• Ik heb dus net ontdekt dat als je bij een verhaal met je cursor op de Geactiveerd op: 3 dagen geleden gaat staan (zowel bij een hoofdstuk als de story pagina), je de exacte datum en uur te zien krijgt van die activatie. Ik ergerde mij er altijd aan dat ik de exacte datum niet kon zien

    Daarvoor moet je dus bijna negen jaar op Quizlet zitten.(cat)

    Heeft het bij jullie ook enkele eeuwen geduurd voordat je iets zeer obvious hier op Quizlet doorhad?


    The soul needs autumn.

    No_Maj schreef:
    Ik kwam er laatst achter dat er een vinkje boven het hoofdstuk staat als je het hoofdstuk al eens hebt gelezen

    Echt? Dat is mij nooit opgevallen :'D.



    Seasons will change, but I shall remain

    Hier wist ik dus niets vanaf.

    SashaGrey schreef:
    Het enige waar ik iets later achtef kwam was de kleur van het papiertje voor elk topic. Dat ie oranje is als er reacties zijn die je niet gelezen hebt.


    Thanks! Ik ben al maanden iets aan het bedenken waarvoor dat zou staan, topics waar je een abo op hebt ofzo. Het duurde bij mij echt een half jaar voordat ik doorhad hoe je kon quoten (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Wauw door dit topic kom ik echt nog een heleboel te weten, haha.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dumbly_dorr schreef:
    Wauw door dit topic kom ik echt nog een heleboel te weten, haha.


    Ik heb ook eventjes een abo genomen, zo leer ik nog wat van Q :')


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Dit heb je ook bij reacties op onder andere stories! Als je met je cursor gaat staan op de tijd gaat staan hoelang geleden het is dat de reactie geschreven is, kan je ook de precieze tijd van posten zien. Hier ben ik ook net achtergekomen hahaha.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik wist deze dingen eigenlijk allemaal. Volgens mij ben ik Q-verslaafd. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik had van de week ook zoiets doms, maar dan niet op quizlet

    Je hebt de film/boek Schindlers list. Ik heb dus altijd gedacht dat het gewoon list was, als in een list bedenken. Ik ben er pas sinds gister achter dat het de Engelse titel is, dat de Nederlandse titel Schindlers lijst is. Zo dom

    Ach ja, sommige dingen zijn gewoon zo obvious dat je het door hebt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je kan blijkbaar niet alleen zoeken in je pbs maar ook in je gbs. Na 9 jaar en als ex-mod en admin zijnde toen, ging een wereld voor me open. Ik zou alleen nu niet meer weten hoe het precies moet x'D

    Dumbly_dorr schreef:
    Ik had het forum pas gevonden na tien maanden, haha. En toen ik het gevonden had, duurde het nog zeker een jaar voor ik doorhad hoe je berichten quoteerd.


    Haha ^^
    En dan te bedenken dat ik hier pas 7 maanden zit :)

    Dat op de mobiele versie het icoontje voor de titel een ander kleurtje krijgt als je het topic al eens geopend hebt :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Dat op de mobiele versie het icoontje voor de titel een ander kleurtje krijgt als je het topic al eens geopend hebt :)


    Dat is niet enkel op de mobiele versie. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Krullie schreef:
    Je kan blijkbaar niet alleen zoeken in je pbs maar ook in je gbs. Na 9 jaar en als ex-mod en admin zijnde toen, ging een wereld voor me open. Ik zou alleen nu niet meer weten hoe het precies moet x'D


    Wacht wat? Dat is echt geweldig, ik moet altijd scrollen door mijn ellenlange pb lijst als ik iets bijvoorbeeld niet als "ongelezen" heb bestempeld.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik was al lang achter dat oranje dingie maar nu heb ik de drang om op elk topic met een oranje dingie te klikken en.als ik het niet doe, dan word ik sad.


    Heaven is a place that we all have

    Meixue schreef:
    Ik was al lang achter dat oranje dingie maar nu heb ik de drang om op elk topic met een oranje dingie te klikken en.als ik het niet doe, dan word ik sad.


    Me too, ik klik altijd op tooics die me geen bal interesseren omdat ik me irriteert aan dat oranje vlaggetje of idk wat het is tussen al die witte
    Iemand een idee wat dat oranje of witte ding moet voorstellen?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 7:52 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis