• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 21:04 ]


    Caution first, always.

    'Weet je nog die vriendin, van die vriendin die zwanger was. Niet die uit Duitsland ook niet uit.... ' Oke duidelijk. Ik weet niet over wie je het hebt maar ik knik wel vriendeljk x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    attenttttionnnnnn


    i put the fun in funeral

    Me:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Overkill schreef:
    attenttttionnnnnn


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Even vergeten hoe verslavend de liedjes uit Victorious zijn. (fish)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Plisetsky schreef:
    Me:



    Same

    //

    Shirooooo


    This ain't no place for no better man.

    I'm about to take you back to church,
    Well tell me your confessions baby what's the worst, yeah
    Baptise in your thighs til' it hurts
    Cause I'm about to take you back to church.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het zou me eigenlijk weinig verbazen als ik over een (half)jaar ofzo weer terug bij mn ex ben. Dammit, mixed feelings....


    Stenenlikker

    Mylintis schreef:
    Even vergeten hoe verslavend de liedjes uit Victorious zijn. (fish)


    Ik zou er geen enkele kunnen opnoemen (of herkennen, waarschijnlijk) behalve Take A Hint, maar Take A Hint is wel meteen een absoluut meesterwerk waar ik een hele dag lang naar kan luisteren, dus jaaa. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    o my lord kijk
    je bent mijn beste vriendin en ik vind het super leuk voor je dat je je dromen volgt en naar amerika wil dit jaar
    en natuurlijk wil ik erbij helpen om je online profiel voor de au pair site te maken

    maar ga het niet behandelen als een soort verplichting van mijn kant
    en wees niet verontwaardigd dat ik 'maar' tot 17.00 kan blijven morgen omdat ik ook nog moet koken
    en ik heb de auto niet dus die tien kilometer afstand tussen jouw huis en de mijne duurt ook wel eventjes om af te leggen

    ik heb al behoorlijk wat tijd in dit project van je gestopt
    af en toe heb ik het gevoel dat ik er harder voor werk dan jij

    [ bericht aangepast op 31 jan 2017 - 22:01 ]


    i put the fun in funeral

    Godverdomme, blijkbaar is mij niets leuks gegund. Maybe I should throw myself off of a buidling.


    This ain't no place for no better man.

    Szczur schreef:
    Godverdomme, blijkbaar is mij niets leuks gegund. Maybe I should throw myself off of a buidling.

    NO. you will not do such thing! :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Szczur schreef:
    Godverdomme, blijkbaar is mij niets leuks gegund. Maybe I should throw myself off of a buidling.


    i'll whoop yo ass if u did such shit


    Heaven is a place that we all have

    Overkill schreef:
    o my lord kijk
    je bent mijn beste vriendin en ik vind het super leuk voor je dat je je dromen volgt en naar amerika wil dit jaar
    en natuurlijk wil ik erbij helpen om je online profiel voor de au pair site te maken

    maar ga het niet behandelen als een soort verplichting van mijn kant
    en wees niet verontwaardigt dat ik 'maar' tot 17.00 kan blijven morgen omdat ik ook nog moet koken
    en ik heb de auto niet dus die tien kilometer afstand tussen jouw huis en de mijne duurt ook wel eventjes om af te leggen

    ik heb al behoorlijk wat tijd in dit project van je gestopt
    af en toe heb ik het gevoel dat ik er harder voor werk dan jij


    wow klinkt als een kutsituatie tbh
    heb je het al eens proberen duidelijk te maken ofzo?


    Heaven is a place that we all have

    Square schreef:
    (...)

    Ik zou er geen enkele kunnen opnoemen (of herkennen, waarschijnlijk) behalve Take A Hint, maar Take A Hint is wel meteen een absoluut meesterwerk waar ik een hele dag lang naar kan luisteren, dus jaaa. (bloos)


    JA. Ik krijg altijd de neiging om heel vreemd te dansen van dat nummer. Vooral dit gedeelte vind ik echt top: Let me tell you what I think, I think you could use a mint, Take a hint, Take a hint.

    Strongly recommend Favorite foods van Victorious . (wbw) Als je iets serieuzere aanraders wilt, weet je me te vinden.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."