• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 23:37 ]


    Caution first, always.

    Meh als mijn laptop niet had hoeven updaten had ik die opdracht nog even kunnen afronden voor widm begint maar dat ga ik nu niet meer redden...
    Wel best veel gedaan ondanks de misselijkheid though. Ik loop gewoon goed op schema nu, wat op zich wel handig is aan het begin van een blok.


    Happy Birthday my Potter!

    Split vanavond asdfghhjklkdkajeosjhashjd


    26 - 02 - '16

    Geef me een goede reden waarom ik niet het bos in zou lopen en me laten verzuipen in modder en regen en onderkoeld zal raken totdat iemand me vind en hopelijk mijn shit achter blijft in de modder want ik weet niet wat ik anders moet doen jezus

    Jacob en Queenie zijn zo cute <3


    Caution first, always.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    WHY DO YOU EVEN CARE TO SHARE?!

    Ik snap de mens niet.


    Deep inside, I've never felt alive


    Dit is zo belangrijk


    Caution first, always.

    Gorillaz schreef:
    (...)
    Dit is zo belangrijk



    I'll see you on the dark side of the moon

    ok ok ok maar real talk: hoe maken mensen karamel zonder gewoon serieus klonten suiker ergens erin te houden? Moet ik karamel zeven een standaard plakkerige procedure maken?

    Ik heb nu in mijn korte leven vier keer geprobeerd karamel te maken en dit is HET ENIGE wat ik ooit in een keuken heb geprobeerd en een keer zo erg misging dat ik het serieus moest weggooien. Gesmolten suiker en ik hebben een moeilijke relatie


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    *moet eigenlijk studeren*

    *kijkt naar sociaal incapabele michiel*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Square schreef:
    ok ok ok maar real talk: hoe maken mensen karamel zonder gewoon serieus klonten suiker ergens erin te houden? Moet ik karamel zeven een standaard plakkerige procedure maken?

    Ik heb nu in mijn korte leven vier keer geprobeerd karamel te maken en dit is HET ENIGE wat ik ooit in een keuken heb geprobeerd en een keer zo erg misging dat ik het serieus moest weggooien. Gesmolten suiker en ik hebben een moeilijke relatie


    Hoe dan? Ik heb echt nog nooit mislukte karamel gehad


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Baudelaire schreef:
    (...)

    Hoe dan? Ik heb echt nog nooit mislukte karamel gehad


    Het was aangebrand. Verbrande suiker is geen aanrader. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    als ik nu eens van de korstjes af kon blijven. dan zou er vast een minder groot litteken achterblijven maar nope

    nu ben ik pas trots op mijn profiel jezus


    Heaven is a place that we all have

    Tulip schreef:
    Split vanavond asdfghhjklkdkajeosjhashjd

    Zeg het me wat je ervan vindt. Ik heb nog steeds twijfels bij de film.


    Don't walk. Run, you sheep, run.