoog niet eens gemaakt/ingeleverd, maar oke. Ik vind het prima zo


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik voel me als een 90 jarige man die altijd schor praat en zwaar depressief is.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I need more sleep. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    'Shania, waar liggen je interesses?'

    "Uhmm" *blank mind.*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben er achter dat mijn vriend graag een kind wil later. Na ons gesprek van vannacht om 5 uur (raar, maar dan praten we altijd super persoonlijk) weet ik dit dus nu.
    Zelf zeg ik altijd dat ik geen kinderen wil en hij vroeg mij toen waarom, waarna ik uitgelegd heb bang te zijn het verkeerd te doen en zo. Hij snapt het wel, maar ik snap hem ook wel dat ik daar niet bang voor moet zijn en zo.
    En het liefst wil hij kinderen rond de 24, dat betekend dat hij dan 22 is en dat is over 3/4 jaar. You know, we shall see how far we get.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2017 - 10:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I dreamed he came to visit me, all the way from Canada. Ahw.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn moeder heeft vijf jaar geen kanker gehad dus ze is officieel genezen *confetti smiley*


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Mijn moeder heeft vijf jaar geen kanker gehad dus ze is officieel genezen *confetti smiley*


    Ahh dat is zo fijn! ^^ Gefeliciteerd! *O*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.