• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 21:04 ]


    Caution first, always.

    Ik moet nu dus ook opnieuw een hartfilmpje en hartecho laten maken. Het hartfilmpje van 2 weken terug was blijkbaar niet goed. Maar ik merk ook wel dat er iets niet goed is met mijn hart.

    Square schreef:
    Ik word zo moe van schattige gekleurde edits op mijn dash die mensen vertellen dat ze niet lgbtq genoeg zijn

    Sure, trap nog een keertje op mijn hart, why don't you


    Fuck them, ze hebben het fout. Zal ik een schattig gekleurde edit maken?

    Grapje, dat kan ik niet.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik wil het gewoon online zetten aaaaaaaaaah.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vind hem echt leuk. Ik ga dit gewoon proberen. Wat maakt het me ook uit dat mijn ex een Duitse vriendin heeft en ik hopelijk straks een Duits vriendje?

    Me:

    [ bericht aangepast op 31 jan 2017 - 15:28 ]


    This ain't no place for no better man.

    SashaGrey schreef:
    Ik vind hem echt leuk. Ik ga dit gewoon proberen. Wat maakt het me ook uit dat mijn ex een Duitse vriendin heeft en ik hopelijk straks een Duits vriendje?


    Ik heb een Duits vriendje, niks erg aan xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had mijn moeder uitgelegd dat als je iemand date, je diegene tegenwoordig niet gelijk je vriendje noemt. Bij gebrek aan een beter woord had ik toen voor de grap de term 'chick' laten vallen, en dit is wat haar zestigjarige, katten liefhebbende, Britse detective kijkende brein ervan gemaakt heeft.

    'hee sarah hoe gaat het met je bitch?'

    mam wat
    hoe gaat het met mijn wat
    wat de fuck wat


    i put the fun in funeral

    Damn bus gemist. Nu moet ik nog een uur wachten op emails die nooit komen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Szczur schreef:
    Me:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Alles mislukt vandaag *O*

    En ik voel me een klootzak omdat ik ugh... ben dat een van mijn vrienden foto's stuurt van diens vriend die al 2 jaar aan de hormonen is en er al geweldig uitziet. Ik vind het top dat je een leuke tijd hebt, maar dit doet pijn dus stop alsjeblieft.


    Caution first, always.

    Mijn mama wordt dit jaar zestig *frons*


    Mhm?

    Dat super onlogische moment dat ik de enige ben in huis die nou niet bepaald op de lijn hoeft te letten en er serieus enkel chips in huis is met aardappel. Oh well, dan maar tucjes want er is ook niks anders te snacken en ik heb extreme pijn en ben ongesteld dus ik heb behoefte aan snacken. Was mijn grap van zondag maar waar, dan was ik nu een jaar lang niet ongesteld, omdat ik nu een man ben :')


    Happy Birthday my Potter!

    MabeI schreef:
    Mijn mama wordt dit jaar zestig *frons*


    Mijn mama wordt 63 en papa wordt 71 :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Holy shit ^

    Mijn ouders zijn beiden 46 en worden dit jaar 47


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ Mijn ma is 61 en mn pa 56. (:


    OTOFT: mweeeeeh. Just mweeeeh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •