• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    •

    Schrijven is tegenwoordig echt een soort alles of niets ding voor me, lijkt het. Of ik doe het drie maanden achter elkaar alleen als er een deadline is over twee uur, of ik wil alLES TEGELIJK schrijven, wat ook niet helemaal werkt

    Aka: nee Inge, je moet eerst deze drie verhalen afronden voordat je aan nog twee andere dingen begint


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SashaGrey schreef:
    Depressies bestaan niet, die zit alleen maar tussen je oren.



    •

    mag ik eens een keer ademen ZONDER PROBLEMEN? dank

    Waarom sneeuwt het plots. Waar komt dit vandaan? Waarom op de dag dat ik aan bushaltes moet staan?
    Het blijft maar beter ook liggen...


    Mhm?

    Ik ben geïrriteerd en heb eigenlijk echt geen zin meer in deze opleiding. Zie er de lol niet meer van in en ook zeker het nut niet.
    Óf ik ben donders lui óf ik kan gewoon echt niet tegen dit soort verplichtingen.
    Ik kijk gewoon nu al op tegen de resterend 3,5 jaar.

    Maar met het huidige diploma die ik heb, zal ik geen werk krijgen dat ik leuk vind. Dus ja, ik heb geen keuze. Ughblehbahbuh ik wil gewoon schrijfster zijn en niet al dit gezeur om me heen hebben. Soms vraag ik me af of ik wel thuis hoor in deze maatschappij.

    Urgh, ruzie ruzie ruzie. Hou toch eens op met jullie twee!

    + als jullie zo weinig vertrouwen hebben in mijn rijstijl, hoe moet ik er dan vertrouwen in hebben? Ik heb nu al zenuwen en ik moet pas vertrekken binnen een uur!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ayyyyyy 10 voor web design *O*


    Caution first, always.

    Yes happy *O*


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Gorillaz schreef:
    ayyyyyy 10 voor web design *O*



    nerd


    I'll see you on the dark side of the moon

    SashaGrey schreef:
    You can't fail at life if your life is a complete failure itself. :W

    Depressies bestaan niet, die zit alleen maar tussen je oren.


    That's a bit rude.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    NoodIe schreef:
    (...)


    nerd

    thnx


    Caution first, always.

    Gorillaz schreef:
    (...)
    thnx




    <3


    I'll see you on the dark side of the moon

    VERDOMME WORDT TOCH EENS EEN KEER ORIGINEEL.
    'Ik word hier zo moe van.'


    Deep inside, I've never felt alive

    Ugh donderdagen en vrijdagen zijn dus mentaal killing. Oke weten we dat ook weer. Gelukkig ben ik over ongeveer een uurtje thuis en is het "weekend" -zucht-


    Happy Birthday my Potter!

    NoodIe schreef:
    (...)


    <3

    Wij moeten een band beginnen die (JEWEETWELGAIKHIERNIETZEGGEN) heet en super famous worden door een lied dat Colin Farrell heet


    Caution first, always.