• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kon ik maar zingen. :c


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Altijd fijn als je mensen wat vertelt en ze gewoonweg over hun eigen zaken beginnen.


    Vandaag praatte we, maar morgen is het vast en zeker weer niks... Maybe I should give up on hoping for that small chance that he likes me back.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    shania is zo lief he
    die ene dag dat ze hier kwam
    gaf haar zo'n dikke knuf en droeg haar de lucht in
    HAHHA.

    Creatures schreef:
    shania is zo lief he
    die ene dag dat ze hier kwam
    gaf haar zo'n dikke knuf en droeg haar de lucht in
    HAHHA.

    Moeten we echt binnenkort weer overdoen!!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nu voel ik me hier sowieso super lullig over hoe het ook uitpakt en dat is mijn eigen schuld maar het is ook echt exact precies 100% iets wat ik niet nodig had want er zijn op het moment even al voldoende dingen waar ik me enorm lullig/doodnerveus over voel en ik moet zoveel DOEN maar deze fucking presentatie waarvan ik vol goede moed zei dat ik het wel in mijn eentje kon duurt EEUWEN om voor te bereiden en ik wil gewoon even een moment waar ik zonder me super schuldig te voelen wat star trek kan kijken of zo alsjeblieft want ik voel me nu voortdurend super opgejaagd en het is echt puur mijn eigen schuld wat het alleen maar erger maakt want waarom faal ik hier zo in blijkbaar ugh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    boy youre useless


    i put the fun in funeral

    Bitch, yo fake, and he will find out.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 19:29 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mijn zusje is 18 en snapt niet hoe internet werkt.

    omg ik heb het gedurfd hahahhaha na bijna een jaar en het voelt zo slecht en deze was nog vrij hoe zelfs hahaha


    denkt iedereen nu stiekem niet dat er een nieuwe bèta bij is srsly ik denk het zelfs elke keer als ik m'n nieuwe username zie lol

    dit gaat nooit wennen

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 19:37 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hebben er mensen zin in een nieuwe Utrecht meeting want ik wel ;-;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Intense zelfhaat kan ingezet worden voor de grootste meesterwerken en geen auteur kan groot of goed worden zonder lijden. Als dat waar is, heb ik het zo goed voor mekaar :')


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben gewoon even helemaal klaar met alles en iedereen.
    Ik wil gewoon helemaal niets voelen momenteel, alles beter dan deze mess.


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Die operatie is in 2 weken en het is maar bij de kaakchirurg maar ik ben nu al aan het stressen want na die operatie heb ik er nog 1 voor mijn oren en ik heb geen idee wanneer die zal zijn en ik stress zo hard.. :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Goud schreef:
    omg ik heb het gedurfd hahahhaha na bijna een jaar en het voelt zo slecht en deze was nog vrij hoe zelfs hahaha


    denkt iedereen nu stiekem niet dat er een nieuwe bèta bij is srsly ik denk het zelfs elke keer als ik m'n nieuwe username zie lol

    dit gaat nooit wennen


    Dit is idd een grote schok, Qing, al moet ik zeggen dat deze username wel goud is. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan