• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik ga echt moeten beginnen weten welke studie ik volgend jaar wil doen loool
    Guys I really need ur help
    Like ik wil iets doen met mensen, iets waarmee ik later mensen kan helpen of iets goed door voor mensen
    Maar in de zorg (verpleegkunde/geneeskunde) wil ik niet en psychologie is ook half uitgesloten, want klinisch psychologe of zo is nu niet bepaald mijn droomberoep
    help me plz


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    Ik ga echt moeten beginnen weten welke studie ik volgend jaar wil doen loool
    Guys I really need ur help
    Like ik wil iets doen met mensen, iets waarmee ik later mensen kan helpen of iets goed door voor mensen
    Maar in de zorg (verpleegkunde/geneeskunde) wil ik niet en psychologie is ook half uitgesloten, want klinisch psychologe of zo is nu niet bepaald mijn droomberoep
    help me plz


    Lerares? :') Of met speciaal onderwijs? Werken met gehandicapten?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Firgun schreef:
    Ik ga echt moeten beginnen weten welke studie ik volgend jaar wil doen loool
    Guys I really need ur help
    Like ik wil iets doen met mensen, iets waarmee ik later mensen kan helpen of iets goed door voor mensen
    Maar in de zorg (verpleegkunde/geneeskunde) wil ik niet en psychologie is ook half uitgesloten, want klinisch psychologe of zo is nu niet bepaald mijn droomberoep
    help me plz


    pedagogiek, sociologie, antropologie


    i put the fun in funeral

    Firgun schreef:
    Ik ga echt moeten beginnen weten welke studie ik volgend jaar wil doen loool
    Guys I really need ur help
    Like ik wil iets doen met mensen, iets waarmee ik later mensen kan helpen of iets goed door voor mensen
    Maar in de zorg (verpleegkunde/geneeskunde) wil ik niet en psychologie is ook half uitgesloten, want klinisch psychologe of zo is nu niet bepaald mijn droomberoep
    help me plz

    Maar met mensen werken is bijna elk beroep. Van docent tot schoonmaker, van tandartsassistente tot secretaresse van de politie. Ik zou eerder kijken waar jouw interesses liggen. Jij ben toch heel geïnteresseerd in geloofsovertuigingen en de mythologie en dergelijken? Is filosofie niet iets voor jou? Of theologie? Theologie heeft mijn moeder gedaan en is eigenlijk de leer der geloven en ik denk dat jij dat héél interessant zal vinden.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik krijg gewoon even dat Assassins creed vest van hem :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dougal schreef:
    (...)

    Lerares? :') Of met speciaal onderwijs? Werken met gehandicapten?


    Voor lerares ben ik vrees ik echt niet gemaakt, haha. Werken met gehandicapten weet ik niet zo goed (het is een fantastisch beroep, though, ik heb heel, heel veel respect voor de mensen die dat doen). Heel erg bedankt! c:

    Overkill schreef:
    (...)

    pedagogiek, sociologie, antropologie


    Over sociologie en antropologie heb ik ook al nagedacht, maar mijn angst daarbij is eigenlijk dat (vooral sociologie) een heel ruime opleiding is en dat ik daar dan ga staan met een diploma waar ik eigenlijk iets heel ruim, maar voor vele beroepen niet specifiek genoeg is, snap je? Het zijn wel suuuuper interessante opleidingen, super bedankt! :3

    Occamy schreef:
    (...)
    Maar met mensen werken is bijna elk beroep. Van docent tot schoonmaker, van tandartsassistente tot secretaresse van de politie. Ik zou eerder kijken waar jouw interesses liggen. Jij ben toch heel geïnteresseerd in geloofsovertuigingen en de mythologie en dergelijken? Is filosofie niet iets voor jou? Of theologie? Theologie heeft mijn moeder gedaan en is eigenlijk de leer der geloven en ik denk dat jij dat héél interessant zal vinden.


