• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Deze tekening is erg depressief maar idk i like it :/


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zou wel nice zijn moest ik maandag kunnen skippen, maandag is toch altijd een kutdag. En als maandag een kutdag is, dan is mijn week een kutweek.


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    De persoon die het gezicht van deze caracal omgedraaid heeft is echt een held :3

    Soco schreef:
    Ik voel me zo ongewenst overal :/

    Je bent niet ongewenst.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leuk dat je gaat trouwen, maar noem me geen beste vriendin als ik slechts ben om naar jouw ellende te moeten luisteren en als een back-up wegwerpvriendin moet dienen. Mensen als jou zouden eens behandeld moeten worden zoals jij mij behandeld. Godd, you're horrible, just horrible.


    26 - 02 - '16

    Stiekem hoop ik door hem uitgevraagd te worden op valentijnsdag, maar de kans is wel erg klein. Ik heb nog steeds geen idee of hij mij nu ook leuk vindt, of dat het puur vriendelijkheid is. Of dat ik zelfs spoken loop te zien.


    Stenenlikker

    *slaat blowen af*


    Caution first, always.

    Gorillaz schreef:
    *slaat blowen af*




    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    (...)



    Caution first, always.

    "Het land waar de Guinness rijkelijk vloeit", no shit je hebt een oceaan nodig om daar dronken van te worden.


    Caution first, always.

    Gorillaz schreef:
    (...)



    (wbw)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    (...)

    (wbw)



    Caution first, always.

    Woensdag uit school met een vriendin weer proberen te skateboarden ^^. Ik verwelkom de blauwe plekken en schaafwonden nu al met open armen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    i approve of all the les mis


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gorillaz schreef:
    "Het land waar de Guinness rijkelijk vloeit", no shit je hebt een oceaan nodig om daar dronken van te worden.


    niet iedereen hmhmumhum


    I'll see you on the dark side of the moon