• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 23:37 ]


    Caution first, always.

    the DCC weekend is gonna be SO good!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    God ik hou echt van deze characters <3 :')


    Caution first, always.

    ik: huh, dat zijn erg indrukwekkende fanedits
    show: lol nope ze hebben een canon threesome tijdens een magic hangover

    die zag ik in alle eerlijkheid niet aankomen


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yugen schreef:
    (...)

    het feit dat je kut gebruikt in deze context maakt het nog hilarischer

    (cat)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Square schreef:
    ik: huh, dat zijn erg indrukwekkende fanedits
    show: lol nope ze hebben een canon threesome tijdens een magic hangover

    die zag ik in alle eerlijkheid niet aankomen


    Welke show


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Baudelaire schreef:
    (...)
    (cat)


    'wat vind je van mn poes'
    sorry waarom ben ik zo


    Heaven is a place that we all have

    Omfg waarom vergeet ik het altijd als er leuke boeken uitkomen?? En nu ben ik net zo'n dik boek aan het lezen ;-;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Baudelaire schreef:
    (...)

    Welke show


    The Magicians! Het is een raar, raar ding, deze serie, en hier en daar wat duisterder dan ik me eigenlijk gemakkelijk bij voel, maar mijn hart is nogal verkocht aan Eliot en het heeft wat extreem iconische oneliners ("If you would just shut up for two seconds, this sex dream would pass the Bechdel test, Quentin." #killed) dus ik denk dat het me over zijn geheel toch wel bevalt?? Ik ben er nog niet helemaal uit

    Er is overigens ook iemand die Margo heet. En een Margo-golem. De margolem


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heavy anatomy books are my new aesthetic.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ew ik heb misschien een lichte koolmonoxide vergiftiging :/


    Happy Birthday my Potter!

    brioche is kapot lekker


    Heaven is a place that we all have

    Square schreef:
    (...)

    The Magicians! Het is een raar, raar ding, deze serie, en hier en daar wat duisterder dan ik me eigenlijk gemakkelijk bij voel, maar mijn hart is nogal verkocht aan Eliot en het heeft wat extreem iconische oneliners ("If you would just shut up for two seconds, this sex dream would pass the Bechdel test, Quentin." #killed) dus ik denk dat het me over zijn geheel toch wel bevalt?? Ik ben er nog niet helemaal uit

    Er is overigens ook iemand die Margo heet. En een Margo-golem. De margolem


    Ah i was wondering of ik die show moest zien, this sounds promising


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    ik kan niet wachten tot ik weer zonder schuldgevoel college memes kan like-en op facebook zonder dat het dom overkomt omdat ik een break had van hbo


    Caution first, always.

    Disappear for a day and no one even notices.


    Protector schreef:
    Disappear for a day and no one even notices.


    Mirts, you ain't supposed to feel this way. *hugs*


    Heaven is a place that we all have