• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Waarom zit ik toch zo vol zelfhaat? :W


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dougal schreef:
    (...)

    Hmpf. Toch een beetje vreemd om het dan te plaatsen zonder enige vorm van context, want het komt zo nogal rude over.

    Ik ben helaas niet verplicht het hele verhaal er bij te vertellen. Dat is waarom je niet direct oordeelt over iets. (:

    Pickett schreef:
    (...)
    Je plaatst je berichten online, dus geef je andere mensen het recht om er op te reageren, als je dit niet wil dan moet je je gedachten en shizzle maar in een dagboek schrijven of voor je houden (:

    Nergens gezegd dat anderen niet mogen reageren. (: en het is het internet dus ik mag zeggen wat ik wil. (:

    [ bericht aangepast op 10 feb 2017 - 18:21 ]

    SashaGrey schreef:
    (...)
    Ik ben helaas niet verplicht het hele verhaal er bij te vertellen. Dat is waarom je niet direct oordeelt over iets. (:


    I know, dat zeg ik ook niet, maar dit is internet en alles komt hier anders over. Waaronder dit. Waarvan ik dacht dat het jouw mening was. Just sayin'.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    For God's sake, snuit je neus en haal het niet 10 keer per minuut op :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind je echt een verachtelijke aandachtstrekker en ik hoop dat je spoedig verdwijnt.


    Happy Birthday my Potter!

    deze outfit werkt alleen met DEZE broek
    maar de kans dat deze broek ergens vanavond gaat scheuren is zorgwekkend groot
    gaat dat me tegenhouden om deze broek aan te doen?
    stay tuned for the next episode


    i put the fun in funeral

    Leuk als er op een perron "Niet instappen" staat terwijl er geen trein staat waar je mogelijk in zou kunnen stappen.

    On the other hand: heeft Utrecht Centraal the Hogwarts Express? Vandaar. Ik heb je wel door, NS.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben zo'n idioot :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Magnus calling Alec, Alexander.
    * Sigh *


    Protector schreef:
    Magnus calling Alec, Alexander.
    * Sigh *


    Ikr. :'D Heaven. I love Harry Shum Jr.

    / oke er gaan straks maar drie delen trein door in plaats van negen. Fijjjjn.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wel liken, maar niet reageren als we een match hebben.

    Bellende mensen in de trein. Afschieten.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    SashaGrey schreef:
    (...)
    Nergens gezegd dat anderen niet mogen reageren. (: en het is het internet dus ik mag zeggen wat ik wil. (:

    Sure je mag zeggen wat je wil, maar als wij willen quoten, is er geen regel die ons daarvan weerhoud (((:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Het liefst zou ik vanavond gewoon van de wereld verdwijnen...


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.