• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    nu ik ziek ben kan ik de hele dag in mijn pyjama op de laptop zitten zoals gewoonlijk máár dan zonder me schuldig te voelen


    i put the fun in funeral

    Pfeiffer. Dat verklaart een hoop.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    yall nasty


    i put the fun in funeral

    Ik word echt schijtziek van het feit dat ik mij gewoon niet optimaal voel. Ik zou ermee naar de dokter kunnen gaan, maar ik weet vrij zeker dat hij toch niets gaat vinden zoals gewoonlijk (om dan vervolgens na vijf jaar de reden te vinden -geen overdrijving, letterlijk gebeurd), waardoor ik en iedereen om mij heen mij weer ziet als aansteller en ik uiteindelijk overal word uitgekotst.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik werd zo enthousiast van het compliment van een vriendin dat ze vond dat ik met de Kunstbende mee moet doen, maar de totaal ongeïnteresseerde en niet enthousiaste reactie van mijn ouders heeft dat idee en mijn zelfverzekerdheid weer de bodem in geslagen :W

    Okay mam, je moet echt even heel hard je mond houden, want als jij niet meteen antwoord kan geven op een vraag dan moet ik rustig en geduldig reageren. Maar als ik eens geen tijd heb om antwoord te geven dan vergaat schijnbaar de hele wereld.
    IK. BEN. BEZIG. JA?


    Deep inside, I've never felt alive

    Jullie zijn zo dom en irritant lol. En ik nog denken dat ik dom was. c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Was dat een Harry Potter pick-up line...? Omg


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alsjeblieft wees eens wat duidelijker. Hier kan ik echt niet tegen


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Occamy schreef:
    Okay mam, je moet echt even heel hard je mond houden, want als jij niet meteen antwoord kan geven op een vraag dan moet ik rustig en geduldig reageren. Maar als ik eens geen tijd heb om antwoord te geven dan vergaat schijnbaar de hele wereld.
    IK. BEN. BEZIG. JA?


    Moeders, ze komen echt van een andere planeet en kunnen tegenstrijdig as fuck zijn. I know the feeling


    26 - 02 - '16

    Eigenlijk wil ik gewoon de hele dag slapen, maar ik heb het hartstikke druk -zucht


    Happy Birthday my Potter!

    Sommige mensen zijn echt geweldig dom en ik erger me er mateloos aan.

    Dan zoek je op de fox site wanneer en hoe laat the walking dead op tv komt en lees je mega spoilers van de laatste aflevering. Bedankt klote site. En, oh, blijkbaar is het op maandag op tv en niet woensdag. Bummer.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 12:31 ]

    It's a good day today c:


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Well, that didn't go as planned


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mijn school maakt afspraken met mij die ze niet nagaan. En dan vragen ze zich af waarom iedereen deze school haat.


    — Inner peace, it's hard to find. —