• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Famke is tof


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Well thanks for letting me know. Not.


    Oh, god, ik heb in totaal al 17K aan gayfic geschreven, hahahaha.


    Stenenlikker

    Zo blij! Ik kan binnenkort beginnen met mijn E achter B rijbewijs. HELL YEAH *\(^_^)/*


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Tulip schreef:
    Leuk dat je gaat trouwen, maar noem me geen beste vriendin als ik slechts ben om naar jouw ellende te moeten luisteren en als een back-up wegwerpvriendin moet dienen. Mensen als jou zouden eens behandeld moeten worden zoals jij mij behandeld. Godd, you're horrible, just horrible.

    Het is zo raar dat mensen, vooral beste vriendinnen, zo om kunnen draaien. Ik heb ongeveer hetzelfde met mijn beste vriendin en ik heb echt het gevoel dat ze op mij neerkijkt, dat merk ik in haar doen en laten, en als ik ernaar vraag antwoord ze niet of antwoord ze op zo'n manier waarop ze de schuld op mij legt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    A familie, altijd leuk. Ze beginnen bij mijn ouders nu al te zeuren of er ooit klein kinderen komen. Jezus, ik heb nooit een vriendje gehad, zullen we eerst daar mee beginnen....


    Seasons will change, but I shall remain

    Maybe I should just stop giving a fuck and just be heartless for the rest of my life, as nobody gives a fuck about me.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Walnoten vreten omdat je gister een greedy pig was


    Caution first, always.

    Oke :/


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hebreeuws is echt de mooiste taal die ik ooit gehoord heb
    Like wtf
    Zelfs weet je bij god niet wat men aan het zeggen is, hoor je zo de geschiedenis van dat volk en die taal gewoon in de taal zelf
    Pure brilliance die taal


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil mijn Yuri cosplay niet laten vallen maar ik zie mezelf niet als een Yuri cosplayer :/ Het gaat me ook gewoon niet lukken, characters zoals Hinata en Kenma zijn veel makkelijker voor mij om te doen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Soms voelt het alsof mijn leven één grote grap is. Dat mensen vrienden met me worden zodat ze achter mijn rug om over me kunnen praten en me daarna laten vallen, want dat is vast heel grappig. Maar ja, dat is ook logischer dan dat mensen bevriend raken om wie ik ben, want ik ben niet leuk.


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Het is een stuk rustiger nu ik niet geen berichtje hoef te verwachten van je. Mijn stress is een heel stuk naar beneden gegaan sinds dat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet dat ik het mezelf niet kwalijk moet nemen maar ik doe het lekker toch dus fuck you, me.


    Caution first, always.

    'het kan je gewoon allemaal niet schelen hoe het met MIJ gaat'
    'jawel hoe durf je dat te zeggen' *terwijl je op je ipad zit en tv kijkt, me niet eens aankijkt als ik tegen je spreek want of course dat greintje respect ben ik niet waard*


    ?????? het kan je echt GEEN KLOTEN schelen :W ??????
    het is daarmee dat je dagelijks vraagt hoe het met me gaat en het is daarmee dat je me zóóveel knuffels komt geven ja he
    vooral dat ja
    mooie woordjes maar als het erop aankomt
    niks heb ik aan je ja waar ben je als ik je nodig heb?? wacht nee is dan je favoriete serie niet op tv?? of is je fbfeed dan opeens zó belangrijk???

    echt zielig is het gewoon


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys