• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 21:04 ]


    Caution first, always.

    Goldstein schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk niet. Het is een complete flop. Bijna niemand reageert en ik weet niet wat ik moet doen :/


    *hugs* *echt zoveel hugs for u*


    Heaven is a place that we all have

    Goldstein schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk niet. Het is een complete flop. Bijna niemand reageert en ik weet niet wat ik moet doen :/


    Ik snap wel dat dat heel demotiverend werkt ja :/ Maar misschien wordt het allemaal wel een stuk actiever bij de tweede opdracht


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk niet. Het is een complete flop. Bijna niemand reageert en ik weet niet wat ik moet doen :/

    [ bericht aangepast op 31 jan 2017 - 23:31 ]


    Heaven is a place that we all have

    I hope someone kills me in my sleep so i won't have to do it myself


    — Inner peace, it's hard to find. —

    But but I worked so hard for it :c


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    What's the use


    i put the fun in funeral

    Plisetsky schreef:
    I hope someone kills me in my sleep so i won't have to do it myself


    OH HELL NO YOU GET DOGGO 2


    Heaven is a place that we all have

    No_Maj schreef:
    (...)

    Ik snap wel dat dat heel demotiverend werkt ja :/ Maar misschien wordt het allemaal wel een stuk actiever bij de tweede opdracht


    Ik hoop het. Ik vind het allemaal ook lullig voor de paar die wél reageren en dan geen reactie krijgen. Nu ja. Ik ga morgen gewoon de tweede opdracht online zetten en de dingen dan de komende periode de punten uitdelen voor de dingen die wel zijn ingeleverd en dan zie ik wel weer verder. Misschien is het ook een combinatie van dit gegeven en de depressieve put waar ik in ben beland. 


    Happy Birthday my Potter!

    Oke. En zeg me nu waarom ik je zou moeten geloven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ik hoop het. Ik vind het allemaal ook lullig voor de paar die wél reageren en dan geen reactie krijgen. Nu ja. Ik ga morgen gewoon de tweede opdracht online zetten en de dingen dan de komende periode de punten uitdelen voor de dingen die wel zijn ingeleverd en dan zie ik wel weer verder. Misschien is het ook een combinatie van dit gegeven en de depressieve put waar ik in ben beland. 


    <3 Ik zal proberen om in ieder geval Pukwudgie levendig te houden. c; Don't be too harsh on yourself, Evans. You don't deserve that


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I actually just made my homework and handed it in. my teacher should be proud, because I have never done homework for his class this year.

    Okay now I can go back to my suicidal thoughts.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 0:00 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wow, dit voelt heel erg niet oké.


    Deep inside, I've never felt alive

    neneeneeneeneneene binnen 2 weken ben ik ouder HZHDIZBFOSBEOB


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb zo'n trek gvd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga duidelijk een illegaal feest geven als mijn ouders en zusje op vakantie zijn in de zomervakantie. Hadden ze maar niet hun vakantie moeten plannen als ik allemaal dingen moet doen voor mijn nieuwe studie :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!