    Haha, ik wat ik bedoelde is dat ik geen bureaujob wil. Of iets in de exacte wetenschap, snap je? Je komt altijd wel met mensen in contact, maar dat is uiteraard nog iets anders dan echt met mensen bezig zijn. Mijn droomberoep is iets waar ik echt met de mensen kan bezig zijn, dus niet echt iets in een bedrijfsleven of zo, gezien dat vaak veel meer op het financiële gericht is en hoewel dat soort jobs ook nodig zijn, is dat niet echt iets voor mij. c:
    Filosofie is iets dat ik heel erg overweeg, maar daar heb ik iets van: filosofie is een heel grote troef om als diploma te hebben bij een ander diploma, want het is zo ruim dat het vaak gewoon niet specifiek genoeg is voor bepaalde jobs. Over Theologie en Religiewetenschap heb ik ook al gedacht (thanks to you, want je hebt dat al eens eerder gezegd, haha. c=), maar het punt is dat je die opleiding in België enkel in Leuven (de katholieke universiteit, uiteraard) kunt doen en dat dat de eerste jaren echt heel erg gefocust is op de theologie en veel minder op de religiewetenschap. Dat zijn dan dus vooral dingen als in kerkrecht, bijbelstudies en minder vergelijkend, wat net hetgeen is waar ik zozeer in geïnteresseerd ben. Ook zijn de helft van de jobs na een studie theologie voor mij uitgesloten (leerkracht/pastoraal werk/etc.) omdat je voor heel veel van die dingen gedoopt moet zijn en ik ben eigenlijk niet echt bereid me te laten dopen voor een instituut waar ik niet achter sta, puur en alleen voor werkgelegenheid.

    Heel erg bedankt, allemaal! c: Echt waar, ik had niet verwacht zoveel reactie te krijgen! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh how I wish I'd died last night.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Er ligt tering veel sneeuw. Mensen moeten niet gaan denken dat ik naar buiten ga met dit weer. Als het er morgen nog ligt ga ik ook niet naar school.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Keeep calm *wheezes*


    The truth is out there.

    En ik ga weer wisselen van studiekeuze want ik wil echt niet ri. Rotterdam.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oliebollen bakken in Februari, waarom niet.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Firgun schreef:
    (...)

    Haha, ik wat ik bedoelde is dat ik geen bureaujob wil. Of iets in de exacte wetenschap, snap je? Je komt altijd wel met mensen in contact, maar dat is uiteraard nog iets anders dan echt met mensen bezig zijn. Mijn droomberoep is iets waar ik echt met de mensen kan bezig zijn, dus niet echt iets in een bedrijfsleven of zo, gezien dat vaak veel meer op het financiële gericht is en hoewel dat soort jobs ook nodig zijn, is dat niet echt iets voor mij. c:
    Filosofie is iets dat ik heel erg overweeg, maar daar heb ik iets van: filosofie is een heel grote troef om als diploma te hebben bij een ander diploma, want het is zo ruim dat het vaak gewoon niet specifiek genoeg is voor bepaalde jobs. Over Theologie en Religiewetenschap heb ik ook al gedacht (thanks to you, want je hebt dat al eens eerder gezegd, haha. c=), maar het punt is dat je die opleiding in België enkel in Leuven (de katholieke universiteit, uiteraard) kunt doen en dat dat de eerste jaren echt heel erg gefocust is op de theologie en veel minder op de religiewetenschap. Dat zijn dan dus vooral dingen als in kerkrecht, bijbelstudies en minder vergelijkend, wat net hetgeen is waar ik zozeer in geïnteresseerd ben. Ook zijn de helft van de jobs na een studie theologie voor mij uitgesloten (leerkracht/pastoraal werk/etc.) omdat je voor heel veel van die dingen gedoopt moet zijn en ik ben eigenlijk niet echt bereid me te laten dopen voor een instituut waar ik niet achter sta, puur en alleen voor werkgelegenheid.

    Heel erg bedankt, allemaal! c: Echt waar, ik had niet verwacht zoveel reactie te krijgen! c:

    Mijn mama doet haar job ook niet vanuit de kerk hoor. Ze werkt nu als geestelijk verzorger bij een instelling voor zwakbegaafden. Ze zit daar ook in de commissie van Ethiek en dergelijken. En ze werkt nu vanuit een groep van Theologen van Nederland.
    Is het een idee om eens te kijken naar Tilburg? Daar heeft mijn moeder namelijk Theologie gestudeerd. Tilburg ligt nog in Noord-Brabant (van Nederland), dus dat is redelijk dicht bij België.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik kom weer eens lettertypen testen

    test
    test
    test
    test

    Test
    Test
    Test

    test
    test

    test
    test

    test
    test

    test
    test

    test
    test
    test

    Engorgio?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2017 - 13:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 feb 2017 - 13:36 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    HHAHHAA> Deze biografie is om te janken.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Op zulk soort moment hou ik echt van mijn opleiding. Nog meer dan ik normaal al doe c;


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.