• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 23:37 ]


    Caution first, always.

    Pickett schreef:
    Dus.... ik lig op de zolder van een vriendin van mij en haar huisgenoot heeft besloten daar seks te hebben... help? Omfg :') hij belt ook tijdens seks wat.

    Lisa wat


    Deep inside, I've never felt alive

    Quintana schreef:
    Ik ben er helemaal klaar voor om mijn mislukte zwemkunsten te laten zien en keihard te falen *O*
    Maar wel in een super fancy bad Aww yiss


    AW YISS LISANNE


    Heaven is a place that we all have

    Dougal schreef:
    Not ready for this.

    Sterkte Matty *hugs*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Occamy schreef:
    (...)
    Lisa wat

    Ja echt omfg. Ik sliep dus met een vriendin op zolder, omdat de zolder leeg is en het paste niet. Die zolder is dus open voor alle huisgenoten en toen kwam er ineens zo'n dude binnen "mag ik hier slapen? Ik doe de deur dicht" (zoldsr bestaat uit twee delen en wij zaten in het achterste kamertje). Dus ja sure okay. Worden we wat later wakker LIGT HIJ GEWOON ACHTER DIE DEUR TE BATSEN. En te bellen. Dat meisje ook helemaal kreunen en half gillen. Het was echt.. I'm so shocked lol.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben mega misselijk. Als ik wist doe dat komt had ik er wel iets aan gedaan en nee ik ben dus nog niet aangekleed mam.


    Happy Birthday my Potter!

    Oma is luier van mijn neefje aan het verschonen. Opa neemt de telefoon op en geeft die aan mijn oma. Oma neemt de telefoon aan en laat mijn neefje liggen terwijl ze belt. Arm kind. Ik had de telefoon niet eens aangenomen en gezegd dat de persoon kon wachten tot ik klaar was met het verschonen.

    Mijn moeder komt vandaag met mijn broertjes. Gezellig :W

    [ bericht aangepast op 4 feb 2017 - 11:29 ]

    Pickett schreef:
    (...)
    Ja echt omfg. Ik sliep dus met een vriendin op zolder, omdat de zolder leeg is en het paste niet. Die zolder is dus open voor alle huisgenoten en toen kwam er ineens zo'n dude binnen "mag ik hier slapen? Ik doe de deur dicht" (zoldsr bestaat uit twee delen en wij zaten in het achterste kamertje). Dus ja sure okay. Worden we wat later wakker LIGT HIJ GEWOON ACHTER DIE DEUR TE BATSEN. En te bellen. Dat meisje ook helemaal kreunen en half gillen. Het was echt.. I'm so shocked lol.

    BWAHAHAHAHA
    Okay, at first moet het heel vreemd zijn, maar ik zou echt daarna gewoon helemaal dubbel liggen x'D
    Wat idioot though x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    (...)
    BWAHAHAHAHA
    Okay, at first moet het heel vreemd zijn, maar ik zou echt daarna gewoon helemaal dubbel liggen x'D
    Wat idioot though x'D

    Ja we hebben ons echt kapot gelachen, maar ook wel een beetje gross lol.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I think I'm losing it.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben al heel de dag misselijk omdat ik gister alleen troep heb gegeten :')


    Caution first, always.

    Pickett schreef:
    (...)
    Ja echt omfg. Ik sliep dus met een vriendin op zolder, omdat de zolder leeg is en het paste niet. Die zolder is dus open voor alle huisgenoten en toen kwam er ineens zo'n dude binnen "mag ik hier slapen? Ik doe de deur dicht" (zoldsr bestaat uit twee delen en wij zaten in het achterste kamertje). Dus ja sure okay. Worden we wat later wakker LIGT HIJ GEWOON ACHTER DIE DEUR TE BATSEN. En te bellen. Dat meisje ook helemaal kreunen en half gillen. Het was echt.. I'm so shocked lol.


    Dit is zo kut en toch eigenlijk ook zo hilarisch


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Serieus telefoon? Je kopieert her niet maar stuurt alles in losse betichten zodat ze nu 35 berichten heeft? Serieus. _-_


    i wanna die with you once or twice.

    Baudelaire schreef:
    (...)

    Dit is zo kut en toch eigenlijk ook zo hilarisch


    het feit dat je kut gebruikt in deze context maakt het nog hilarischer


    Heaven is a place that we all have

    Okay waarom is iedereen zo amazed. Het is best wel logisch. Dit is gewoon veeeeeeel te laat.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben een bitch, maar dit is echt slecht. Echt heul slecht. Erg jammer dit weer.


    Deep inside, I've never felt alive