• Bij kruidvat kan je nu voor 19 euro treinkaartjes krijgen... maar nu zoek ik een leuke stad om naar toe te gaan, waar veel te doen is.

    Nu dacht ik lets go to Amsterdam! Mijn vriend komt niet uit Nederland, dus dacht why not :)
    Maar nu begin ik te twijfelen omdat hij nogal gek is op wiet en ik niet mijn hele gezellige dag door wil brengen in 100 verschillende coffeshops...

    Dus wie weet er een beetje een soort gelijke leuke stad (met 99 minder coffeeshops...)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik vind Utrecht een heel gezellige en levendige stad! Hoe het daar met de coffeeshops zit, weet ik alleen niet, haha. (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    Ik vind Utrecht een heel gezellige en levendige stad! Hoe het daar met de coffeeshops zit, weet ik alleen niet, haha. (:


    In Utrecht zit er naar mijn weten één en ook niet echt in het centrum! Breda schijnt leuk te zijn!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Groningen!!! Vind het oprecht de leukste stad van Nederland waar ik tot nu toe ben geweest en niet alleen omdat ik er woon. Er zijn wel aardig wat coffeeshops maar die zijn makkelijk te ontwijken omdat ze op niet heel centrale plekken zitten (het is minder een toeristische attractie dan in Amsterdam).

    Ik wou zeggen Brugge of Gent maar als je in Nederland woont (of is dat niet zo?) is dat misschien wel ver en/of duur.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Breda is echt leuk! Utrecht ook hoor!

    Verder... Nijmegen, Rotterdam, Arnhem, Apeldoorn, Maastricht...


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ga naar het mooie zuiden! (Goes en Middelburg zijn heel leuk voor een dagje)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Utrecht ^^ Zitten wel een paar coffeeshops, maar niet waarvan je denkt: OH he dat is een coffeeshop; ze zitten ook idd niet in het centrum, meer langs de grachten.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Middelburg, Utrecht, Giethoorn. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    heerhugowaard


    i put the fun in funeral

    Zwollywood


    26 - 02 - '16

    Utrecht of Maastricht! :3

    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 15:50 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alkmaar!

    Zitten 3 coffeeshops in het centrum, plus het is een klein Haarlem/Amsterdam. Wel de iconische 16e/17e VOC tijd huizen, maar ook moderne gebouwen. Twee grote pleinen met vele leuke cafeetjes. En leuke kroegen. Kooltuin is wat alternatiever, dus als je dat leuk vindt ga daarheen!

    arnhem gezellige stad
    ooit eens bezocht met m'n familie
    ik ken grote nederlandse steden eigenlijk niet goed

    weet je hoe vreemd ik het vind dat je in nederland gewoon wiet kan kopen alsof je wc-papier gaat kopen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    WenseKronik schreef:
    Alkmaar!

    Zitten 3 coffeeshops in het centrum, plus het is een klein Haarlem/Amsterdam. Wel de iconische 16e/17e VOC tijd huizen, maar ook moderne gebouwen. Twee grote pleinen met vele leuke cafeetjes. En leuke kroegen. Kooltuin is wat alternatiever, dus als je dat leuk vindt ga daarheen!


    ooh shiiit 't kooltuintje


    i put the fun in funeral

    Zwolle! Ik studeer in Zwolle en vind het een leuke stad.


    Han såg ut så som drömmar känns som.