• Ik bekijk zelf bij voorkeur de oude series zoals The Originals met Kirk en Spock, The next Generation, DS9 en Voyager.
    Het idealisme spreekt me wel aan, ookal is het misschien in werkelijkheid in de toekomst niet zo mooi als Star Trek laat zien.

    Ik zou wel willen weten wie hier nog meer Star Trek kent.

    Ik ken het. Ik werd erg enthousiast van deze topictitel. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik ken het. Ik werd erg enthousiast van deze topictitel. (bloos)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik dacht eigenlijk serieus dat Inge (Square) dit topic geopend zou hebben.

    Ik ken het ook, heb wel maar enkele films gezien maar yes, party Spock, am I right? *O*


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb enkel de films gezien, de tv-serie wil ik ooit wel eens aan beginnen. ♡♡♡♡


    The soul needs autumn.

    Ik heb letterlijk alles gezien, zelfs For The Love of Spock.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Meixue schreef:
    Ik dacht eigenlijk serieus dat Inge (Square) dit topic geopend zou hebben.

    Ik ken het ook, heb wel maar enkele films gezien maar yes, party Spock, am I right? *O*


    Haha, oh gosh, dat is het beste wat ik vandaag gehoord heb. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb een hamster en die heb ik Gul Dukat genoemd. Ik vind de Cardassians erg boeiende aliëns.


    Ik heb meer van hem in mijn fotoalbum. :.)


    @Square Gewoon uit nieuwsgierigheid, maar is jouw nickname "Square" een verwijzing naar de borgcubus?

    [ bericht aangepast op 31 jan 2017 - 14:27 ]

    In mijn huis (ouders + broer en zus) zijn we zo fan van Star Trek dat onze kat Captain James Tibrius Kirk heet met roep naam Kirk :x


    Shoganai i ne~

    Nic schreef:
    Ik heb een hamster en die heb ik Gul Dukat genoemd. Ik vind de Cardassians erg boeiende aliëns.
    [img]
    Ik heb meer van hem in mijn fotoalbum. :.)


    @Square Gewoon uit nieuwsgierigheid, maar is jouw nickname "Square" een verwijzing naar de borgcubus?


    Aww, wat een schatje. (bloos)

    En nee, haha, deze username had ik al sinds ver voordat ik ook maar iets van Star Trek wist. Ik heb overigens ook nog lang niet alles gezien, want op dit moment heb ik alleen TOS, de oude films met de TOS cast, en de reboot films helemaal gezien. Ik zit nog in seizoen één van TNG en The Animated Series. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, oh gosh, dat is het beste wat ik vandaag gehoord heb. (nerd)


    #noliesin2017 (krul)


    Heaven is a place that we all have

    Gudetama schreef:
    In mijn huis (ouders + broer en zus) zijn we zo fan van Star Trek dat onze kat Captain James Tibrius Kirk heet met roep naam Kirk :x


    NICE!!! een vriendin van mij haar kat heet Neelix (wbw)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    @Gudetama @HalfBloodPrince
    Ha leuk om te lezen dat meer huisdieren naar Star Trek personages zijn vernoemd!

    @Square,
    De geanimeerde serie's ken ik nou juist weer net niet. Hihi...
    Het meeste van Star Trek ken ik wel op Enterprice na. De serie die na DS9 en Voyager kwam begin jaren 2000.

    Tuurlijk ken ik het! <3

    Ik ga binnenkort Star Trek TNG weer beginnen kijken (hoera)

    Ik heb tot nu toe alleen Voyager gekeken. :)