• Hallo allemaal,

    Vandaag heb ik toch zo iets leuks meegemaakt. Dat wil ik graag met jullie delen!

    Ik zat in de trein te haken toen een vader, zijn zoontje en de oma van de jongen bij mij kwamen zitten. Er was immers nog plek voor 3 anderen. De jongen zat recht tegenover mij. Dat jongetje, een jaar of 4 schat ik hem, zat met grote ogen te kijken naar wat ik aan het doen was. Dus zijn oma zei dat op een gegeven moment hart op, waarop ik liet zien wat ik aan het maken was. Zijn oma vond de gehaakte koe sleutelhanger aan mijn tas ook zo leuk. En dat jongetje knikte instemmend. Op een gegeven moment vroeg ik de jongen of hij de koe leuk vond. Ja, zei hij verlegen. 'Wil je 'm hebben?' Echt, je had z'n gezicht moeten zien. De rest van de rit straalde hij van oor tot oor. En oma reageerde van 'Oh dat is leuk! Wat een geluk heb jij vandaag, daarnet heb je ook al stickers gekregen', en vader tegen mij 'Ik kan je alleen maar een snoepje aanbieden.' Maar ik hoefde niets. Het feit dat ik die jongen nu helemaal blij gemaakt heb, met een koe sleutelhanger die ik heb gemaakt.. dat maakt mijn dag ook helemaal goed.

    Awh het is altijd geweldig om mensen blij te maken, zeker als het een jongetje van een jaar of vier is ^^
    Echt helemaal geweldig dit, zoiets horen maakt me echt blij.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Wat leuk! Ik word zo blij van dit soort verhalen


    26 - 02 - '16

    Nawh, wat lief! Wel een leuke sleutelhanger!


    16 - 09 - '17

    Awwh, dat is echt ontzettend cute!:$

    Ik had het al gelezen op FB, maar dat vind ik echt lief van je Emma.<3 Je hebt echt een hart van goud.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat is echt super lief van je c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Awh, da's echt lief en leuk!
    Je bent echt een schat Emma!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Aaaw, dat is zo lief van je!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Awhh, wat leeuk!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Een hartje voor jou ♡


    ~My Mind Is Free~

    EMMA JE BENT ECHT EEN HELD, DIT IS ZOOOO LIEF

    echt, dikke kudos voor jou, zo lief *smelt*


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Awh! Dat is zo lief van je!


    Ex astris, sciencia

    Aaaw wat lief ♡
    En de koe is ook wel écht cute!

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 13:51 ]


    The soul needs autumn.

    Ik had het gelezen op FB, maar ik moest nog kwijt dat dat koetje echt suuuper schattig is. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh super leuk!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!